Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Lies Of P demosunu oynadım. Baya Bloodborne havası var atmosferin. Hoşuma gitti o kasvet.

Ama oynarken bir hantallık seziyorum karakterde. Hani saldırı yapıyorsun, tuşa basıyorsun sanki 1 saniye sonra saldırıyormuş gibi geliyor. Kaçınırken de böyle. Ayrıca demoda olan kısım büyük geldi baya. Binadan çıktıktan sonra seni sokaklara atıyor ve oynadığımız kısım bana büyük geldi. Bitiremedim demoyu hala ama bitirememe kısmım da başka. Bonfire sistemi var klasik ama o kadar geride ki. Seni dışarı bıraktıktan sonra aşırı düşman çıkıyor karşına sokaklarda . Adım başı 3-4 düşman kesiyorsun. Ve bir öldün mü yandın. Tekrar bunları kesmek zorundasın Zaten bu hantallık yüzünden bir tık canımı sıktı ve ölünce dedim bu kadar düşmanı neden tekrar kesmek zorundayım diye. Kapattım. :D

Ama mekan ve düşman olarak kendini tekrar etmezse, düşmanların tasarımı kaliteliyse oynatır kendini.
 
Lies of P Demosunu bitirdim.

Oyunun demosu bir souls oyununa göre bayağı büyüktü, 3 Boss ve 4-5 küsür mini boss içeriyordu.
Öncelikle oyuncuyu şahane yağmurlu bir atmosferle karşılıyor.
Oyunun bazı yerlerinde Bioshock - Fallout 4 ve The Order 1886 havası mevcut, bu şahsen çok hoşuma gitti.
Bu oyunu sonbahar - kış gibi oynamak gerekiyor.
Yağmurlu şimşekli.
Oyunun bana göre 3 sorunu var.
Oyun sizden perfect Parry yapmanızı istiyor diğer türlü yine de blocklasanız bile hasar yiyorsunuz. Oyun Perfect Parry'yi de pek ödüllendirmiyor maalesef.
Dodge sistemi (yana atlama, yuvarlanma) yetmiyor ve biraz yavan kalmış. Bossların blocklanmayan saldırılarından kaçmak için ciddi bir efor sarf etmeniz gerekiyor.
Tabi Demo için konuşuyorum çünkü Bosslardan sonra yeni özellikler açılıyor belki bunlara oyunun ileriki aşamalarında bir çözüm vardır.
Bir diğer unsur da bizi takip eden bir ses var ve her konuştuğunda beni atmosferden çıkardı, herkes o hüzünlü karanlık havaya uygun konuşurken arkadaş Iron Man’deki Jarvis gibi dümdüz konuşuyor.

Kasvetli hüzünlü demişken bir yan görevde camın arkasındaki bir kadınla konuşmamız gerekiyor ve bu kadını yarı ağlamaklı seslendiren kişi müthiş bir iş çıkarmış.
Onun dışında başta oyun biraz kolay mı diye düşünürken 2. bosstan sonra ağzıma vurmaya başladılar.
Sol kolumuzu değiştirip modifiye edebiliyoruz ve ona göre değişik özellikleri oluyor.
Tam 3. Boss'tan sonra güzel özellikli bir kol geldi derken tam da orada Demo bitti:/
:hoo:

Oyunu ilk tanıtıldığından beri takip edip paylaşıyordum ama ona rağmen beklediğimden iyi çıktı diyebilirim.
Thymesia gibi düşük bütçeli butik bir souls oyunu olur diye bekliyordum ama Lies of P Demoda bile yüksek bütçeli ve kaliteli hissettirdi.
Maalesef çıktığında oynayamayacağım gibi duruyor çünkü çok para:/ İlk günden Gamepass'a gelecek kullanan arkadaşlar için müthiş bir fırsat.
 
Lies Of P demosunu oynadım. Baya Bloodborne havası var atmosferin. Hoşuma gitti o kasvet.

Ama oynarken bir hantallık seziyorum karakterde. Hani saldırı yapıyorsun, tuşa basıyorsun sanki 1 saniye sonra saldırıyormuş gibi geliyor. Kaçınırken de böyle. Ayrıca demoda olan kısım büyük geldi baya. Binadan çıktıktan sonra seni sokaklara atıyor ve oynadığımız kısım bana büyük geldi. Bitiremedim demoyu hala ama bitirememe kısmım da başka. Bonfire sistemi var klasik ama o kadar geride ki. Seni dışarı bıraktıktan sonra aşırı düşman çıkıyor karşına sokaklarda . Adım başı 3-4 düşman kesiyorsun. Ve bir öldün mü yandın. Tekrar bunları kesmek zorundasın Zaten bu hantallık yüzünden bir tık canımı sıktı ve ölünce dedim bu kadar düşmanı neden tekrar kesmek zorundayım diye. Kapattım. :D

Ama mekan ve düşman olarak kendini tekrar etmezse, düşmanların tasarımı kaliteliyse oynatır kendini.
 
Metascore puanına enden-boydan söveyim yaahbhahasd
Türe hiçbir yenilik getirmeyen bir diablo yaptılar, utanmadan bu diablo'ya da 87 puan aldılar:d Gerçi bırak yeniliği türün iyi yaptığı şeyleri bile tek bir oyun altında toplamayı becerememişler.

Sözlükte epey övgüyle bahsediyorlar.
 
Sözlükte epey övgüyle bahsediyorlar.
Biraz bakındım yorumlara.. Biraz sert gireceğim.
Sözlük yine bildiğimiz gibi ya. D2 res yayınlandığında da benzer bir pozisyon aldılar. Baya küfür kıyamet girmiştik birkaç kişiyle birbirimize yine.
20 yıllık oyuna neden sadece 3d giydirmesi yapıp 40 avro satılıyor dendiğinde "beyenmediyseniz uynamazsınız yha, paranz yuksa uynamazsınız eheheh" deniliyordu..
Şimdi buna da "ıtmısfır hazum, ata biniyorsun yha, ahhh o eski diablo2 eehehe ne oynardık ehehe" tarzı nostalgia33 ve gerçeklikten, arpg kültünden bağımsız argümanlar sıralanıyor.
Bir arpgde oyuncuyu oyunda tutacak en temel motivasyon grinding'tir. Kalan her şey "1'in yanındaki 0" noktasındadır. Atmosfer, oynanış, comünity, oyuncuyu boğmayacak kontent zenginliği, atmosfer, müzikler hatta hikaye.. Oyunda biraz sinematik görünce "hmm acaba rpg mi 🤔 🤔 " kafasına giren kirli sakallı grup etrafında şekilleniyor bu sıkıntılar zaten. Yoksa oyunu oynayacak kitle de belli aslında.
Yorumlarda "ahh o eski diablo2 ne oynardık eheheh"cilerin kaçırdığı nokta bu biraz. Diablo 2 oynamamışlar. Ana hikayeyi normal zorlukta bitirp yıllardır kirli sakallı şüşko ağbileriyle beraber "hazum blizzort hazum, yaparsa blizzort ypaar ulan!!!" diye geziniyorlar:d
O "ahh be diablo2" dedikleri oyun böyle oynanıyor >>>
 
Son twitch yayıncılarını izledikten sonra aşırı bir şekilde Diablo 4 oynama isteği var içimde. Hangi sürümüne para vereyim? Ultimate Edition'un ne gibi avantajı var? Aslında ultimate edition'da alabilirim ama 120 liraya gider güzel bir mc veya burger menüsü yerim diyorum, ne diyorsunuz?
 
Biraz bakındım yorumlara.. Biraz sert gireceğim.
Sözlük yine bildiğimiz gibi ya. D2 res yayınlandığında da benzer bir pozisyon aldılar. Baya küfür kıyamet girmiştik birkaç kişiyle birbirimize yine.
20 yıllık oyuna neden sadece 3d giydirmesi yapıp 40 avro satılıyor dendiğinde "beyenmediyseniz uynamazsınız yha, paranz yuksa uynamazsınız eheheh" deniliyordu..
Şimdi buna da "ıtmısfır hazum, ata biniyorsun yha, ahhh o eski diablo2 eehehe ne oynardık ehehe" tarzı nostalgia33 ve gerçeklikten, arpg kültünden bağımsız argümanlar sıralanıyor.
Bir arpgde oyuncuyu oyunda tutacak en temel motivasyon grinding'tir. Kalan her şey "1'in yanındaki 0" noktasındadır. Atmosfer, oynanış, comünity, oyuncuyu boğmayacak kontent zenginliği, atmosfer, müzikler hatta hikaye.. Oyunda biraz sinematik görünce "hmm acaba rpg mi 🤔 🤔 " kafasına giren kirli sakallı grup etrafında şekilleniyor bu sıkıntılar zaten. Yoksa oyunu oynayacak kitle de belli aslında.
Yorumlarda "ahh o eski diablo2 ne oynardık eheheh"cilerin kaçırdığı nokta bu biraz. Diablo 2 oynamamışlar. Ana hikayeyi normal zorlukta bitirp yıllardır kirli sakallı şüşko ağbileriyle beraber "hazum blizzort hazum, yaparsa blizzort ypaar ulan!!!" diye geziniyorlar:d
O "ahh be diablo2" dedikleri oyun böyle oynanıyor >>>
Tatava yaBma da al artık şunu farmlamaya başla 🤭
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 10)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık