Canavar olan mıydı chapter 4'ün? Yuvarlana yuvarlana dövdüm. Şu açık verince tek yeme olayını ben de sevmedim hiç. Biz yakalayınca olmuyor ama biz sürekli tek yiyoruz. İki zırh da biz giyeydik bir de. Dövüş çok yavan, mantıksız yanları da bol. Ben çok uyuz oldum oyuna.Chapter 4 bitirdim. Bıraktım şimdi. Gece bitirmiş olurum herhalde oyunu. Bir yerden sonra zaten robot gibi oldum. Bir stun yeteneği çıktı. O kadar basitleştirdi ki. Hem hızlı gerçekleşen bir saldırı ve tutturması çok kolay. Vakit kaybetmeden baya yol aldırdı beni. İşime de geldi. Çünkü sıkıcı olmaya başlamıştı oyun. 4-5 tane farklı tip düşman koymuşlar ama bakınca aynı gibi hepsi. 3.30 saat oynadım. İlk 30 dk neyse şimdi de aynı.
Chapter 4'ün bossu güzeldi ama bu açık verince bir anda tek yeme olayı çok canımı sıktı.
Evet o canavar olandı. Valla bende bitsin diye dua ettim artık. Chapter 5 o kadar uzun olmuş ki acayip sıkıldım. Görselliğin hakkını vermek lazım ama işte tek başına kurtaramıyor oyunu.Canavar olan mıydı chapter 4'ün? Yuvarlana yuvarlana dövdüm. Şu açık verince tek yeme olayını ben de sevmedim hiç. Biz yakalayınca olmuyor ama biz sürekli tek yiyoruz. İki zırh da biz giyeydik bir de. Dövüş çok yavan, mantıksız yanları da bol. Ben çok uyuz oldum oyuna.
Aynen öyle. Bir tek o var oyunda. :/Evet o canavar olandı. Valla bende bitsin diye dua ettim artık. Chapter 5 o kadar uzun olmuş ki acayip sıkıldım. Görselliğin hakkını vermek lazım ama işte tek başına kurtaramıyor oyunu.
Önceden Sekiro'yu daha iyi bulurdum ama ikisinide üst üste oynayınca BB'nin birçok konuda daha başarılı ve doyurucu olduğunu farkettim. BB bence en iyi souls oyunu. Elden Ring'e daha girmedim fikrimi değiştirebilir. En iyi bosslar BB'de değil ama atmosferi ve savaş mekanikleri çok çok iyi.Bloodborne oynuyorum şu aralar. Kendisi soulslike türünde oynadığım ilk oyun oldu ve çok sevdim. Atmosferi, savaş sistemi falan şahaneymiş. İlk iki bossu kestim ve Eski Yharnam bölgesine geldim, girişte konuşan adamın geri dön uyarısına hak verdim cidden zorlayıcı bir yere benziyor.
Mortal Kombat'ta kombo ezberler gibi oynayacaksın o oyunu. Tek bir harekette aşırı iyi olman lazım gerisi gelir oyunun bütün özeti bu. Sekiro'nun tekrar tekrar oynanmasını engelleyen ve çok uzun olmayan bir süre sonunda sıkmasına sebebiyet veren şey de bu zaten.Sekiro'da dayak yiyenler kervanına katıldım. Bakalım git gud olmak için ne kadar dayak yemem lazım :/
Görselliğinin yanında seslerde oldukça başarılı. Zaten ürkütücü olan karakter tasarımları sesle birleşince gerim gerim geriyor bazen. Oyunun en büyük başarılarından biri oluşturduğu dünya, hem seni içine çekiyor hemde etkiliyor. Elden Ring'e olan beklentim daha da arttı bu oyundan sonra.En iyi atmosfere sahip from software oyunu benim için. Zaten Elden Ring öncesi de en iyi oyunlarıydı bana göre. O gergin atmosferi çok hoşuma gidiyordu. Gece oynayınca gayet gerildiğim anlar oluyordu.
Diğer oyunlarını henüz oynamadığım için FS'nin en iyi oyunu mudur bilemem ama BB'nin oynadığım tüm oyunlar içinde en iyilerinden biri olduğunu söyleyebilirim rahatlıkla. Verdiğim paranın her kuruşuna değdi.FS'nin en iyi oyunudur gelmiş geçmiş en iyi bir kaç oyundan biridir. Sömürebildiğin kadar sömürmeden bırakma o oyunu.
Atmosfer ve savaş mekanikleri konusunda mest etti beni de. Boss savaşlarını da beğendim oldukça. Eminim daha da iyileri vardır diğer oyunlarda.Önceden Sekiro'yu daha iyi bulurdum ama ikisinide üst üste oynayınca BB'nin birçok konuda daha başarılı ve doyurucu olduğunu farkettim. BB bence en iyi souls oyunu. Elden Ring'e daha girmedim fikrimi değiştirebilir. En iyi bosslar BB'de değil ama atmosferi ve savaş mekanikleri çok çok iyi.
BB'den sonra ds1 ve 2 ye başlamak zordur. Çok hantal kalıyorlar. Ds3 ve sonra Sekiro oynamanı tavsiye ederim. Sekiro aralarında en hızlısı ve farklı olanı. Sona bırakmak o yüzden daha mantıklı. 1 ve 2'nin eskiliğine katlanabilirsen onlarda çok iyi oyundur. Sen yorum atalı baya zaman geçmişte olsun
Evet. İlk 30dk neyse oyunun 4. saati de aynı. Yetenekler birbirinin kopyası. Görsellik ve mekan tasarımları güzel ama az daha bölüm tasarımlarında da değişikliğe gitselermiş. Dövüşten ziyade bazı bölümlerde farklı oynanış elementleri olması güzel olurmuş. Kovalama sekansı, platform öğeleri gibi. Karakterin biraz daha atletik olması da farklı oynanış sunardı dövüşlerde de. Samuray dövüşü hissettirelim diye hantal yapmışlar ama bu seferde çok sığ kalmış aksiyon tarafı. Görselliğe yoğunlaşmışlar diğer her şeyden kısmışlar.Aynen öyle. Bir tek o var oyunda. :/