Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
RedTeroR
Katılım:
8 Ağu 2009
Mesaj:
7,928
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
0
Şehir:
Antalya
Meslek:
Barmen

Bu Sayfayı Paylaş

RedTeroR

Our Is The Fury, Şehir: Antalya

    1. Alpamis
      Alpamis
      Ahaha aradaki farka bak.:D

      O değilde her yeni bilgi bizim işimize yarıyor nedense.:D
      1. RedTeroR
        RedTeroR
        Hahahaha xD

        Geçen arcla beraber işine yarayacak bir şey çıkmaz boşa çabalama Hasan xD
        21 Tem 2018 13:23
      2. Alpamis
        Alpamis
        En az 3 yıl kadar bir süre sonunda Tek bir Shichi ile karşılaş ve berabere kal.:D 3 Yılın dolmadan 3 Shichi, 3. Komutan ve Sağ kol , CP9 tarihinin en güçlü dövüşçüsünü yen felan.:D Vallaha arada büyük fark var.
        21 Tem 2018 13:29
      3. RedTeroR
        RedTeroR
        Kendini böyle avutmaya devam et Hasan, adam o dövüşe kadar tam güç dövüşmemiş bile ve senin kazandı olarak saydığın tüm dövüşler normalde bal ve yüz karalığından ibaret xD

        Ace her şekilde seninkine fark atmış eğitim almadan xD
        21 Tem 2018 13:32
    2. kuroashi.no.sanji1993
      kuroashi.no.sanji1993
      İsmi düzelttim. Eksik yazmıştım :D
      Sara Sara no Mi Model: Axolotl
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. RedTeroR
        RedTeroR
        Monet Hatun yenmeyecek gibi değildi xD
        18 Tem 2018 23:12
      3. Millennium Wizard
        Millennium Wizard
        O değil la xD adam koca anadan aldığı paraları pavyonlarda yemiş tabii op versiyonu olarak.
        18 Tem 2018 23:15
      4. RedTeroR
        RedTeroR
        Ehhh salla xD
        18 Tem 2018 23:15
    3. Montana
      Montana
      Luffy ahtapota yenilmiş, gördün mü?
      1. RedTeroR
        RedTeroR
        hahaha gördüm iyi terletmiş ahtapot xD
        12 Tem 2018
    4. Master of Puppets
      Master of Puppets
      Senin tayfadan sevdiğin bir insan evladı var mı la? 540 bölüm bu mangayı nasıl okudun? :D
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. RedTeroR
        RedTeroR
        Garp'ı severdim o sıralar, Tayfa dışı hahahaha Ne büyük yanılgı xD
        12 Tem 2018
      3. Master of Puppets
        Master of Puppets
        Garp'ın sistem içindeki pozisyonu açıklandığı andan itibaren bitmişti benim için(Ohara meselesi), bir de öldürülen milyonlarca bebe çıktı, ardından torununun politik bir oyuna alet olmasına seyirci kalması, hatta direkt yakından izlemesi de eklenince nefret ettim heriften. Gavat herif.
        12 Tem 2018
      4. RedTeroR
        RedTeroR
        Boş adam ya üzerine yazmaya gerek yok.
        12 Tem 2018
    5. RocheFelix
      RocheFelix
      Reis kusura bakma ya :D Ace'i savunmayı denedim ama hakim bitti benim de :(
      Ama bence sadece Sengoku kısmı yeterli. Gelecek korsan kral!
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. RedTeroR
        RedTeroR
        İyice kıllandım şimdi...
        11 Tem 2018
      3. Millennium Wizard
        Millennium Wizard
        Tebrik ederim rakibi sağlam yerden vurmuşsun :) O sayfaya bende bakayım tam olarak ne demiş başka şeyler de olabilir.
        11 Tem 2018
      4. RocheFelix
        RocheFelix
        Öyle vallahi belki daha Ace'in övüldüğü kısımlar daha çoktur da aklıma ilk gelen kısım orasıydı... Ki ben Luffy KK olacak diyen tayfa dışı birilerini de hiç hatırlamıyorum...
        11 Tem 2018
    6. Raiden
      Raiden
      Bir daha Hasan'a yanlış yaparsan yakarım seni Red efendi
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. RedTeroR
        RedTeroR
        Başkanım diyebiliyorduk değil mi xD
        10 Tem 2018
      3. Raiden
        Raiden
        Başkanım dedin bitirdin beni gene. Gidiyorum ben :(
        10 Tem 2018
      4. RedTeroR
        RedTeroR
        Baş koyduk bu yola, başımızla beraber, baş nereye kıç oraya xD Neyse x(
        10 Tem 2018
    7. Alpamis
      Alpamis
      Onu bunu boşver de iyi bok atıyon. Ahahaha.:D:D
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Neyse benim hakim bitti.:D
        6 Tem 2018
      3. RedTeroR
        RedTeroR
        Yengeç Reis'e havale edecem seni artık xD
        6 Tem 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Yengeç çok güçlü öyle deme.
        6 Tem 2018
    8. Uchiha Itachi
      Uchiha Itachi
      Senin yok mu yakın zamanda bi iddian falan? :)
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. RedTeroR
        RedTeroR
        Luffy Reis'i iki üç hafta öveceğim xD

        Bu arada bunları yazman güzel falan demişsin hayırdır korkutuyorsun olum beni...
        6 Tem 2018
      3. Uchiha Itachi
        Uchiha Itachi
        Bu ara o kadar işsiz değilim de sahalara dönerim yakında. :)

        Sırf Luffy fanlığı yapmak için iddia kaybeden adam gibi adam! :)
        6 Tem 2018
      4. RedTeroR
        RedTeroR
        Luffy boş adam, bomboş xD
        6 Tem 2018
    9. Montana
      Montana
      1. RedTeroR
        RedTeroR
        Ne anlayacaklar, ölmese ilahtı şuan xD Sonuç odaklı nooblar.
        2 Tem 2018
    10. Alpamis
      Alpamis
      Ahahah. Ulan Kaku ayakabıyla duvar kesen slash atıyor.:D Lucci bacakla atıyor.:D 2 yıl öncesinin adamları.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Onları yapsın da umarım sırta bir şaplak ile boğulacak gibi olmaz.:D Bu arada Zoro kucaklandı da zaten? Zoro secde de etti?

        Enel'i sorma zaten.:D
        30 Haz 2018
      3. RedTeroR
        RedTeroR
        Ahahahaha kendini güzel kandırıyorsun xD Reis sağlamsın hahaha
        30 Haz 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Olmadı mı? Dur sihirli sözcük Yok.
        30 Haz 2018
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Hakkında

    Şehir:
    Antalya
    Meslek:
    Barmen
    :)

    Anime, Oyun ,Futbol
Yukarı Çık