Unity'deki bazı mekanikler dünyada ilkti ve bazı şirketler onu şimdiki oyunlarda Ubisoft'dan arakladı hatta. Ubisoft o zamanlar mekanikleriyle dünyada girişimci bir şirketti ama şu an maalesef en çok nasıl satarız ederiz derdindeler. Unity'deki en büyük hata Cyberpunk gibi erken yayınlamaktı ve dolayısıyla bu da kaynaksal sorunlara yol açtı. Oyunun çoğu güncellemelerle düzeltilse de normalde hatasız yayınlansa kusursuz olacak mekanikler kaynak hataları yüzünden geri düzeltilemedi.Unity’de bazı mekanikleri bozuk ve tutarsızdı. Onun gibi bişeyi tam düzgün yapsalar tadından yenmez. Unity kendinden soğutmak için elinden geleni yapıyordu ama sevmiştim.
Bi de akıcı hidden blade animasyonlarını geri getirsinler artık. Koşarken hiç durmadan yanından geçtiğim adamın boğazını kesip yoluma devam etmek istiyorum. Ya da kalabalıktayken birisine düşük profilden bıçak saplayıp yürümeye devam edeyip karakter orda durup adamı yere koymaya çalışmasın. Ya da boğazından kavrayıp ayı gibi sokmasın bıçağı. Origins’te öyle kullanıyordu ki cebinden meyve bıçağı çıkarıp onunla öldürse bi farkı yok. Valhalla da kötüydü o konuda. Görsel olarak kullansalar da hiç eski oyunlardaki işlevini görmüyordu bu silah.
Dolayısıyla Unity'deki mekanizmanın özü muazzam ve tam bir Assassins Creed oyunun ihtiyacı olan bir şey.
Şimdi bolca vakitleri de vardı ama bu Engine ile o mekanizmaları oyuna nasıl geçirecekler çok merak ediyorum.
Evet düzgün hidden blade mekanizmasının geri dönmesini bende çok istiyorum o konuda son 3 oyundur bir türlü düzgün bir orantı tutturamadılar.