Oyundaki yavaşlık çok iyi idi.Ruyamizda da böyle anlarda koşamayiz ya aynen öyle.Sirf bu mekanik bile korku katıyordu oyuna.
Re 6 deme abi zaten oyunda bir o karakterler arasında ki farklılıkarı iyi yapmışlardı nasıl kanser oyundu ya hatırladıkça ürperiyorum Bu arada re 3 de tek senaryo olduğundan daha rahat olacaktır daha tutarlı bir oyun olacaktır. Bütçeden ziyade bence gözden kaçırıldığını düşünüyorum bu konuların hani hiç bir eser kusursuz olmaz hep bir iki yerden çatlar ya Re 2 de de iki farklı karakter olayı çatırdamış.@Yubashiri-sama
Eksikten kastım 2’den atılan boss’lar değil.
Karakterler işlenmedi mesela. Ada ve leon durduk yere aşık oldu falan. Leon’san claire ve claire’san leon oyunda yok. En başta çeperin orda 1 buçuk dk’lık “ee naber” muhabbeti var ondan sonra oyunun sonunda aynı trenle kaçıyorlar.
2 ayrı karaktere ayrı ayrı hikaye yapamamışlar. Hangisini seçersen asıl hikaye o oluyor. Ama o hikayede diğer karakter ne yapıyor hiç belli değil.
Yani leon’san claire dışarda ne yaptı? Polis istasyonuna girdiyse (2nd playthrough gibi) aynı puzzle’ları çözmeyecek çünkü onları leon yaptı. Çıkış da problem olmaz çünkü leon aşağıda çıkış kapısını açtı.
Boss’la da kapışmayacak. Sherry’i nerde buldu peki? Onu kurtarması niye uzun sürdü çünkü o kapıyı açmakla uğraşmayacak?
Mr x 1 taneymiş bu oyunda capcom söyledi. Ama 2 karakterde farklı şekillerde ölüyor. Yani leon’san mr x claire ve sherry’i kovalayıp ölmeyecek orda. Ya da claire’san leon super mr x’le uğraşmayacak.
Sherry’nin annesi de 2 karakter için farklı şekillerde ölüyor.
Claire’san ada ve leon’un durumu garipleşecek çünkü leon’a yardım lazım değil kapı açık. Leon claire’ın hikayesinde niye nest’e gitti? Adayla tanışıp virüsü almaya gittiyse sherry’nin annesi ada’yı nasıl vurdu?
Bu uzar gider. Re 4 ve 6’ya kıyasla bu oyunun genel tarzı daha hoş. Ama farklı karakterlerin hikayelerini ayrı yapıp bazı yerlerde buluşmalarını sağlamayı çok iyi yaptılar o oyunlarda. 4’te ada komikti hatta. Gameplay sırasında bile leon’ın köylülerden kaçışını görebiliyorduk. Leon’la oynarken olan birçok şey (leon’ı köylülerden kurtaran zil) ada’nın işi çıktı. Meğer varlığını defalarca hissettirmiş de farketmemişiz.
6’da 3 farklı grup var hepsinde 2 kişi oynatıyoruz. Grupları geçtim aynı gruptaki 2 kişinin hikayesi bile bu oyundaki claire ve leon’unki arasındaki farktan fazla. İstediklerinde bunu çok iyi yapabildiklerini bilmesem bişey demem. O yüzden diyorum budget yetmemiş olabilir diye.
Orijinal oyunda Leon ve Claire sürekli telsizle konuşuyor ve birbirlerinin yaptıklarından haberdarlar. Fakat bu oyuna koymamışlar yalnızlık hissi artsın diye. Tasarımsal olarak farklı kararlar vermişler. Yanlış hatırlamıyorsam asıl oyun da Claire ve Leon'un daha fazla cutscene'i var. Fakat eklemişler gerginliği arttırmak için. Aslında sadece tek bir senaryo ve campaign var, oyuncular ikisiyle de oynasın diye küçük değişiklikler yapmışlar. 90'lardaki oyun kafası tam olarak böyle.@Yubashiri-sama
Eksikten kastım 2’den atılan boss’lar değil.
Karakterler işlenmedi mesela. Ada ve leon durduk yere aşık oldu falan. Leon’san claire ve claire’san leon oyunda yok. En başta çeperin orda 1 buçuk dk’lık “ee naber” muhabbeti var ondan sonra oyunun sonunda aynı trenle kaçıyorlar.
2 ayrı karaktere ayrı ayrı hikaye yapamamışlar. Hangisini seçersen asıl hikaye o oluyor. Ama o hikayede diğer karakter ne yapıyor hiç belli değil.
Yani leon’san claire dışarda ne yaptı? Polis istasyonuna girdiyse (2nd playthrough gibi) aynı puzzle’ları çözmeyecek çünkü onları leon yaptı. Çıkış da problem olmaz çünkü leon aşağıda çıkış kapısını açtı.
Boss’la da kapışmayacak. Sherry’i nerde buldu peki? Onu kurtarması niye uzun sürdü çünkü o kapıyı açmakla uğraşmayacak?
Mr x 1 taneymiş bu oyunda capcom söyledi. Ama 2 karakterde farklı şekillerde ölüyor. Yani leon’san mr x claire ve sherry’i kovalayıp ölmeyecek orda. Ya da claire’san leon super mr x’le uğraşmayacak.
Sherry’nin annesi de 2 karakter için farklı şekillerde ölüyor.
Claire’san ada ve leon’un durumu garipleşecek çünkü leon’a yardım lazım değil kapı açık. Leon claire’ın hikayesinde niye nest’e gitti? Adayla tanışıp virüsü almaya gittiyse sherry’nin annesi ada’yı nasıl vurdu?
Bu uzar gider. Re 4 ve 6’ya kıyasla bu oyunun genel tarzı daha hoş. Ama farklı karakterlerin hikayelerini ayrı yapıp bazı yerlerde buluşmalarını sağlamayı çok iyi yaptılar o oyunlarda. 4’te ada komikti hatta. Gameplay sırasında bile leon’ın köylülerden kaçışını görebiliyorduk. Leon’la oynarken olan birçok şey (leon’ı köylülerden kurtaran zil) ada’nın işi çıktı. Meğer varlığını defalarca hissettirmiş de farketmemişiz.
6’da 3 farklı grup var hepsinde 2 kişi oynatıyoruz. Grupları geçtim aynı gruptaki 2 kişinin hikayesi bile bu oyundaki claire ve leon’unki arasındaki farktan fazla. İstediklerinde bunu çok iyi yapabildiklerini bilmesem bişey demem. O yüzden diyorum budget yetmemiş olabilir diye.
Umarım kısmazlar misal çok fazla düşman var Re 3 de Re 2 de 2 3 farklı tür varken Re 3 de 8 9 farklı tür var. Umarım bunların hepsi olur Re 2 de ki giib iki senaryo da olmayacak gibi bu sefer. Gerçi Carlosun tipini bayağı bir değiştirmişler ona da bir senaryo ekleyeceklerse bilemem ama umarım tek senaryo olur. Sonra kopukluk oluyor bayağı bir.Orijinal oyunda Leon ve Claire sürekli telsizle konuşuyor ve birbirlerinin yaptıklarından haberdarlar. Fakat bu oyuna koymamışlar yalnızlık hissi artsın diye. Tasarımsal olarak farklı kararlar vermişler. Yanlış hatırlamıyorsam asıl oyun da Claire ve Leon'un daha fazla cutscene'i var. Fakat eklemişler gerginliği arttırmak için. Aslında sadece tek bir senaryo ve campaign var, oyuncular ikisiyle de oynasın diye küçük değişiklikler yapmışlar. 90'lardaki oyun kafası tam olarak böyle.
Ada ve Leon aşkı normalde de çok koftur. Yani aslına sadık kalmışlar aslında.
@Meradorn dodge olmazsa mecbur Nemesis'den kısmaları gerekir o hantallıkla hayatta kaçılmaz Nemesis'ten. Dodge da ustalaşıp Nemesis'in aklını alan oyunculara ayıp edeler
Çeşitlilikten kısarlar gibi örümcekleri koymamışlardı RE2'ye. Carlos'a ek senaryo geleceğini düşünmüyorum. RE2'nin geyiği mavi cd pembe cd falandı zaten. Carlos yine hikaye içerisinde kontrol edeceğimiz bir karakter olur bence. Carlos'un tipini mecbur değiştirmeleri gerekiyordu adam RE3'ten beri doğru düzgün gözükmediUmarım kısmazlar misal çok fazla düşman var Re 3 de Re 2 de 2 3 farklı tür varken Re 3 de 8 9 farklı tür var. Umarım bunların hepsi olur Re 2 de ki giib iki senaryo da olmayacak gibi bu sefer. Gerçi Carlosun tipini bayağı bir değiştirmişler ona da bir senaryo ekleyeceklerse bilemem ama umarım tek senaryo olur. Sonra kopukluk oluyor bayağı bir.
Dodge'u çözüp ustalaşan adam en zorda damage yemeden bıçakla bitiriyordu oyunu. Millet şovuna oynuyordu. Belki bir stamina sistemi falanla gelir yaptığımız dodge'un sınırı olur. Diğer türlü Youtube Nemesis'i dalgaya alanlarla dolacakDodge ayarsız olabiliyordu ama ya. Cidden dalga geçiliyor adamla. Koyarlarsa da eskisi gibi olmaz bence. Kontroller aynı kalır (nişan alırken bi tuşa basma) ama öyle iyi olacağını sanmam. Sadece nemesis değil zombileri de tehlikesiz yapıyordu.
Dodge yapmak çok daha zor olur bitti gitti Bir de yaratık konusunda örümcekler bence cidden atmosfere uymuyordu ondan çıkarıldı. Lecker misal bu yaratıklar vardı çünkü atmosfere uyuyordu. üçüncü oyunda ki yaratıkalrın çoğu da ikinci oyunun atmosfere uyacak türden yaratıklar. Çıkarılsa bile bazıları her türlü ikinci oyundan daha çeşitli olacaktır düşmanlar.Dodge'u çözüp ustalaşan adam en zorda damage yemeden bıçakla bitiriyordu oyunu. Millet şovuna oynuyordu. Belki bir stamina sistemi falanla gelir yaptığımız dodge'un sınırı olur. Diğer türlü Youtube Nemesis'i dalgaya alanlarla dolacak
Zaten güve ve örümceğin olmaması baya hoşuma gitmişti benim. Hatta timsahı tutmalarına baya şaşırdım . Üçüncü oyun baya dolu olacak ya şehrin hakkını vermek zorundalar. Hunter Betalar ve G virüsü yüzünden pençe çıkartan zombiler bile baya sıkıntı yaratacakDodge yapmak çok daha zor olur bitti gitti Bir de yaratık konusunda örümcekler bence cidden atmosfere uymuyordu ondan çıkarıldı. Lecker misal bu yaratıklar vardı çünkü atmosfere uyuyordu. üçüncü oyunda ki yaratıkalrın çoğu da ikinci oyunun atmosfere uyacak türden yaratıklar. Çıkarılsa bile bazıları her türlü ikinci oyundan daha çeşitli olacaktır düşmanlar.
Timsaha şaşırmadım hatta baya bekliyordum çünkü kanalizasyon varsa mutasyona uğraşmık büyük yaratık Allahın emri Ama örümcekler bayağı garip kaçıyordu çünkü hadi bir örümcek mutasyona uğradı şans eseri diğerleri ne ayak bir değil iki değil üç değil.Zaten güve ve örümceğin olmaması baya hoşuma gitmişti benim. Hatta timsahı tutmalarına baya şaşırdım . Üçüncü oyun baya dolu olacak ya şehrin hakkını vermek zorundalar. Hunter Betalar ve G virüsü yüzünden pençe çıkartan zombiler bile baya sıkıntı yaratacak