Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nioh 1’in ilk demo’sunda farkedilip şikayet edilen şeyi bugün (nioh 2’nin son dlc’si çıkalı aylar oldu) düzeltmişler :D
Katana’nın yüksek duruş vuruşları arasında o kadar boşluk var ki hızlı vuruş kombosu kullanılmıyordu. 2 vuruş yapmaya kalksan ilkini bloklayıp sen ikinciyi vuramadan kontra yapıyordu insan düşmanlar. 5 yıl sürdü bunu düzeltmeyi akıl etmeleri.
 
Son düzenleme:
Yakuza: Like a Dragon mükemmel gidiyor. Dövüş sisteminin değişmesine üzülmüştüm başta ama alışmaya başladım. Oyunun hikayesine de komik bi şekilde yedirmişler bu durumu. :D Oyunun başındaki ilk sıra tabanlı dövüşümüzden sonra, savaş tarzımızı gören bi arkadaşımız bize "mazoşist misin birader, hep rakiplerinin de sana yumruk atmasına fırsat veriyorsun" diyor. Sonra bizim karakter durumu açıklıyor. Ana karakterimiz Kasuga, küçükken tam bir Dragon Quest bağımlısıymış. Oradaki kahramanlara özendiği için de düşmanların da kendisine saldırmasına izin veriyormuş. Zaten oyunun isminde de Dragon Quest göndermesi vardı, hoşuma gitti bu. xD
 
Yakuza: Like a Dragon mükemmel gidiyor. Dövüş sisteminin değişmesine üzülmüştüm başta ama alışmaya başladım. Oyunun hikayesine de komik bi şekilde yedirmişler bu durumu. :D Oyunun başındaki ilk sıra tabanlı dövüşümüzden sonra, savaş tarzımızı gören bi arkadaşımız bize "mazoşist misin birader, hep rakiplerinin de sana yumruk atmasına fırsat veriyorsun" diyor. Sonra bizim karakter durumu açıklıyor. Ana karakterimiz Kasuga, küçükken tam bir Dragon Quest bağımlısıymış. Oradaki kahramanlara özendiği için de düşmanların da kendisine saldırmasına izin veriyormuş. Zaten oyunun isminde de Dragon Quest göndermesi vardı, hoşuma gitti bu. xD
Kaliteli sıra tabanlı oyunlara acayip hasret
kaldım.
Oyun bitince yorumunu bekliyorum.
 
Hitman izlediğimde tam bana göreymiş gibi görünmüştü ama oynayınca sevmemiştim.

Aşırı hazırdı oyun ama sandbox olarak tanıtıyorlar. Sandbox dedikleri şey aslında 1 yerine 10-15 tane hazır senaryo. Full özgürlük yok.

Mesela bi elektrik kablosunu suya bırakırsanız ordan geçene elektrik çarpıyor. Ama siz kablo alıp da bi yere çekemiyorsunuz. Yerde bi kablo oluyor ve hemen dibine oyun bi de damacana koyuyor. Sen sadece damacanaya bişey sokup suyu yere akıtıyorsun ve tuzak hazır oluyor. Bunlar hep hazır verildiği için ordan birinin geçeceğinin de garantisi var. Biri ordan geçmeyecek olsa oyun o tuzağı oraya koymuyor çünkü. Bazen yere para atıp oraya çekmen gerekebiliyor o kadar.

Hitman 2’yi baya sevmeye çalışarak oynamıştım ama sevememiştim. İzlemesi oynamaktan daha zevkli bi oyun bence.
Blood Money gibi Hitman oyunu gelmedi. Adamlar seni haritaya salıyordu, nasıl geçersen geç. Bir önceki oyun olan Contracts da bu ayardaydı aslında, Absolution ile birlikte düz oynanış getirdiler. Kafana göre takılmak yok, senaryonun seni zorladığı şekilde oynuyordun. Bu yüzden Absolution'dan sonraki oyunları oynamadım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 13)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık