Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Ghost tarafından gönderilen profil mesajının yorumları

  1. Luffy
    Luffy
    Kim üzdü seni?
    28 Haz 2018
  2. Ghost
    Ghost
    Sen. Profilime attığın mesajlar hep bir üzgün.
    28 Haz 2018
  3. Luffy
    Luffy
    alla alla. Peki sırıtayım bundan sonra .D
    28 Haz 2018
  4. Ghost
    Ghost
    Hehe. Nasılsın, nasıl gidiyor hayat diyerek klasik bir soru sorayım
    28 Haz 2018
  5. Luffy
    Luffy
    Hayat çok boktan gidiyor, her zaman ki gibi. .d Senin nasıl gidiyor?
    28 Haz 2018
  6. Ghost
    Ghost
    Güzel sayılır benim. Sınıfı geçmişim, mutluyum. Baya tedirgindim kalacağım diye. Sadece havalar kötü. Denize girme hayallerim hep suya düştü :( Boktan gitmesinin nedeni nedir? Yapacak bir şey mi yok, sıkılıyor musun yoksa çok mu şey var :S
    28 Haz 2018
  7. Luffy
    Luffy
    Kaça gidiyorsun şimdi? Lise Üni? Tedirgin olduğuna göre üni. Burada havalar çok iyi. Gerçi EsEs'in havası pek belli olmuyor dört mevsim. :D Denize girme hayallerin olduğuna göre ege taraflarında oturduğunu ve denize girebilecek kadar kendine güvendiğini düşünebilir miyim?
    28 Haz 2018
  8. Luffy
    Luffy
    Boktan gitmesinin bir çok nedeni var. Çok çabuk sıkılan bir insanım. İmkanlarım kısıtlı yaşıma göre sorumluluklarım fazla ve zaman geçiyor. Tabi geçerken hem yumruk atıyor hem de çiçek veriyor. Öyle yani .d
    28 Haz 2018
  9. Luffy
    Luffy
    Hmm Kocaeli galiba. :D
    28 Haz 2018
  10. Ghost
    Ghost
    Üni. 2. Sınıfa geçtim artık. Sen de bu sene sınava gireceksin sanırım, ne istiyorsun?
    Güzel yerde oturuyorsun. Plajınız da var .p Bakıyorum da analiz yapıyoruz :D Düşünebilirsin evet. Denizde oldukça rahatımdır.
    28 Haz 2018
  11. Ghost
    Ghost
    Sorumlulukların fazlaysa sıkılman normal. Bir de çabuk sıkılıyorsan daha fazla boğuluyorsundur. Ama güzel yanları da görüyorsun. Sevdim bu yanını. Olumlu olmak iyidir.
    Ve ııh kocaeli değil. Nerden vardın bu sonuca acaba :D
    28 Haz 2018
  12. Luffy
    Luffy
    Polislik istiyordum ama şu seçimden sonra vazcaydım. Tarih öğretmenliği, Animasyon, Optisyenlik düşünüyorum. Ha hayalin ney felan dersen bilgisayar mühendisliğiydi onuda çevremdeki çoğu kişi olunca hevesim kalmadı çok boktan bir meslek gibi. Eskişehir güzel memleket görmeni isterim. Plajımız evime 10 dakikalık uzaklıkta çok harika değil ama idare eder .d
    28 Haz 2018
  13. Luffy
    Luffy
    Çocukluğumdan bu yana Antalya, İzmir çeşme ve Kuşadasına gittiğim için bende rahatımdır :P
    28 Haz 2018
  14. Luffy
    Luffy
    Sorumluluklarım fazla bundan şikayetçi miyim? biraz. Tanısan daha çok seversin aslında :X
    Profilinde kayıtlı şehiri google'de aratıp roma mezarından oralara sıçradım nasılım ama... :artiz:
    28 Haz 2018
  15. Ghost
    Ghost
    Ben de bilgisayar mühendisi olmak istiyordum da vazcaydıydım. Talep fazla. Sen de kararsızsın sanırım. Birçok şey istiyorsun :D hiç bulunmadım ama tercih yaparken bakmıştım güzele benziyor evet. Deniz olacak diye tutturunca dershane hocam al sana plaj deyip göstermişti nsjdjcjcjd
    28 Haz 2018
  16. Ghost
    Ghost
    Tanısam daha çok severim demek, bakalım belki .p
    Valla her yerde mezar var aslında ama üstün başarı ordan kocaeline gelmek :D
    28 Haz 2018
  17. Ghost
    Ghost
    Demek Antalya, Çeşme ve Kuşadası. Antalyanın neresi peki :]
    28 Haz 2018
  18. Luffy
    Luffy
    Bende talep fazla diye şey ettim. Aslında beden öğretmeni olup öğrencilerimle top felan oynayasım var ama .d imkansız hayaller. Ya çocukluğumdan beri tek bir mesleğin hayalini kuruyosun sonra vazgeçiyosun. Onun etkisi bu işte, şimdi ne olursam olayım modundayım bi hayalim yok.
    28 Haz 2018
  19. Luffy
    Luffy
    Ama yapay deniz deseydin dsadas Tanısan belki nefret bile edebilirsin bilmiyorum çok değişik bir insanım. Varyant, Finike, Kumluca, Döşemealtı, Kemer felan.
    28 Haz 2018
  20. Ghost
    Ghost
    Niye imkansız olsun. Gerçekleştirmek sana bağlı bir şey sen karar veriyorsun sonuçta. Ben de öyleydim hala daha öyleyim. Lakin benim hiçbir zaman uzun süre var olan bir hedefim olmamıştı. Şuan da yok. Carpe diem diye takılıyorum ortalıkta. Bakalım bu daha ne kadar devam edecek. Baya umursamazım jxısıxucıd
    28 Haz 2018
  21. Luffy
    Luffy
    Öyle tabi. Evlenirsin olur biter ya ngzel ksadksadsa :D
    28 Haz 2018
  22. Ghost
    Ghost
    Ne nefreti yahu anca sevmeyebilirim. Şuan da öyle bir hissiyat almadım bakalım. Benden çok yere gitmişsin. 1 senedir üni vesilesiyle Konyaaltında takılıyorum alanyaya gittim sadece. Finikeye de gittim ama sadece yemek yediğim için sayılmaz sanırım.
    28 Haz 2018
  23. Ghost
    Ghost
    Evlilik bana biraz uzak dursun lütfen ksjzjxjxjd
    28 Haz 2018
  24. Luffy
    Luffy
    Finike çok güzeldir oraya taşınacaktık sonra bazı aksilikler çıktı. İşte insan okul, iş felan diye diye gezemiyor. Benim en büyük hayallerimden birisi Avrupa ve Dünya turu. Bakalım 25-30'lu yaşlarımda başlamayı düşünüyorum. :D Sayılır niye sayılmasın :3
    Neden? Evde mi kalcan .d
    28 Haz 2018
  25. Ghost
    Ghost
    Herkesin hayali o ya. Biz de arkadaşlarla araştırmaya başladık da para çok sıkıntı. Onu halletmek gerek. O da şuanki ekonomide zor gibi. Tek başına mı yoksa biriyle mi çıkacaksın dünya turuna .d
    Evlilik kendini kısıtlamak gibi biraz. Kısıtlanmaya gelemiyom kdıdıcjdı
    28 Haz 2018
  26. Luffy
    Luffy
    Bilmiyorum şimdi bir şey konuşmak için çok erken. O zaman gelsin hele bi sevdiğim kız olursa onunla olmazsa bulurum yanıma bi tane eküri. .d Şuan ki ekonomide zor uzun vaadeli bir hayal olduğu için şimdiden kenara para atmakta fayda var. Ne alakası var yahu saçmalama, evlendiğin kişiye bağlı o dediğin.
    28 Haz 2018
  27. Ghost
    Ghost
    Tahmin ettiydim .d Seneye biriktirmeye başlayacağım bakalım. Önce bir ingiltereye falan kursa gitmek istiyorum. Umarım kendimi yemeğe kaptırmam çünkü param olunca direkt dışarı çıkayım yemek yiyeyim modunda oluyorum sonra ay sonu gelmiyor.
    Öyle tabii de erken zaten daha. Bakalım. Çıkar belki karşıma öyle biri .s
    28 Haz 2018
  28. Luffy
    Luffy
    Biriktir paranı belki birlikte gideriz .d Ne kursu? Sende mi obursun? :( Valla ben cebimi yakacak kızlardan uzak duruyorum haberin olsun :/
    Çıkar çıkar. 35-40 yaşına geldiğinde ahuhuhu niye evde kaldım deme sonra sdadsa :D
    28 Haz 2018
  29. Ghost
    Ghost
    Yabancı dil kursları oluyor ya o işte. Valla ben bu hayata yemek yemek için gelmişim. Baya seviyorum da yurttaki yemekleri beğenmediğim için param varsa dışarıda yemek yemeye odaklanıyorum hemen sorun o .d
    Karşıma evlenecek düzgün insan çıkmamıştır niye evde kalmış olayım. Öyle bir düşüncem olmaz :]
    28 Haz 2018
  30. Luffy
    Luffy
    hmm anladım. Alla alla? Kaç kilosun ayıptır sorması? Bak korkutuyosun beni he! :D Bende dışarıda yerdim normalde. 1-2 gündür kendi yemeğimi kendim yapıyorum ehehehe :D
    Sen evde kalmazsın yahu şaka yapıyorum kimse almazsa ben alırım :X
    28 Haz 2018
  31. Ghost
    Ghost
    57 58 im normalde de şu sıralar bilmiyorum. Demek kendi yemeğini kendin yapıyorsun. Beceriklilik bende olmayan şey. Ben sadece yerim .d Umarım yakında öğrenicem. Heves var ama çaba yok. Üstün bir üşengeçlik.
    Ahahha. Ben şimdi uyuyacağım. İyi geceler~
    28 Haz 2018
  32. Luffy
    Luffy
    Hmm. Evet kendim yapıyorum, makarnayla başladım bakalım. 2-3 gündür spagetti yapıyorum. :D Temelden başlamak gerek... Bende aşırı üşengeç bir insanım. :) İyi geceler. -
    28 Haz 2018
Yukarı Çık