Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Boş oyun ya. Grafikleri iyi hoşta manzara izlemeye girmiyoruz oyuna. Hikaye desen tırt karakterler desen tırt oyunun ruhu zaten yok dediğin gibi. Kombatı da eh işte denir bir ara bunu sekiro ile kıyaslayanlar vardı kombatta hskshsks benzer zaten değil de keşke yakın derecede iyi olsaydı da biraz oynatabilirdi kendini.

Bazı kişiler tlou2 nefretinden dolayı bu oyunu goty olmasını istiyordu da cidden yakın bile değillerdi. Ac lerle kıyaslanır anca
Tlou2 oynayamadım ama öyle ahım şahım numarası yok ya Ghost Of Tshushima'nın. Kombat tarafı Sekiro ile kıyaslanamaz. İlk act keyif alıyorsun aslında oyundan ama ilerledikçe baymaya başlıyor. AC havası veriyor oyun işte. Ac Shadows çıktığında onla kıyaslanır.

Görsellik atmosfer cidden harika gözüküyor. O ayrı ama. Ben severim aslında manzara izlemeyi. Böyle dağ bayır gezmeyi oyunlarda ama dolu bir açık dünyası varsa oynanışı keyifliyse çok severim. Bu oyunda ilk act keyif aldım ama sonra feci baydı. :D Çok düştüm oyundan genel olarak.
 
Bazı kişiler tlou2 nefretinden dolayı bu oyunu goty olmasını istiyordu da cidden yakın bile değillerdi. Ac lerle kıyaslanır anca
Got olmasa ff7 remake, Hades veya Doom eternal çıkardı oyuncu oylarından. Tabi benim gönlüm nioh 2'den yanaydı da aday bile olmadı.

Got'un biraz abartıldığı doğru da Ubisoft'un bu seviyede oyun çıkardığını anca 2035'te falan görürüz.

Ghost Of Tshushima'yı bitirdim dün. Oyun görselliğiyle, atmosferiyle gözünü öyle boyuyor ki ilk act çok keyif alıyorsun. Sonra düşe düşe dibe çakılıyorsun. Bit artık dedim bir yerden sonra...

Hikaye çok tahmin edilebilir oluyor ve aşırı ruhsuz. Görevler birbirinin tekrarı ve oynanış bir yerden sonra sıktığı için aynı görevleri yapmak feci bayıyor. Sakai zırhını tamamen güçlendirip teke tek dövüşe başladığında sırasıyla 6 adamı birden alıyordum ki hızlıca bitsin diye.

Yan karakterlerin ve destansı hikayelerin yan görevleri en çok beğendiğim şey oldu. Merak ettiriyordu baya ne olacağına dair. Görevi yapma isteği oluyordu baya. İşikava usta ve Masako Hanımın görevleri ana hikayeden daha çok keyif verdi.
Bana da tam tersi oldu. Masako ve işikava'nın 10 yan görevi 6-7'ye indirilebilirmiş gibi hissetmiştim. Onlar gereksiz uzun hissettirdi. Ana hikaye ise hoşuma gitmişti.

Haritada beni tilkiler bıktırmıştı. Diğer önemli etkiliklerden 15 tane falan var. Tilkiler 50 taneydi.
 
Got olmasa ff7 remake, Hades veya Doom eternal çıkardı oyuncu oylarından. Tabi benim gönlüm nioh 2'den yanaydı da aday bile olmadı.

Got'un biraz abartıldığı doğru da Ubisoft'un bu seviyede oyun çıkardığını anca 2035'te falan görürüz.


Bana da tam tersi oldu. Masako ve işikava'nın 10 yan görevi 6-7'ye indirilebilirmiş gibi hissetmiştim. Onlar gereksiz uzun hissettirdi. Ana hikaye ise hoşuma gitmişti.

Haritada beni tilkiler bıktırmıştı. Diğer önemli etkiliklerden 15 tane falan var. Tilkiler 50 taneydi.
Tlou2 kalite olarak bu oyunlardan daha iyi. Mekanik, kombat, akıcılık, yapay zeka, seslerin kullanımı, karakterlerin tepkileri, mimikleri ve benzeri bir çok konuda tlou2 zirveyi göstermişti. Oyundaki savaşlar cinayet simülasyonu hissi veriyordu. Hikayeyi gerçekten beğenmeyenler bir kenara ama büyük çoğunluk sürü psikolojisi ile gereksiz linçlemişti. Sadece hikaye yüzünden, o zamana kadar yapılmış teknik anlamdaki en iyi oyuna goty vermemezlik olamazdı ki olmadı da. O sene tüm zamanlarda, en çok ödül alan oyun rekorunu da kırmıştı ve elden ring geçene kadar da rekorun sahibiydi. Sevmediğim ve saçma gördüğüm birkaç yer olsa da hikayesine de tamamım ben. Daha farklı ve bazı noktalarda daha vurucuydu.

Ghost of tsushima, ff7 remake in tlou2 ile kıyası, sakaryaspor ile barçayı kıyaslamak gibi bir şey yahu. Got'un Ac lerden pek bir farkı olduğunu düşünmüyorum. Hatta ac oyunlarının dandikte olsa ruhu var. Got gördüğüm en ruhsuz oyunlardan biri. Ac lerin yine de önüne koyarım ama tlou2 dense, ac lere yakın bir oyun got.

Hadeste alabileceği ödülleri toplamıştı diye hatırlıyorum. Çok iyi bir oyun ama goty olabilecek bir oyun değildi özellikle o sene tlou2 varken.
 
Tlou2 oynayamadım ama öyle ahım şahım numarası yok ya Ghost Of Tshushima'nın. Kombat tarafı Sekiro ile kıyaslanamaz. İlk act keyif alıyorsun aslında oyundan ama ilerledikçe baymaya başlıyor. AC havası veriyor oyun işte. Ac Shadows çıktığında onla kıyaslanır.

Görsellik atmosfer cidden harika gözüküyor. O ayrı ama. Ben severim aslında manzara izlemeyi. Böyle dağ bayır gezmeyi oyunlarda ama dolu bir açık dünyası varsa oynanışı keyifliyse çok severim. Bu oyunda ilk act keyif aldım ama sonra feci baydı. :D Çok düştüm oyundan genel olarak.
Hep aynı şeyi yapıyorsun ya mekan tasarımı vs yok zaten. Bir kere girdiğin yer sonrasında gireceğin tüm yerlerle aynı yapıda. Aksiyonu da farklı kılmaya çalışmışlar ama baya tekdüze aslında. Sadece ilk başlarda ilüzyonu var. Görsellik olarak cidden çok iyi ama görsellik tek başına yeterli değil. Grafikler, pastanın üzerindeki süstür ama pastanın tadı kötüyse süslesen nolur .d

Mesela dark souls 1 şu an için berbat texture kalitesine ve çağın çok gerisinde kalmış mekaniklere sahip ama oyunun sanat tasarımı, mekan keşfi gibi şeyler o kadar iyi ki yıl 2040 olsa da hala daha oynayanı olacak.
 
Ghost Of Tshushima'yı bitirdim dün. Oyun görselliğiyle, atmosferiyle gözünü öyle boyuyor ki ilk act çok keyif alıyorsun. Sonra düşe düşe dibe çakılıyorsun. Bit artık dedim bir yerden sonra...

Hikaye çok tahmin edilebilir oluyor ve aşırı ruhsuz. Görevler birbirinin tekrarı ve oynanış bir yerden sonra sıktığı için aynı görevleri yapmak feci bayıyor. Sakai zırhını tamamen güçlendirip teke tek dövüşe başladığında sırasıyla 6 adamı birden alıyordum ki hızlıca bitsin diye.

Yan karakterlerin ve destansı hikayelerin yan görevleri en çok beğendiğim şey oldu. Merak ettiriyordu baya ne olacağına dair. Görevi yapma isteği oluyordu baya. İşikava usta ve Masako Hanımın görevleri ana hikayeden daha çok keyif verdi.
Benim beğenmediğim kısımlardan biri de bu duruş kısmıydı. 10 tane düşman aynı anda saldırıyor. Okcusu falan ayrı dert her düşmana dur sana su duruşu seçeyim demek çok saçma. Bunun bir otomatik mekaniği olsa daha iyi olurdu
 
Tlou2 kalite olarak bu oyunlardan daha iyi. Mekanik, kombat, akıcılık, yapay zeka, seslerin kullanımı, karakterlerin tepkileri, mimikleri ve benzeri bir çok konuda tlou2 zirveyi göstermişti. Oyundaki savaşlar cinayet simülasyonu hissi veriyordu. Hikayeyi gerçekten beğenmeyenler bir kenara ama büyük çoğunluk sürü psikolojisi ile gereksiz linçlemişti. Sadece hikaye yüzünden, o zamana kadar yapılmış teknik anlamdaki en iyi oyuna goty vermemezlik olamazdı ki olmadı da. O sene tüm zamanlarda, en çok ödül alan oyun rekorunu da kırmıştı ve elden ring geçene kadar da rekorun sahibiydi. Sevmediğim ve saçma gördüğüm birkaç yer olsa da hikayesine de tamamım ben. Daha farklı ve bazı noktalarda daha vurucuydu.

Ghost of tsushima, ff7 remake in tlou2 ile kıyası, sakaryaspor ile barçayı kıyaslamak gibi bir şey yahu. Got'un Ac lerden pek bir farkı olduğunu düşünmüyorum. Hatta ac oyunlarının dandikte olsa ruhu var. Got gördüğüm en ruhsuz oyunlardan biri. Ac lerin yine de önüne koyarım ama tlou2 dense, ac lere yakın bir oyun got.

Hadeste alabileceği ödülleri toplamıştı diye hatırlıyorum. Çok iyi bir oyun ama goty olabilecek bir oyun değildi özellikle o sene tlou2 varken.
Oyun baya film gibi. Uzun yürüme ve yürürken konuşma sekansları bol. "Sadece hikaye yüzünden" diyorsun da bu mekanikleri kullanabildiğin bi sandbox değil tlou2.

Böyle oyunda hikaye ve karakteri sevmezsen alacağın zevk baya gidiyor. Bi ipi alıp sandalye etrafında dolayıp fizik motoruna bakmanın bi anlamı kalmıyor.

Boşa vakit kaybı gibi geçen çok zaman var hikaye sevmediysen. Bi de hikayeyi sevsen bile tekrar oynamak zahmet verici. Bu oyunun iyi olabilmesi için hikayenin iyi olması lazımdı. Onu da biliyorsun sevmeyen çok insan oldu.

Hikayeyi sevenlerin gözünde net goty buydu zaten. Ama hikayeyi sevmeyenlerin de sony'nin oyuna gömdüğü para hatrına oyunu sevmesi zor.
Vuruş hissiyatınla, bi düşman alanına girmenin farklı yollarıyla goty almak istiyorsan ona göre oyun yaparsın.
-----

Got'ta ruh yok derken ne kastettiğinizi bilmiyorum. Haritada etkinlikten etkinliğe koşuyorsun. Bunu da samuray temasına uygun yaparak atmosferiyle içine çekiyor. Ac serisinde hiç yaşamadığım bişey.
Bir de görsellerinde milletin en çok sevdiği şey aslında teknik, grafiksel anlamda kötü olması. Adamlar sanatsal yetenekleriyle berbat texture'lerden o görselleri yaratmış.

En basitinden ben got'un kombatını sevdim. Yanan ok, zehirler, patlayıcılarla yapılan kaotik gizliliği de sevdim. Okçuluk ayarsız olsa da zevkliydi. Oyun da bunlarla doluydu.
Oynanışı seven bu oyunu sever, oynanışı sevmeyen ise oyunu sevmez. Gerisi süs.

Doom eternal'da da önemli olan aksiyondu. Lore'un içine edildi bence ama önemsizdi o oyunda. Türünde tarihin en iyi aksiyona sahip oyunuydu benim gözümde. Bu dururken gidip "aaa karakter ot üstünde yürürken otlar ne güzel dağılıyor" deyip tlou2'ye goty demem şahsen.

Tlou2'de ise hikaye önemliydi. O tutmayınca gerisine bakılmadı o kadar. Sandbox tarzı bişey olsa millet bacağa tabanca sıkıp boğaz kesmeye, pompalıyla uzuv parçalamaya daha çok bakardı.
 
Son düzenleme:
Oyun baya film gibi. Uzun yürüme ve yürürken konuşma sekansları bol. "Sadece hikaye yüzünden" diyorsun da bu mekanikleri kullanabildiğin bi sandbox değil tlou2.

Böyle oyunda hikaye ve karakteri sevmezsen alacağın zevk baya gidiyor. Bi ipi alıp sandalye etrafında dolayıp fizik motoruna bakmanın bi anlamı kalmıyor.

Boşa vakit kaybı gibi geçen çok zaman var hikaye sevmediysen. Bi de hikayeyi sevsen bile tekrar oynamak zahmet verici. Bu oyunun iyi olabilmesi için hikayenin iyi olması lazımdı. Onu da biliyorsun sevmeyen çok insan oldu.

Hikayeyi sevenlerin gözünde net goty buydu zaten. Ama hikayeyi sevmeyenlerin de sony'nin oyuna gömdüğü para hatrına oyunu sevmesi zor.
Vuruş hissiyatınla, bi düşman alanına girmenin farklı yollarıyla goty almak istiyorsan ona göre oyun yaparsın.
-----

Got'ta ruh yok derken ne kastettiğinizi bilmiyorum. Haritada etkinlikten etkinliğe koşuyorsun. Bunu da samuray temasına uygun yaparak atmosferiyle içine çekiyor. Ac serisinde hiç yaşamadığım bişey.

En basitinden ben got'un kombatını sevdim. Yanan ok, zehirler, patlayıcılarla yapılan kaotik gizliliği de sevdim. Okçuluk ayarsız olsa da zevkliydi. Oyun da bunlarla doluydu.
Oynanışı seven bu oyunu sever, oynanışı sevmeyen ise oyunu sevmez.

Doom eternal'da da önemli olan aksiyondu. Lore'un içine edildi bence ama önemsizdi o oyunda. Türünde tarihin en iyi aksiyona sahip oyunuydu benim gözümde. Bu dururken gidip "aaa karakter ot üstünde yürürken otlar ne güzel dağılıyor" deyip tlou2'ye goty demem şahsen.

Tlou2'de ise hikaye önemliydi. O tutmayınca gerisine bakılmadı o kadar. Sandbox tarzı bişey olsa millet bacağa tabanca sıkıp boğaz kesmeye, pompalıyla uzuv parçalamaya daha çok bakardı.
Tlo2 çıktıktan bir ay sonra %40-%50 indirime girmiş oyun sen bakma bu simplere Reis xD
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 12, Ziyaretçi: 12)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık