Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Spoiler] Boku no Hero Academia

Mesele özgünlük tipiymiş. Mesela OFA'yı sadece Midoriyanın kullandığı haliyle kopyalıyor. OFA kopyaladım %100 kullanayım yok yani. Midoriya %5 kullanırken kopyalarsa %5 kullanıyor %20 kullanırken kopyalarsa %20 kullanıyor misali. Tek karede fatgum kopyalasa ne olur göstermiş mesela. Eğer o kadar yağ yoksa vücudunda kopyalasan bile kullanamazsın.
Yani Eri, OFA gibi belli bir seviyede kullanırken kopyalayabilir ancak normalde %0 yani aktif etmesi gereken bir özgünlük. Bu yüzden kullanamıyor. eri'de özgünlüğüm çok kötü diye kullanmıyor/kullanamıyor. Bu yüzden kopyalanamıyorda.
En sevdiğim sayfayı atmak istiyorum bu arada.

Seviyorum böyle herkesin bir arada günlük koşturmaca içinde olduğu sayfaları.
Mineta orada Otomatik Portakal yaşıyor kurtarın çocuğu. Mineta olmasa kaybetmiştiler yaptıkları harekete bak.

DİK DUR EĞİLME BU MİLLET SENİNLE MİNETA

Bakugo and Todoroki finished their first fight, and the QLA caught Giran, the Broker. 1 month ago Gigantomachia made contact with someone.

Yeni bilgi paylaşacağım için flood yapayım dedim, eklemek yerine.

Translation by shibuyasmash on the MHA discord:

No. 219 Go! Sliding Go! 15 pages

After Bakugo and Todoroki restrain the purse snatcher using 10 pages, Pro Hero Sliding Go arrives and praises them, “I can’t believe you’re students! You’ll be future top heroes!”

Meanwhile, the Liberation Army captures the League of Villains broker Giran. But he won’t tell them anything and the CEO comments he thinks this will take awhile.

We flashback to a month and a half earlier, and see Gigantomachia crying and attacking the league members... is the League of Villains in danger of destroying itself!?

Horikoshi comment: Lately I spoil myself buying 4-5 packs of dried surume squid all at once at my local 7-11.

-TodoBaku defeat the bad guys. Main bad guy's quirk is carbonation (like soda carbonation). -Flashback to 1 month before the new Hero Ranks were announced, Gigantomachia kick Toga, Mr. Compress, and Twice's asses. Shigaraki is pissed. Giga cries over AFO

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık