Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Deku
Son Hareket:
18 Tem 2018 00:58
Katılım:
25 Oca 2015
Mesaj:
4,449
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
0
Cinsiyet:
Erkek
Doğumgünü:
25 Nis 1998 (Yaş: 20)
Şehir:
Kütahya
Meslek:
Öğrenci

Bu Sayfayı Paylaş

Deku

Watashi ga kita!, Erkek, 20, Şehir: Kütahya

Deku üyesinin son etkinliği:
18 Tem 2018 00:58
    1. Mihawk
      Mihawk
      Sen bana Sanji fanı olmadığını söylemiştin.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Deku
        Deku
        Sanji sever olduğum doğrudur. :) Fanı olmayıpta bu kadar seven ve savunan yoktur herhalde. :) :S :/ Sen kimin fanısın Opta?
        9 Haz 2016
      3. Mihawk
        Mihawk
        Haklısın, yok. Smoker'ı severiz. Eh, biraz da Sanji işte.
        9 Haz 2016
      4. Deku
        Deku
        Tuttum seni :) Bende Marco-Luffy işte.nickim ve parantez içinden anlaşılacağı üzere :/
        9 Haz 2016
    2. Luffy
      1. Deku
        Deku
        Biraz bu avatarla takılacağım.Marcoyu yeterince kullandım.Ama bu burada dursun :) Sağol Taha :)
        7 Haz 2016
    3. Sakata Gintoki
      Sakata Gintoki
      Bak bak. Bir de marco fanı olacak...
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Sakata Gintoki
        Sakata Gintoki
        Kullandığın avatara bak.
        5 Haz 2016
      3. Sakata Gintoki
        Sakata Gintoki
        Bari sanji falan kullan.
        5 Haz 2016
      4. Deku
        Deku
        Biraz abi takılacağım kardeşşş :)
        5 Haz 2016
    4. Kral
      Kral
      Sa bu purin 3 gözlü olduğu geçiyormuydu ben göremedim....
      1. Deku
        Deku
        Hayır geçmiyor.Tahmin ediliyor sadece.Tabi alnının hiç tam olarak gösterilmemeside şüpheleri doğruluyor görünüyor. :)
        3 Haz 2016
      2. Kral
        Kral
        Hmm anladım saol.
        3 Haz 2016
    5. ozzy
      ozzy
      s.a
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Deku
        Deku
        Yok.
        30 May 2016
      3. ozzy
        ozzy
        eyw.
        çar bulmam lasımda sorayım dedım k.bakma
        30 May 2016
      4. Deku
        Deku
        Ne kusuru.Bişey değil . :)
        30 May 2016
    6. Phoenix
      Phoenix
      Avatara girelim. Coby avatari. Nefret ederim o sümsükten.1 ay. Avatari kazanan seçecek.
      1. Deku
        Deku
        Coby benim için pek ceza olmaz yalnız kardeşim.Severim pembe oğlanı.Seni kandırmak istemem.Foxy yapayım istersen.Ondan pek haz etmem.Herif bana OP'un en sıkıcı bölümlerini yaşattı.Foxy yapayım kaybedersem.Kabulünmüdür?
        28 May 2016
      2. Phoenix
        Phoenix
        Tamamdir.
        28 May 2016
      3. Monkey D. Dragon
        Monkey D. Dragon
        Ya denk geldim yazmazsam olmaz 1 ay yetmedi mi sana o ceza :D
        28 May 2016
    7. Phoenix
      Phoenix
      Tamam girelim. Tabii bu arada Akainu ve Kizaru'ya ayrı parantez açmak lazim. Uyanış denen meret bu adamlara çok şey katar. Düşünsene her yer magma ve ışık? Birinde her en delinebilirsin, diğerinde ışık çok parlak olduğu için görüş acin kapanır ve sürekli k.haki kullanmak zorunda kalirsin, rakip çok hızlı ve iyi kamufle olabildiği için işin iyice zorlaşır. Vay anam vay.
      1. Deku
        Deku
        Tamam giriyoruz o zaman. :) Bence parantez içine yahut şu kadar süre avatar kullanımına girelim.Ne dersin? Bence BM amiral üstüdür.Eğer olmadığı ortaya çıkarsa ne yapmamı istersin ?
        28 May 2016
    8. Phoenix
      Phoenix
      Öyle amiral deyip de geçme ha. Marco+Vista anca ah dedirtiyor. Saldırı güçleri zaten fena.(kid+Luffy vs Mom)
      1. Deku
        Deku
        Bende amirali küçümsemem.Ama bi yonkodan güçsüz görmek küçümsemek değil işte :) Sen iddiaya giriyormusun?Onu de hele :)
        28 May 2016
    9. Phoenix
      Phoenix
      Olur. Ben sira ile gittigini dusunuyorum. Amiral alti olan Dof, amiral olan Mom ve amiral ustu olan Kaido. Besli-altılı nova ittifaklari konuştuk ama o kadar sahneyi çizemez bu adam bunu unuttuk. Law, tayfasizdi ama ona bile kaç sayfa ayrıldı. Bir de tayfasi olsa? Bir de 4-5 nova ve taydasını düşününce iyice poka sarar bu is.
    10. Don Sanjino
      Don Sanjino
      ooppss
      Veli yaklaş hele bir şey soracam:
      Bu kelimenin içine link gömme olayı nasıl oluyor? Örneğin; ''ulaşmak için tıklayınız.'' yazısındaki kelimelerden birine tıklayınca direk siteye gidecek. Bu iş nasıl oluyor?
      1. Deku
        Deku
        Öncelikle yorum yazma yerindeki 7. işarete tıkolıyorsun.Orada zaten bağlantıo yazısı çıkar üzerine gidince.Sonra bağlantıya tıklayıp linki yazıyorsun.Ardından linkin üzerine gelip onu mavileştiriyorsun yani şöyle
        https://i.hizliresim.com/7voaOP.png
        Sonrasında tekrar bağlantıya tıklayıp yazmak istediğin şeyi oraya yazıyorsun..Ben ne zammandır yapmıyoprum.Hatırladığım kadarı ile böyle yapılıyordu
        27 May 2016
      2. Don Sanjino
        Don Sanjino
        Epey karışık işmiş bu da. Karıştırmadan beceririm inş.
        Sağolasın. :)
        27 May 2016
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:
    Erkek
    Doğumgünü:
    25 Nis 1998 (Yaş: 20)
    Şehir:
    Kütahya
    Meslek:
    Öğrenci
Yukarı Çık