Son çıkan oyunu da en basitiydi adamlar her hal de daha yüksek bütçeli yaptıklarından oyunları gittikçe satış konusunda endişeleniyorlar. Zor oyun seven kitle sayısı bir elin parmağını geçmez Sonuçta.
Öyle zaten.Mesela Demon Souls çıktığında sadece belli bir kesim oynadı oyunu.Çıktığı döneme göre hem inanılmaz zor bir oyundu hem de kendi combat sistemi olsun hikaye ve oynanış olsun imanımızı gevretti desem yeridir herhalde.
Dark Souls 1 de keza bu şekilde idi.Adeta gözlerimizden yaşlar akıttı.Blighttown bölümünde yapımcılara bol bol dua okutturdu.Lakin yine de bu zorluk ve çaresizlik hoşuna giden bünyeleri resmen oyuna bağladı.Pc ye çıkması için kampanyalar bile yapıldı.O inanılmaz kötü porta hatta ne kötü portu direk alınıp konulmasına rağmen inanılmaz satıldı ve oynandı.Dark Souls 2 deki kolaylık ve ilk başta verilen ışınlanma sistemi falan da bu yüzden geldiğini düşünüyorum ben.Ds1deki harita yapısı yeni nesil easy mode oyuncularını toprağa gömerdi.O puzzle gibi 2 3 bölüm sonrasından ilk bölüme dönmeni sağlayan harita sistemi yüzünden bazi oyuncular hayran oldu bu oyuna.
Ds3 ise aslında zorluk olarak ikinci oyundan daha zordu.Bütün oyunlarını oynamış bana kolay gelmesi de comnat sistemini yalayıp yutmuş olmam olarak görüyorum.İlk oyun ile hikayesel bağlantısı ise beni benden aldı zaten.Nameless Kingin Solaire çıkmamasi üzdu elbette ama yine de hikayesi falan çok iyiydi.