Kararlarımızın ana hikayeye etki etmesi Ac’de çok zor ama dediğin gibi yan hikayelerde neden olmasın.
Fakat şöyle bir sorun var ki adamlar görevlere ve gameplay’e harcayacağı kaynakları açık dünya için harcıyor. Dünyayı bu kadar büyük tutmasalar ve Origins’deki gibi kompakt bir harita boyutu kullansalar eminin oyundaki diğer şeylere de ekstra kaynak kalacak.
Bir diğer konu ise ana görevlere ve ana hikayeye etki edebilmemiz güzel bunu bende çok seviyorum ama eski Ac oyunlarına baktığımız zaman aslında serinin buna ihtiyacı olmadığını görebiliyoruz.
Son 4 Ac oyununda hikaye ciddi derecede kötü. Kötü derken vasat değil ama hep klişe bir şekilde ilerliyor.
Halbuki Ac Unity, Black Flag ve Ezio serisinin hikayeleri çok detaylı işlenip insana dokunuyordu. Yani en son Unity’nin hikayesinden etkilendim ondan sonrakileri hep eh işte dedirtti. Yani her şeyden önce oyunun ana hikaye konusunda bir sorunu var çünkü artık farkettiyseniz hikaye anlamında hiçbir şekilde ön plana çıkamıyor seri.
Son olarak Ac oyunlarını yaparken kullandıkları Engine biraz eskidi artık.
Bu sene yeni bir Ac çıkmayacak bunu değerlendirip umarım Engine’ı yenilerler.