Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili sorusu olan, şifresini unutan üyelerimiz "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Reiper
Son Hareket:
13 Kas 2019 17:40
Katılım:
4 Eyl 2010
Mesaj:
6,884
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
0

Bu Sayfayı Paylaş

Reiper

Üye

Reiper üyesinin son etkinliği:
Forum listesine bakıyor, 13 Kas 2019 17:40
    1. RedTeroR
      RedTeroR
      Sayın savcı, kurşun kalemle yazı yazıp altına imza atınca mahkemede delil olur mu len xD
      1. Reiper
        Reiper
        Hangi konuda yazıldığına göre değişir hacı :)
        12 Tem 2019
    2. Cavitq11
      Cavitq11
      Sen mangadan anlarsın,Feng Shen Ji okudum çok beğendim.(Gerçi manga değildi ama)
      Böyle konusu guzel bir seri onerir misin ?
      1. Reiper
        Reiper
        Popüler serilerin hepsini okumuşsundur sen ya, hangilerini okudun yaz ben de listeme bakim :)
        22 Ara 2018
      2. Cavitq11
        Cavitq11
        Shounen okudum genellikle,diğer türlerden okumadım hiç.Shounen olmayan, her seri olabilir.
        22 Ara 2018
      3. Reiper
        Reiper
        O zaman Dorohedoro oku, çok iyi seridir. İlk bölümlerin scani biraz solgun gelebilir ama sonra duzeliyor, çizimlere de alıştın mı bırakamazsın zaten. :)
        23 Ara 2018
    3. Hakuba-EneL
      Hakuba-EneL
      reiper konuma bakarsan sevinirim bleach vs si.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Hakuba-EneL
        Hakuba-EneL
        yeni konuya bekliyorum
        25 Eyl 2018
      3. Hakuba-EneL
        Hakuba-EneL
        gelirsen sevinirim
        25 Eyl 2018
      4. Reiper
        Reiper
        Bakayım hemen :)
        25 Eyl 2018
    4. Meiou
      Meiou
      İlk kaydolduğumda tartışmalarını seviyordum, birden kayboldun. Nerelerdesin reis?
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Meiou
        Meiou
        Güzel haber sayın savcım. :)
        4 Ağu 2018
      3. Millennium Wizard
        Millennium Wizard
        Selam bende diyordum nerelerde bunu öğrendiğimiz iyi oldu. :) Luffy yardım anketi açmıştım senin yorumunu merak ettim açıkçası göz atarsan sevinirim haberin olsun.
        4 Ağu 2018
      4. Reiper
        Reiper
        As haci tamamdır bakacağım. :)
        4 Ağu 2018
    5. Hakuba-EneL
      Hakuba-EneL
      Torikoyla ilgili bi soru soracam 40. Bölüme yaklaştım şu küçük yaşlı kadından daha güçlü birileri varmı?
      1. Reiper
        Reiper
        Küçük yaşlı kadın dediğin Setsu nine sanırım. Ama fark etmez. Toriko serisinde en güçlü canlı diye bir şey yok. Her canlıdan daha güçlü bir canlı muhakkak var. Yaşayan, sürekli gelişen bir evren çünkü. :)
        3 Haz 2018
    6. Alpamis
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Ne kadar da iddia süresi? Sanırım aşmıştı. Ama bakıyorum sevdin gibi sen bu işi.:D
        5 Ağu 2018
      3. Reiper
        Reiper
        Valla hiç dikkat etmedim süreye ya, iddiayı da unuttum aslında neydi bizim iddiamız? Dediğin gibi bu işi sevmis de olabilirim emin değilim :)
        5 Ağu 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Benim bildiğim 1 ay avatarını kullanacaktın. Yanlış da hatırlıyor olabilirim. Onun dışında belki de 1 ay da fanlığını yapacaktın. Ama üstünden Mayıs, Haziran, Temmuz geçti.:D
        5 Ağu 2018
    7. Alpamis
      Alpamis
      Batıya Yolculuk okuyon mu?
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Devamı değil ya. Daha farklı konusu var. Sen devamı derken aynı Çizerin çizmesinden bahsediyon herhalde. Konu olarak farklılar. Yalnız çizimleri adamın eskisinden bir şey kaybetmemiş. Daha mürekkebe ve renklere bulanmadı ama çizim yeteneği eskisinden bir şey kaybetmemiş.:D
        24 Mar 2018
      3. Reiper
        Reiper
        Tortuga mı çeviriyor yine? FSJnin son bölümlerinde Zhen Chan yanına Lan Yuei ve Karanlık çocuğu da alıp yola çıkıyor. İçlerinden biri şimdi nereye gidiyoruz deyince Zhen Chan Batıya Yolculuk yapacaz son derece tehlikeli bir macera olacak diyor. :D Batiya Yolculuk FSJ gibi çinlilerin destanlarından biri bu sekilde FSJyle de bağlamış çizer. Keşke Zhen Chanın solo macerası olarak çizseydi. :D
        24 Mar 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Seri Manga'da gördüm ben. 24 bölüm çevrilmiş. Yalnız Zen Chan var ama çok karışık. Bildiğimiz Zen Chan değil. Oranın Tanrıları da farklı. Hani sanki paralel evren gibi bir şey olmuş.:D Ayrıca ilgi çeken farklı ırklar var. O yönden belki de daha başarılı olabilir. Mistik yanı daha fazla olacak gibi.:D
        24 Mar 2018
    8. Riddick
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Riddick
        Riddick
        hadi ya ,bayada izlenmiş son cilt japonlarda seviyo demek ki.:)
        Aklımda bir konu var toriko ve doğa diye, torikoda olan şeylerin doğadaki yansımaları anlatıyor.
        22 Mar 2018
      3. Reiper
        Reiper
        Valla 10 numara olur hacı, vakit darlığından ben de konu açamiyorum epeydir forumda okunası konu da açılmıyor artık. Çok makbule geçer bu çalışman. :D
        22 Mar 2018
      4. Riddick
        Riddick
        Eyvallah, sağol:) şuan iki tane örnek var aklımda çoğaltabilirsem açıcam.
        22 Mar 2018
    9. Master of Puppets
      Master of Puppets
      Bundan önceki bölümün VIZ çevirisini oku.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Master of Puppets
        Master of Puppets
        Hee, kendi büronda mı şirkette misin? Nedir durumlar
        9 Mar 2018
      3. Reiper
        Reiper
        Kendi bürom sayılır, bir arkadaşla ortak çalışıyom ya sıkıntı yok şimdilik. :) senin okul ne durumda kaça gececen, ne zaman bitiyor.
        9 Mar 2018
      4. Master of Puppets
        Master of Puppets
        Seneye biter, muzlar da iyi çok şükür. Yuvarlanıp gidiyoruz :D
        9 Mar 2018
    10. Veritas
      Veritas
      savcım nasılsın iyimisin? yoktum bayağıdır gelince hal hatır sorayım :D
      1. Reiper
        Reiper
        Eyvallah abi koşuşturma ya işte ne olsun. Senden ne var ne yok nerelerdeydin? :D
        6 Mar 2018
      2. Veritas
        Veritas
        Yüksek lisans tez iş güç derken uzak kaldım.
        6 Mar 2018
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Hakkında


Yukarı Çık