Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Starfield’ın boş gezegenlerini modcular doldurur. 5-10 sene sonra dolu dolu oynarız.

benim gözüm team ninja’nın oyununda şuan. Sinematikleri tabiki leş duruyor. Bi oynanış videosu görmem lazım adamların uzmanlık alanı o.
 
@Historia şimdi izledim Starfield'ı, ben düştüm. 1000 gezegenin 2-3 tanesi adam akıllı olsa saatlerce içerik demek zaten. Büyük ihtimalle hikayenin döndüğü önemli birkaç gezegen yapmışlardır, diğerleri de craft vb şeyler için gezmelik kıvamdadır ki dediğim gibi önemli gezegenler cidden iyi yapılmışsa çok sağlam bi oyun bekliyoruz demektir. Combat, yapay zeka falan her zamanki bethesda tırtlığında, yav he he deyip geçtim oraları. Gemi özelleştirme ve base yapma olaylarına da ayrı düştüm. Umarım altından kalkabilmişlerdir bu kadar şeyin de yıllardır bir sürü oyunun deneyip yapamadığı uzay temalı oyunu yapmışlardır.
 
@Shakan Bende bir iki kelam edeyim sunum ve Starfield hakkında.

Öncelikle Microsoft'u tebrik etmek lazım uzun zaman sonra cidden iyi bir sunum ortaya koydular.
Önceki Xbox sunumlarında stüdyoları dinlerdik ve adam akılı bir şey gösterilmezdi.
Nihayet tepkilerden ders çıkarıp bol Gameplay'li bir sunum ortaya koydular.
Açıkçası ben keyifle izledim. Plague Tale: Requiem, Forza, Diablo, Kojima, Fall Dynasty ve Starfield gibi şeyler gösterildi ben tatmin oldum yani.

Starfield'e gelirsek iyice neylerin gösterildiğini anlamak için Gameplay'in tamamını iyi kalitede tekrar izledim.
İlk izlenimde Bethesda'nın Creation Engine motorunu bu oyun için kalitesini geliştirdiği belli oluyor mesela eşya ayrıntıları olsun, bir manzaranın tek ve ilk bakıştaki grafik kalitesi olsun bu motorla yapılan diğer oyunlara göre iyi anlamda belli ediyor kendisini.

İlk beğenmediğim ve içime sinmeyen şeylere değineyim.
Gameplay'de motor yenilenmiş olsa da maalesef motorun zayıf yanları ve geliştirilmemiş yanları da belli ediyor kendini.
Karakterin hareketleri, mimik kalitesi, hele silah kombatı bu günümüzdeki standartlara yakışmayan bir kalitede.
Uzay mekiğinden çıkan dumanda aşırı pixelli ve tatmin edici bir efekt sunmuyor. Oyunun hazır olmadığı belli olan bazı kısımlar da mevcut ve o yüzden oyunu ertelemeleri iyi olmuş.

Silah kombatına yine değinecek olursam evet hiç tatmin edici değil ve aşırı basit duruyor ama benim anlam veremediğim madem bu kadar büyük bir oyun yapacaksınız ve bütçe olarak da sıkıntı çekmiyorsunuz neden Machine Games'den destek almıyorsunuz onu anlamıyorum. Silah oyunlarında uzman bir şirketiniz var ama onu kullanmıyorsunuz ben buna anlam veremiyorum açıkçası.
Gameplay'de gösterilen crafting sistemi de belli ki No Man Sky'dan esinlenilmiş. No man sky'da lazerle lootluyorduk veya kazıyorduk ortalığı ve Starfield'de tıpatıp aynı şekilde lazerle kazıyoruz ortalığı.
Dediğim gibi 1000 gezegen olayında da dikkat etmek lazım ve o konuda fazla beklentiye girmemek lazım çünkü No Man Sky'da bir insanın ömrü yetmeyecek sayıda gezegen mevcut.

En çok hoşuma giden şeyler arasında uzay ve gemi sistemi oldu.
Gemilerin editlenip her şeyini değiştirebilmemiz çok güzel. Farklı gezegenlerde değişik üslerin olması da çok iyi.
Hele uzay savaşı da hoşuma gitti umarım gösterilenlerden daha büyük savaşlar gerçekleşiyordur.
Fazla gösterilmedi ama karadaki kombattan çok daha tatmin edici duruyor uzay savaşı.
1-2 saniye gösterilen ve gözümden kaçmayan ve çok hoşuma giden bir diğer olay da uzayda başka bir gemiye Docklama sistemi.
Gemiyle orda yakıt mı dolduruyoruz veya oradan ana gemiye mi geçebiliyoruz anlayamadım çünkü çok kısa gösterildi.
Genel olarak No Man Sky, Fallout, Outer Worlds severlerin baya hoşuna gidecek bir oyun geliyor diyebilirim.

Bakalım oyun ilerde çok daha ayrıntılı gösterilecektir daha çıkmasına 1 sene var sonuçta.
Ben anca gösterilen şeyler hakkında yorum yaptım yani illaki daha cilalanmış bir şekilde karşımıza çıkacaktır.
Her şeyin dışında Starfield'in nihayet gösterilmesi iyi olmuş çünkü milletin neyi beklediğini bilmeden bir oyun hakkında uzun süre hype yapması kötü bir şey yani nihayet bir şeyler açıklığa kavuştu ve isteyen istediği gibi beklentisini veya sevincini ona göre ayarlayabilir artık.
 
@Shakan Bende bir iki kelam edeyim sunum ve Starfield hakkında.

Öncelikle Microsoft'u tebrik etmek lazım uzun zaman sonra cidden iyi bir sunum ortaya koydular.
Önceki Xbox sunumlarında stüdyoları dinlerdik ve adam akılı bir şey gösterilmezdi.
Nihayet tepkilerden ders çıkarıp bol Gameplay'li bir sunum ortaya koydular.
Açıkçası ben keyifle izledim. Plague Tale: Requiem, Forza, Diablo, Kojima, Fall Dynasty ve Starfield gibi şeyler gösterildi ben tatmin oldum yani.

Starfield'e gelirsek iyice neylerin gösterildiğini anlamak için Gameplay'in tamamını iyi kalitede tekrar izledim.
İlk izlenimde Bethesda'nın Creation Engine motorunu bu oyun için kalitesini geliştirdiği belli oluyor mesela eşya ayrıntıları olsun, bir manzaranın tek ve ilk bakıştaki grafik kalitesi olsun bu motorla yapılan diğer oyunlara göre iyi anlamda belli ediyor kendisini.

İlk beğenmediğim ve içime sinmeyen şeylere değineyim.
Gameplay'de motor yenilenmiş olsa da maalesef motorun zayıf yanları ve geliştirilmemiş yanları da belli ediyor kendini.
Karakterin hareketleri, mimik kalitesi, hele silah kombatı bu günümüzdeki standartlara yakışmayan bir kalitede.
Uzay mekiğinden çıkan dumanda aşırı pixelli ve tatmin edici bir efekt sunmuyor. Oyunun hazır olmadığı belli olan bazı kısımlar da mevcut ve o yüzden oyunu ertelemeleri iyi olmuş.

Silah kombatına yine değinecek olursam evet hiç tatmin edici değil ve aşırı basit duruyor ama benim anlam veremediğim madem bu kadar büyük bir oyun yapacaksınız ve bütçe olarak da sıkıntı çekmiyorsunuz neden Machine Games'den destek almıyorsunuz onu anlamıyorum. Silah oyunlarında uzman bir şirketiniz var ama onu kullanmıyorsunuz ben buna anlam veremiyorum açıkçası.
Gameplay'de gösterilen crafting sistemi de belli ki No Man Sky'dan esinlenilmiş. No man sky'da lazerle lootluyorduk veya kazıyorduk ortalığı ve Starfield'de tıpatıp aynı şekilde lazerle kazıyoruz ortalığı.
Dediğim gibi 1000 gezegen olayında da dikkat etmek lazım ve o konuda fazla beklentiye girmemek lazım çünkü No Man Sky'da bir insanın ömrü yetmeyecek sayıda gezegen mevcut.

En çok hoşuma giden şeyler arasında uzay ve gemi sistemi oldu.
Gemilerin editlenip her şeyini değiştirebilmemiz çok güzel. Farklı gezegenlerde değişik üslerin olması da çok iyi.
Hele uzay savaşı da hoşuma gitti umarım gösterilenlerden daha büyük savaşlar gerçekleşiyordur.
Fazla gösterilmedi ama karadaki kombattan çok daha tatmin edici duruyor uzay savaşı.
1-2 saniye gösterilen ve gözümden kaçmayan ve çok hoşuma giden bir diğer olay da uzayda başka bir gemiye Docklama sistemi.
Gemiyle orda yakıt mı dolduruyoruz veya oradan ana gemiye mi geçebiliyoruz anlayamadım çünkü çok kısa gösterildi.
Genel olarak No Man Sky, Fallout, Outer Worlds severlerin baya hoşuna gidecek bir oyun geliyor diyebilirim.

Bakalım oyun ilerde çok daha ayrıntılı gösterilecektir daha çıkmasına 1 sene var sonuçta.
Ben anca gösterilen şeyler hakkında yorum yaptım yani illaki daha cilalanmış bir şekilde karşımıza çıkacaktır.
Her şeyin dışında Starfield'in nihayet gösterilmesi iyi olmuş çünkü milletin neyi beklediğini bilmeden bir oyun hakkında uzun süre hype yapması kötü bir şey yani nihayet bir şeyler açıklığa kavuştu ve isteyen istediği gibi beklentisini veya sevincini ona göre ayarlayabilir artık.
Anlat palavraları, özelden attığın mesajları göstersem burada ne modluğun kalır ne bir şey. :oleyo: Eline sağlık. :oleyo2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 2)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık