İns*n iyinin ve kötünün ötesindedir. Xa bu evancecelist yaklaşım kötü insanları reddetmediği gibi iyi insanları da kabul etmeyecektir.
Bugün millet park yeri bulamadığı için birbirini öldürüyor iyiliğin ve kötülüğün ötesinde her şey. Park yeri için adam öldüren birine kötü demem sıyırmış derim.İns*n iyinin ve kötünün ötesindedir. Xa bu evancecelist yaklaşım kötü insanları reddetmediği gibi iyi insanları da kabul etmeyecektir.
Raskolnikov başlı başına bir konu ya. İşte değinmek istediğim bir noktada buydu.Aklıma Raskolnikov geldi uu. İyi de diyemiyorsun kötü de diyemiyorsun.
Bu beyin lobunun işlevini bakarsak böyle bir durumun söz konusu olduğu belli oluyor. Davranışları etkileme de büyük bir etken.Bu verdiğin örnek ile alakalı bu gerçek bir olay mı? Bir de bazı kısımlar eksik kalmış.. İnsanın iyilik yapmasını sağlayacak ya da bunun aksini sağlayacak şekilde beyin lobları mı varmış? Bu kanıtlanmış bir şey mi?
Şöyle, geçmişte "iyi" şeyler yapmış olmaları, kötü bir şey yaptıkları gerçeğini değiştirmiyor.iyilikleri görmezden gelmek olmaz mı ?
Konstantin gibi büyük şehirlerde park yeri için adam öldürmek çok sıradanlaştı artık. Öyle ki öldürdüğün zaman ceza bile almıyorsun.Bugün millet park yeri bulamadığı için birbirini öldürüyor iyiliğin ve kötülüğün ötesinde her şey. Park yeri için adam öldüren birine kötü demem sıyırmış derim.
Elbet kötü davranışlarını görmezden gelmiyorum ama sorun şu ki o kadar iyi davranışlarda bulunduğu halde tek bir kötü davranışından dolayı ""kötü insan" ilan etmekte bana doğru gelmiyor.Şöyle, geçmişte "iyi" şeyler yapmış olmaları, kötü bir şey yaptıkları gerçeğini değiştirmiyor.
İyi şeyler yapmış olmak kişinin kötü olmasına engel değil. Fakat aksi için aynı şeyi söyleyemeyiz sanırım.