Nioh’tan vuruş hissiyatı beklemeyin derim. O oyun kendince bi tarz oluşturmuş. Her vurduğunun bi ağırlığı olur ds oyunlarında. Nioh’ta ise biraz kombolar ve çok vuruşlu skiller, büyüler var.
En başlarda en sade haliyle ds’ye benziyor baya. “Ds’nin aynısı ama vuruş hissi yok bi de 3 farklı stance var” dersin. Sonra oyun sana yeni şeyler verdikçe “iyi ki vuruş hissi ds gibi değilmiş” dedirtir. Çünkü o vuruş hissiyatı dövüşlerin 5-10 düzgün darbeyle bittiği oyunlarda işe yarıyor. Nioh’ta rahatsız ederdi bi noktadan sonra.
Dlc’ler dışında her şeyi yapmıştım o oyunda. “Dövüş sistemini çözdüm” dersiniz 50 saat sonra yeni bişey keşfedersiniz. Öyle bi dövüş sistemi var. Ama bi noktadan sonrası gereksiz geldi bana. Özellikle sonradan eklenen skiller gereksiz gösterişli diyebilirim. Frame kalitesine ve hitboxlara daha çok önem verip daha kaliteli bişey yapsalarmış keşke.