• Korkutucu

Kullanılan: 5 7.2%
  • İlham verici

Kullanılan: 27 39.1%

• Kullanılan toplam oy
bi girip iki boş yapayım dedim
tell me a joke about a mouse
Sure! Here's a joke about a mouse:
Why was the mouse feeling depressed? Because it was living in a rodent rut!
And here's another one:
Why was the mouse always smiling? Because it had a little cheese!
what is the meaning of the first joke
In the first joke, the punchline plays on the phrase "rut," which can refer to a routine or a monotonous situation.
The mouse is feeling depressed because it is stuck in a routine or monotonous situation, similar to the way a person
might feel if they are in a "rut." The joke is meant to be humorous because it is unexpected and because it uses
wordplay to create a connection between the phrase "rut" and the mouse's situation.
so, rut is an abbr
No, "rut" is not an abbreviation. It is a noun that can refer to a number of different things, including:
  1. A track or groove worn by the repeated passage of a wheel or animal
  2. A period of the year when certain animals, particularly deer, are in heat and more active
  3. A routine or monotonous situation, especially one that is difficult to escape from
In the joke about the mouse, the word "rut" is being used in the third sense to refer to a routine or monotonous situation.
okey now include a rabbit in that joke
Sure! Here's a revised version of the first joke that includes a rabbit:
Why was the mouse feeling depressed? Because it was living in a rodent rut, and the rabbit kept teasing it
about always taking the same path to the carrot patch!
In this revised version of the joke, the punchline is the same as in the original joke, but the setup has been
changed to include a rabbit who is teasing the mouse about its routine. The joke is still meant to be humorous
because it is unexpected and because it uses wordplay to create a connection between the phrase "rut" and the mouse's situation.
i dont understand what the rabbit does in this joke
In this revised version of the joke, the rabbit is teasing the mouse about its routine.
The punchline of the joke plays on the phrase "rut," which can refer to a routine or a monotonous situation.
The mouse is feeling depressed because it is stuck in a routine or monotonous situation, similar to the way a person
might feel if they are in a "rut." The rabbit is teasing the mouse about this by saying that the mouse always takes
the same path to the carrot patch, implying that the mouse is stuck in a rut and is not trying new things.
The joke is meant to be humorous because it is unexpected and because it uses wordplay to create a connection between
the phrase "rut" and the mouse's situation.
well acceptable. then make it a cowboy tell the joke
Sure! Here's a version of the joke with a cowboy telling the joke:
Cowboy: "Why was the mouse feeling depressed?"
Audience: "I don't know, why?"
Cowboy: "Because it was living in a rodent rut, and the rabbit kept teasing it about always taking the same path to the carrot patch!"
Audience: (laughing)
Cowboy: "I'm glad you liked it! Now y'all be sure to cheer up and break out of your own ruts every once in a while."
In this version of the joke, the punchline is the same as in the original joke, but the setup has been changed to include a cowboy telling the joke.
The joke is still meant to be humorous because it is unexpected and because it uses wordplay to create a connection between the phrase "rut" and the mouse's situation.
translate this in japanese
Sure! Here is the translated version of the joke in Japanese:
カウボーイ: "なんでねずみが憂鬱になってるの?"
オーディエンス: "知らないよ、なんで?"
カウボーイ: "それはねずみが屈んでるからだよ、でもウサギがいつも同じ道を通ってにんじん畑に行くということをからかってるからさ。"
I hope this helps! Let me know if you have any questions.
but how can i read that
Here is a breakdown of the joke in Japanese, with each character of the Japanese writing system (kanji, hiragana, and katakana) written in Roman letters to show how it is pronounced:
カウボーイ: "なんでねずみが憂鬱になってるの?" (kaubo-i: "nande nezumi ga yuuutsu ni natteru no?")
オーディエンス: "知らないよ、なんで?" (o-di-ensu: "shiranai yo, nande?")
カウボーイ: "それはねずみが屈んでるからだよ、でもウサギがいつも同じ道を通ってにんじん畑に行くということをからかってるからさ。" (kaubo-i: "sore wa nezumi ga kutsunde-ru kara da yo, demo usagi ga itsumo onaji michi wo to-atte ninjin-ba ni iku to iu koto wo karakatteru kara sa.")
オーディエンス: (笑う) (o-di-ensu: (warau))
カウボーイ: "よかった!それじゃあ皆さんも楽しんで憂鬱から抜け出してみてくださいね。" (kaubo-i: "yokatta! sore ja mina-san mo tanoshinde yuuutsu kara nukedashite mite kudasai ne.")
I hope this helps you read the joke in Japanese! Let me know if you have any questions.
dsfgşlkdfhgşidlgfkh japoncası bi tık... neyse belki de japoncaya uyarla demeliydim biraz da folk ekle falan üf

One Piece benzeri hikaye yaz dedim yazdığı şey de bu :)

şey denemelisin dlgşj sen metin tabanlı bir oyunsun, bana 4 farklı (ve mantıklı) seçenek vererek seçimime göre devam ettir. sahne büyük bir deniz savaşından başlasın, dünyadaki herkesin 100'er canı var. her seçimimden sonra yeni seçenekler sunmaya devam et. (şimdi buraya ne kadar yazarsan o kadar spesifikleşiyor, mesela herhangi bir yerde bir düşmanla savaştığımızda neyle saldıracağımızı sor, düşmana verdiğimiz hasarı ve düşmandan aldığım hasarı toplam canımızdan düşerek belirt falan gider bu böyle asşdlj i yerde görmüştüm çok fena kurmuştu eleman)

@twei biraz ısrar edince dökülmeye başlıyor:d Yoksa bilmiyorum, etmiyorum, bana kitap mı geldi vs. deyip geçiştiriyor.. Biraz nazlı...
tam olarak chat gibi çalışmıyor, daha çok şöylesin-böylesin, yap et gibi komutlar verince iyi çalışıyor. çok fazla düzelttiğinde özür dilemeye başlıyor asşdlja ve konuşmanın geçmişiyle sonraki girdileri ilişkilendirdiği için başta söylediğin şeyler cevapları kısıtlayabiliyor.

bana az önce acayip bi sahne tasvir etti dfigşljg çift elli tabancayla kapışıyordum, kadın bi korsan geldi ve flöresini iki tetik korumasından geçirip silahlarımı havaya boşa sıktırdı :S klişe bi sahneydi ama zevkliydi. karayip korsanları esintisi fazla

tam olarak chat gibi çalışmıyor, daha çok şöylesin-böylesin, yap et gibi komutlar verince iyi çalışıyor. çok fazla düzelttiğinde özür dilemeye başlıyor asşdlja ve konuşmanın geçmişiyle sonraki soraki girdileri ilişkilendirdiği için başta söylediğin şeyler cevapları kısıtlayabiliyor.

bana az önce acayip bi sahne tasvir etti dfigşljg çift elli tabancayla kapışıyordum, kadın bi korsan geldi ve flöresini iki tetik korumasından geçirip silahlarımı havaya boşa sıktırdı :S klişe bi sahneydi ama zevkliydi. karayip korsanları esintisi fazla
Bazen Guts'a bağlayıp uzun uzun yazıyor :artiz: Şimdilik viki gibi kullanıyorum ama ilerleyen süreçte bir iki +18 hikaye yazdırabilir miyim bakacağım🤭

Bazen Guts'a bağlayıp uzun uzun yazıyor :artiz: Şimdilik viki gibi kullanıyorum ama ilerleyen süreçte bir iki +18 hikaye yazdırabilir miyim bakacağım🤭
türkçe yeterince kaynakla beslenmemiş sanırım yada gerçekten türkçeyi internetteki kaynaklar o kadar kötü kullanıyor ki bağzen bozuk konuşuyor aşsldj

bugün 5 + 5 kaç yapar dedim, 10 dedi. fakat 5 + 5, 11 yapıyor diye biliyorum dedim, hayır matematiksel bir gerçek bu falan dedi. çok takmadım, hemen 5 + 11 kaç yapar dedim, 16 dedi. ama 5 + 5, 11 yapıyordu, 5 + 11 nasıl 16 yapabilir ki dedim. 5 + 5, 10 yapar, eğer aksini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz falan dedi dfşlgj sonra 5 + 11 in 16 yaptığını söylüyorsanız yanılıyorsunuz dedi. fakat ben 5 + 11 zaten 16 yapar dedim dfgşldfjg neden söylemediğim bişeyi söylemiş gibi ve sonuç yanlışmış gibi belirttin dedim biraz saçmaladı. verbal olarak eğitildiği için üstüne gidince saçmalıyor, dümdüz şeyler isteyince çok daha başarılı, türkiyeyi düşünürsek ortalama üstü asdşlasjd

türkçe yeterince kaynakla beslenmemiş sanırım yada gerçekten türkçeyi internetteki kaynaklar o kadar kötü kullanıyor ki bağzen bozuk konuşuyor aşsldj

bugün 5 + 5 kaç yapar dedim, 10 dedi. fakat 5 + 5, 11 yapıyor diye biliyorum dedim, hayır matematiksel bir gerçek bu falan dedi. çok takmadım, hemen 5 + 11 kaç yapar dedim, 16 dedi. ama 5 + 5, 11 yapıyordu, 5 + 11 nasıl 16 yapabilir ki dedim. 5 + 5, 10 yapar, eğer aksini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz falan dedi dfşlgj sonra 5 + 11 in 16 yaptığını söylüyorsanız yanılıyorsunuz dedi. fakat ben 5 + 11 zaten 16 yapar dedim dfgşldfjg neden söylemediğim bişeyi söylemiş gibi ve sonuç yanlışmış gibi belirttin dedim biraz saçmaladı. verbal olarak eğitildiği için üstüne gidince saçmalıyor, dümdüz şeyler isteyince çok daha başarılı, türkiyeyi düşünürsek ortalama üstü asdşlasjd
aSDLŞFKASDŞFL
Bazı cevapları fazla insani buldum bu arada. Bir insanın ilk söyleyeceği şeyi söyleyip, eşeleyince dönüştürüyor, mesela..

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık