Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
RDR 2'ye bakayım dedim de temposu o kadar ağır ki her göreve beş dakika boyunca at üstünde giderken gevgev yapmaktan acayip sıkıldım. Zaten oyun ikidir aynı görevi yaparken kapanıyor ve o görevin içinde abartısız beş dakika boyunca at sürüyorsun. :oleyo2: Yolda ettikleri muhabbetin de pek bir cazibesi yok. Çatışma kısımlarında da öyle pek bir heyecan yok, zorluk da yok zaten. Açık dünyasına göz atmak için şimdilik silmeyeceğim ama bu oyunu oynarken canım o kadar sıkıldı ki Dark Souls 3'ü oynamaya karar verdim.
Bana göre RDR2 hikayesi ve temposu için oynanacak oyun değil ama Morgan ile yürümek bile ayrı bir zevk yaşatıyordu, bu oyunun asıl güzelliği de burada.
 
Bana göre RDR2 hikayesi ve temposu için oynanacak oyun değil ama Morgan ile yürümek bile ayrı bir zevk yaşatıyordu, bu oyunun asıl güzelliği de burada.
Morgan'ı daha tanıyamadım, herkes gelmiş geçmiş en iyi oyun karakteri diyor ama bu kadar yürüyüşü ben bir tek sevgilimle yaptım abi. O kadar da sevemem bir karakteri. :oleyo2:
 
İki gündür berbat olan internetimden dolayı wo long’u hala indiremedim. İzlediğim kadarıyla ben bu oyun nasıl team ninja’dan çıktı anlam veremedim. Aslında bunu strangers of paradise’ta da hissetmiştim.

Bu firma zamanında ninja gaiden’i ve son zamanlarda nioh serisini yapan firma. İzlediğim oynanış videolarında nioh’un çeyreği yok. Bunu geçtim vuruş hissi, ses efektleri, saldırılardan çıkan ışıklar, karakterlerin “hıaağ” bağırışları falan 20 yıllık bi oyunmuş gibi hissettiriyor. Tam nioh’taki gökkuşağı şeklinde item patlamalarından kurtuluyoruz derken bunlar çıktı şimdi.

Çevre kalitesine falan girmek istemiyorum. Adamlar tüm emeklerini rise of the ronnin’e verirken bunları da birkaç kuruş kazandırsın da onun masrafını kapasın diye çıkarıyor galiba. Aklıma başka açıklama gelmiyor. Strangers of paradise ve wo long bu dönemin oyunları değiller. İkisinde de birkaç enteresan fikir çıkarmışlar ortaya ama bu kadar kalitesizliği kurtarmaz.

Yarın oynadığımda yanılmışım derim umarım. Ama youtube’dan izlediğim demo oynanışları rezalet duruyor eski işleriyle kıyasladığımda.
Oynadığımda daha iyi hissettirdi. 2 saatte bitti demo. Ama istediğim kadar değildi.

“fortitude” adında bi sistem çıkarmışlar. Bu benim hoşuma gitti. Bu kendi leveliniz haricinde bişey. Düşman öldürdükçe fortitude adında bi leveliniz artıyor. Her düşmanda bu fortitude levelinden var. Düşmanınki sizden yüksekse daha az vuruyorsunuz. Başka etkileri var mı bilmiyorum.

Öldüğünüzde fortitude düşüyormuş. Bu oyundaki ceza o. Ancak haritada bayrak koyabildiğiniz yerler var ve bunlar sizin mimimum fortitude seviyenizi arttırıyor. Tüm bayrakları tamamlayınca bu fortitude seviyesi 20 oldu. Boss’un fortitude seviyesi de zaten 20’ydi. Yani direk boss’a gitmek yerine haritada gezelim diye bu sistemi çıkarmışlar.

Aynı zamanda düşmanların kritik saldırılarını yediğinizde de fortitude düşüyor. Ama deflect yapabilirseniz artıyor. Riske girip girmemek size kalmış.
______

Dövüş mekanikleri nioh’a kıyasla epey gerilemiş. Ama o abartılı derindi. Diğer soulslike’larla kıyaslarsak ben dark souls’tan bi tık iyi derim. Ama onun da vuruş hissi falan daha iyi olduğu için kişinin zevkine göre değişecek bişey. Nioh’u geçtim yani bloodborne, sekiro ve hatta elden ring kadar bile zevk vermedi bana.

Ben nioh team ninja’nın dark souls’uysa bu oyun da team ninja’nın sekiro’su olur diye beklemiştim. Zıplama tuşu eklenmesi ve deflect odaklı bi kombata geçmeleri beni böyle bi umuda sokmuştu.

Eğer animasyonları ve vuruş hissiyatını daha iyi yaparlarsa thymesia , lies of P gibi oyunlar yerine ben bunu tercih ederim ama istediğim seviyede değildi demo. Şuanki haliyle kötü.
 
Son düzenleme:
Oynadığımda daha iyi hissettirdi. 2 saatte bitti demo. Ama istediğim kadar değildi.

“fortitude” adında bi sistem çıkarmışlar. Bu benim hoşuma gitti. Bu kendi leveliniz haricinde bişey. Düşman öldürdükçe fortitude adında bi leveliniz artıyor. Her düşmanda bu fortitude levelinden var. Düşmanınki sizden yüksekse daha az vuruyorsunuz. Başka etkileri var mı bilmiyorum.

Öldüğünüzde fortitude düşüyormuş. Bu oyundaki ceza o. Ancak haritada bayrak koyabildiğiniz yerler var ve bunlar sizin mimimum fortitude seviyenizi arttırıyor. Tüm bayrakları tamamlayınca bu fortitude seviyesi 20 oldu. Boss’un fortitude seviyesi de zaten 20’ydi. Yani direk boss’a gitmek yerine haritada gezelim diye bu sistemi çıkarmışlar.

Aynı zamanda düşmanların kritik saldırılarını yediğinizde de fortitude düşüyor. Ama deflect yapabilirseniz artıyor. Riske girip girmemek size kalmış.
______

Dövüş mekanikleri nioh’a kıyasla epey gerilemiş. Ama o abartılı derindi. Diğer soulslike’larla kıyaslarsak ben dark souls’tan bi tık iyi derim. Ama onun da vuruş hissi falan daha iyi olduğu için kişinin zevkine göre değişecek bişey. Nioh’u geçtim yani bloodborne, sekiro ve hatta elden ring kadar bile zevk vermedi bana.

Ben nioh team ninja’nın dark souls’uysa bu oyun da team ninja’nın sekiro’su olur diye beklemiştim. Zıplama tuşu eklenmesi ve deflect odaklı bi kombata geçmeleri beni böyle bi umuda sokmuştu.

Eğer animasyonları ve vuruş hissiyatını daha iyi yaparlarsa thymesia , lies of P gibi oyunlar yerine ben bunu tercih ederim ama istediğim seviyede değildi demo. Şuanki haliyle kötü.
_____
@Historia

Bu arada demo bitti ama o kadar “phase’ler arası geçiş yapacaksınız, kimisi agresifliğe kimisi savunmaya yarayacak” dedikleri şey bende çıkmadı. Ben mi körüm ya bu elementler arasında geçiş yapabiliyor muydun sen?

Tutorial başlarken seçtim galiba. Bi daha da değişmedi. Yanımdaki ruhu değiştirdim, büyüleri değiştirdim ama saldırı kombom aynıydı yani. Büyülerin savunmatik (toprak) veya agresif(ateş) olmasını kastettiyseler çok basit bişeyi ballandıra ballandıra anlatmışlar demektir. Nioh’ta fazlasıyla olan bişeydi zaten bunlar.
Elementler arası geçiş derken büyük ihtimalle o ateş toprak su kombinasyonundan bahsediyorlardır :D
Yani altından bundan çok farklı bir şey çıkacağını pek sanmıyorum.
Yapımcısı Fumihiko Yasuda bu oyunun önceki oyunlarından o kadar farklı olmadığını belirtiyordu yani Nioh’dan fazla uzaklaşmamışlardır bunu yaparken.

Bu arada Wo Long'un okçuluk mekanizması hakkında yazmayı unutmuşum, ok yay kullanımı rezalet ötesi resmen. Vuruş hissiyatı 0 değil -50 falan.
Hatta ben mi yanlış çekiyorum yayı diye L2 tuşuna daha sert bastım :D
Mobil oyununda bile böyle bir ok yay kullanımı yok yani o konuda neden hiç özen göstermemişler anlamak güç.
 
Morgan'ı daha tanıyamadım, herkes gelmiş geçmiş en iyi oyun karakteri diyor ama bu kadar yürüyüşü ben bir tek sevgilimle yaptım abi. O kadar da sevemem bir karakteri. :oleyo2:
Öyle zaten sadece o da değil oyunda çok efsane karakterler var. Oyunun sarmaması mümkün değil arayı soğutmadan devam et yakın vakitte.
 
Öyle zaten sadece o da değil oyunda çok efsane karakterler var. Oyunun sarmaması mümkün değil arayı soğutmadan devam et yakın vakitte.
Oynarken afakanlar basıyor, hiçbir şey yapmadan yürüyoruz sürekli bir yerlere ve konuşmalar da hiç çekici değil. 1.5 saat orada at koşturacağıma girdim Dark Souls 3'te babalar gibi her tarafa bakına bakına dolandım. Mis gibi oyun. :oleyo2:
 
Oynarken afakanlar basıyor, hiçbir şey yapmadan yürüyoruz sürekli bir yerlere ve konuşmalar da hiç çekici değil. 1.5 saat orada at koşturacağıma girdim Dark Souls 3'te babalar gibi her tarafa bakına bakına dolandım. Mis gibi oyun. :oleyo2:
Olum başları sıkıcı evet de sonradan açılıyor hep öyle gitmiyor oyun. Str build yap da Ds3'den de soğuyup Rdr'ye geç iki güne
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 10)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık