Anime filmlerini katmıyorum. Yoksa baya çoğalır. Sıralama rastgele...En sevdiklerimi ve aklımda kalanları yazdım. Aklımda kalmadıysa etkilememiştir beni zaten. Gerçi yıllardır filmde izlemiyorum artık, anime takılıyorum hep
FIGHT CLUB (Dövüş Kulübü)
OLDBOY (İhtiyar Delikanlı)
THE GODFATHER 1-2-3 (Baba)
TERMINATOR
TAXI DRIVER (Taksi Şoförü)
V FOR VENDETTA
PULP FICTION (Ucuz Roman)
RESERVOIR DOGS (Rezervuar Köpekleri)
12 MONKEY (12 Maymun)
THE BIG LEBOWSKI (Büyük Lebowski)
THE LORD OF THE RINGS 1-2-3 (Yüzüklerin Efendisi)
MATRIX 1-2-3
SHAWSHANK REDEMPTION (Esaretin Bedeli)
BEETLEJUICE (Beter Böcek)
NOI ALBINOI (Buzdan Hayaller)
THE TRUMAN SHOW
THE BUTTERFLY EFFECT (Kelebek Etkisi)
ZODIAC
THE SILENCE OF THE LAMBS (Kuzuların Sessizliği)
SIN CITY (Günah Şehri)
GEISHA ASSASSIN (Geyşa Suikastçi)
CITY OF GOD (Tanrı Kent)
ONEFLEW OVER THE CUCKOO'S NEST (Guguk Kuşu)
THE GOOD, THE BAD and THE UGLY (İyi, Kötü ve Çirkin)