Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Potansiyelini En Çok Harcamış Karakter?

Sizce hangisi ?


  • Kullanılan toplam oy
    87
Başlığa tıklamadan ilk aklıma gelenler Buggy ve Ace oldu. Gerçi Ace yaşına göre bir hayli güçlüydü hatta baya baya güçlüydü. O yüzden Ace demek acımasızlık olur.
Buggy diyorum.
 
Eneldir. Ace luffynin dengi tek kisiydi bu mangada. Malesef oda ace'nin potansiyelini harcadi onu oldurerek. Ace simdiki guc dengelerine gore evet belki gucsuz kalmis olabilir ama bunun nedeni zaman atlamasindan once tanitilip olmesidir. Suan seride olsa zirve hakilere rahat sahip olurdu. Ondan ace degildir. Enel ise amiralde gorsek siritmayacak bir meyveyle 0 fiziksel guc kasmis, g2siz luffye yenilmistir. Ondan net enel. Diger copleri konusmaya gerek yok
 
Karakterlerin gerçek potansiyelleri nedir bilmiyoruz ki buna cevap verelim. Çapını bildiğimiz tek karakter Ace o da hem çok erken öldü hem de zaten ölsün diye tasarlanmış bir karakterdi yani. Konuyu biraz farklı ele alarak Buggy demek istiyorum. Buggy OP evreninde en azından yonko sağ kolları kadar güçlü ve kendi halinde takılan, yonkolardan başka kimseye eyvallahı olmayan bir karakter olmalıydı. Oda karakteri çöpün çöpü kıvamında tasarlayarak çok büyük bir potansiyeli harcamıştır.
 
Buggy: Korsan kral tayfasında oluşu sonradan düşünülmüş olsa da güç ve bilgi beklentilerini karşılayamıyor. Ama potansiyeli kestirilebilen biri değil. Crocus, Tom gibi ciddi dövüşlerde iyi seviye denilemeyecek insanlar da o tayfadaydı neticede.

Foxy ve Mr5: Meyvenin yarattığı bir beklenti var bu ikisinde. Ama bu elemanlardan sonra Garp'ın hızını hatta daha sonra Kizaru ve Rayleigh hızını gördük. Elini kaldırana kadar ölecek tipler bunlar. Meyve, akran güçlerde fark yaratabilir ancak.

Crocodile: Gördüğümüz iki arcta da haki işlenmemiş meyveler ve iradeler üzerinden olaylar şekillenmiş. Haki ile birlikte işlense tabi ki ileri düzey hakilerin ve h.hakinin çıkması saçma olur bu yüzden potansiyeline erişemeyecek karakter ama nedeni kurgu sıralaması, kendi tembelliği değil.

Ace: 20 yaşında en güçlü yonko tayfasında 2. tümende sırıtmayacağı düşünülüyor. Biraz daha geriye gitsek, Sengoku "Çaylakken yaptıklarından sonra emin olduk; Roger'ın çocuğu yaşıyor" diyor. Haki olmadan ölümü işleniyor. Kendinden en az 10 yaş büyüklerin olduğu geleceğin yonko tayfasının kaptanı adamlarına boşa uğraşmayın çekiyor. H.hakisini gördük, kalanları da flashbacklerde göreceğiz.

Moria: Ankete en uyumlu isim. Meyve ve yaş itibariyle adayların en üstündeyken güçlü değil. Ve harcanmış potansiyelinin nedeni yüksek egosu. Doflamingo'dan "Azrail blöf yapmaz!" diyip kaçan herif, Kaido'yu yenmek için ordu ihtiyacı olduğunu söylüyor. Kalan her şey okey, ordudan kaybediyormuş gibi harcadı kendini.

Enel: Enel'in hiç yabancı biri ile dövüştüğü olmadı, yani hep kendi yağındaydı. O adaya rağmen über güçlüydü, saygıyı hak ediyor.
 
Tarih boyunca: İnsanlar yıldırımdan korkmuş, insanlar yıldırıma saygı duymuş, insanlar yıldırımı tanrıyla özdeşleştirmiş. Sadece ve sadece bu sebepten ötürü Enel. Keşke Enel'i sadece Luffy'nin doğal düşmanı olan bir komedi unsuru olarak çizmeseydi Oda.

Mesela inanılmaz bir tayfa üyesi olabilirdi Enel. En muazzam meyvelerden birine sahip, yok edici bir gücü olan ama kaptanına karşı kazanma şansı yok denecek kadar az olan bir Enel izlemeyi tercih ederdim. Karakterini yeniden düzenleyerek tabii.
 
Potansiyelini boşa harcamış dendiğinde kişinin yaşını almış gelişimini tamamlamış olması gerekir.Enelin yaşını bilmiyorum Ace zaten genç yaşta öldü potansiyelide vardı Buggynin zaten hazineden paradan silahtan başka derdi olduğunu sanmıyorum( tam bir korsan gibi) geriye Moria ve Crocodile kalıyor zaten.Kaidoya yürüyecek kadar güçlenip sonrasında çöktüğünü göz önüne alırsak Moria diyorum.
 
Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2020.
Tasarım Korsanfan V.5.5
Yukarı Çık