Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
  1. One Piece 873 Türkçe İndir
    Uyarıyı kapat
  2. Hasır Şapka Korsanları'nın Arkeoloğu Nico Robin Tıkla-Oku
    Uyarıyı kapat
  3. Okumadan Geçmeyin: Korsanfan Deyimleri Sözlüğü Tıkla-Oku
    Uyarıyı kapat
  4. One Piece Dünyası Zaman Çizelgesi İçin Tıklayınız
    Uyarıyı kapat
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
hdbfresh
Son Hareket:
27 Tem 2017 01:06
Katılım:
1 May 2013
Mesaj:
3,092
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
0
Cinsiyet:
Erkek
Doğumgünü:
11 Tem 1988 (Yaş: 29)
Şehir:
Totto Land

Bu Sayfayı Paylaş

hdbfresh

Co Admin, Erkek, 29, Şehir: Totto Land

Site Yetkilisi
hdbfresh üyesinin son etkinliği:
Forum listesine bakıyor, 27 Tem 2017 01:06
    1. Kensei
      Kensei
      Abi gülmekten karnıma ağrılar girdi :D :D
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Kensei
        Kensei
        Şuan 8'deyim çerez niyetine izleniyor valla. 1 haftaya biter galiba :D
        13 Ara 2016
      3. Kensei
        Kensei
        Çok kıyak seriymiş abi Sakuragi adamım ya :D
        14 Ara 2016
      4. hdbfresh
        hdbfresh
        Tensai neticede. :D
        14 Ara 2016
    2. Daredewill
      Daredewill
      İyi akşamlar. Bir şey soracaktım.
      Black Clover satışlarda kaçıncı sırada? Dergide değeri ne tam olarak?
      1. hdbfresh
        hdbfresh
        2016 yılı toplam cilt satışı: 1,334,762.
        10. sırada olan manganın 3 küsür milyondu. Yeni çıkan 9. cildin 3 günlük satışıda 60 bine yakın sanırım daha paylaşılmadı ama. Dergide de sıralaması gayet iyi. Bu konuda popüler. Animesi çıkarsa artış olur. Bir seri çok popüler diyebilmem için ortalama cilt satışı 800k-1m civarında mümkünse üstünde olmalı. Tabi bu da genelde olacaksa animenin çıkışından sonra oluyor.
        7 Ara 2016
      2. Daredewill
        Daredewill
        7 Ara 2016
      3. hdbfresh
        hdbfresh
        1m civarı olmayacaksa anime çıkınca da olmuyor. Animenin etkisi bir yere kadar var.
        7 Ara 2016
    3. Alpamis
      Alpamis
      Bu arada bölüm niye erken çıktı? Ara olmayacak di mi?
      1. hdbfresh
        hdbfresh
        Hayır ara yok. Japonya'da çarşamba veya perşembe resmi tatil olunca spoiler salı geliyor. Gelecek hafta One Piece kapakta ve renkli sayfayla çıkacak bu arada.
        22 Kas 2016
      2. Alpamis
        Alpamis
        Çok iyi.:D
        22 Kas 2016
    4. Daredewill
      Daredewill
      Bu Erina gerçekten normal manga mı okuyor? Peki okuduğu manga yazıyor mu, ismini merak ettim?
      1. hdbfresh
        hdbfresh
        Romantizm temalı shojo manga okuyor. Yanlış hatırlamıyorsam manganın ismi yazıyordu ama sanırım öyle gerçekte yayınlanan bir manga değil.
        20 Kas 2016
    5. Sakata Gintoki
      Sakata Gintoki
      Hangi site anlamında sormuştum ben onu. :)
      1. hdbfresh
        hdbfresh
        Raw paylaşan herhangi bir site olabilir. Nyaa'da torrent şelinde paylaşılıyor. Şuralara da bakabilirsin: http://manga247.org/
        http://rawset.org/ gibi. İndirme linkleri sorun olabiliyor onuda belirteyim, yavaş indirme vs şeklinde. Ayrıca abuk subuk reklamlar falanda karşına çıkar dikkat et. :)
        18 Kas 2016
      2. Sakata Gintoki
        Sakata Gintoki
        Torrenti varsa tamamdır. Eyv'Allah. :)
        18 Kas 2016
    6. Alpamis
      Alpamis
      Bir şey söyleyeceğim bu D&R'da satılan OP ciltlerinin çeviri yanlışı yapma şansı var mı? Mesela forumdakiler Korsan Kral olduğundan bahsediyor ünvanın. Ama ordaki ciltte de Korsanlar Kralı olarak çevirmişler.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Reyiz gönüllerin Kralı. Son haftalarda yaptıkları onu kralların kralı yapıyor.:D Çok uzun geldi bu ara.:S
        13 Kas 2016
      3. hdbfresh
        hdbfresh
        Bende olacakları merak ediyorum ama yapacak bir şey yok maalesef.
        13 Kas 2016
      4. Alpamis
        Alpamis
        Aynen. Ama geliyor hafta ya.:D Çok meraklıyım. Bir bakıma güzelde oluyor. İnşallah güzel etkileyici bir bölüm çizer. Ara sonrası.
        13 Kas 2016
    7. Ant
      Ant
      Konu nasıl açarım hocam (KUSURA BAKMAYIN) ..
      1. hdbfresh
        hdbfresh
        Açacağı konu ne ile ilgiliyse onunla ilgili kategoriye gir. Girince yeni konu aç butonunu sağ üst kısımda görürsün. Yalnız açacağın konunun içeriği düzgün ve yazım kurallarına uygun yazılmış olmalı aksi halde konun kapatılır.
        4 Kas 2016
    8. Monkey D. Dragon
      Monkey D. Dragon
      Bu OPM nin ilk versiyonu hala devam ediyor mu yoksa tekrar çizime geçince onu durdurdular mı?
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Monkey D. Dragon
        Monkey D. Dragon
        Bilgide mi yok hani şu yüzden durdu falan diye?
        1 Kas 2016
      3. hdbfresh
        hdbfresh
        En azından benim rastladığım bir bilgi yok. Neticede One'ın çizdiğinin normal mangalarda olduğu gibi düzenli bir periyotta yayınlanma gibi bir derdi yok. One büyük ihtimalla Mob'a daha çok vakit harcıyordur o dergide haftalık yayınlanıyor.
        1 Kas 2016
      4. Monkey D. Dragon
        Monkey D. Dragon
        Hmm ben opm patlayınca ciddiye almıştır diye düşünmüştüm demek ki öyle değilmiş. Tamam teşekkür ederim vakit ayırdığın için :)
        1 Kas 2016
    9. Sakata Gintoki
      Sakata Gintoki
      Selamın aleyküm hocam.
      Viz çevirisi yayınlayan bi yer biliyor musun? Torrenti falan varsa o da olur. Eski bölümleri bi gözden geçiriyorum oradan bakayım.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Sakata Gintoki
        Sakata Gintoki
        Bende an hero gold empire mı ne onun ciltleri var. İlk bölümlerden başladım. Detaylara bakıyorum daha çok. Baratieli bölümlerdeyim şimdi.
        27 Eki 2016
      3. Sakata Gintoki
        Sakata Gintoki
        Gerçi cilt sonunda vizmanga yazıyormuş zaten . İyi iyi. :)
        Zolo falan yazıyorlar diye başka bi şey sandım.
        27 Eki 2016
      4. hdbfresh
        hdbfresh
        İlk çevirilerde Zolo falan yazıyor zaten. Elinde varsa tamamdır.
        27 Eki 2016
    10. Alpamis
      Alpamis
      Vizin türkçe çevirisi ne anlama geliyor?
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. hdbfresh
        hdbfresh
        Soru sorabilirsin kendin de mektup atman lazım ve Japonca da yazmak gerekiyor. Japonca bilen biri oldu mu yapılmaz diye bir şey yok:)

        Sana bir örnek vereyim mesela sen soru sormaktan bahsediyon adamlar bak ne yaptılar. One piece Omake'leri biliyon mu? Bazılarını kısa anime bölümü yaptılar tayfa chibi görünümlü. Chopper Man, Obahan Time, birde bizimkilern mafya babası olduğu bir bölüm var.
        11 Eki 2016
      3. hdbfresh
        hdbfresh
        İşte bu Omake'lerden biride RPG Time One Piece Log Book'ta yayınlandı. Bu Omake'i Arlong park'takiler yaptırdı. Ayarladılar, Japonca bilen CCC isminde biri var ona yazdırdılar Oda 'da seçti bunlarınkini çizdi.

        http://onepiece.wikia.com/wiki/Mugiwara_Theatre_-_RPG_Time

        Yaaaa sende soru sorabilir miyiz de dolan dur. :DD
        11 Eki 2016
      4. Alpamis
        Alpamis
        :( Aynen.
        11 Eki 2016
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:
    Erkek
    Doğumgünü:
    11 Tem 1988 (Yaş: 29)
    Şehir:
    Totto Land
    [​IMG][​IMG]
Yukarı Çık