Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
  1. One Piece 873 Türkçe İndir
    Uyarıyı kapat
  2. Hasır Şapka Korsanları'nın Arkeoloğu Nico Robin Tıkla-Oku
    Uyarıyı kapat
  3. Okumadan Geçmeyin: Korsanfan Deyimleri Sözlüğü Tıkla-Oku
    Uyarıyı kapat
  4. One Piece Dünyası Zaman Çizelgesi İçin Tıklayınız
    Uyarıyı kapat
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

[Kütüphane] Shanks

'Kızıl-Saç Korsanları' forumunda Smoker tarafından 11 Ağu 2009 tarihinde açılan konu

?

Bu Karakter Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

  1. Dahahahaha!

    72 oy
    80.0%
  2. Zehahahaha!

    18 oy
    20.0%
  1. Mesaj Sayısı 4,864
    Üyelik Tarihi14 Tem 2009
    Ölecek yani bu bahsini de Luffy e yatırdı işte bir şey de yaptığı yoktur muhtemelen diğer Yonkoular gibi meyve çalayım yok yapay meyve yapayım gibi şeylerle uğraşmıyordur. Adam haki de iyi çıkacak tayfası da öyledir muhtemelen. Ama BB nin bu adamı öldüreceğini düşünüyorum.
     
  2. MrFoseptik (Üye)
    Mesaj Sayısı 290
    Üyelik Tarihi31 Mar 2016
    Neko ve Inu ile karıştırdığımı söylediler ama hala aklımda böyle. Movielerin birinde denilmiş olabilir. Ya da ben yanlışım. "Hatırladığım kadarıyla " yazacaktım unutmuşum zaten
     
  3. Don Sanjino Empyrean

    Don Sanjino (Empyrean)
    Mesaj Sayısı 858
    Üyelik Tarihi19 Mar 2016
    Şunu da şuraya koyayım. Güzel çalışma olmuş.
    [​IMG]

    Oda'nın dediği gözü bantlı korsan Teach mi olacak acaba? Shanks vs Teach kapışmasında Shanks gözündeki yaranın intikamı olarak Teach'i kör etse, Teach de bunu öldürse; Teach karşımıza gözü bantlı olarak çıkabilir belki.
     
  4. kadir †. Tartarus'dan Gelen Tatar Site Yetkilisi

    kadir †. (Tartarus'dan Gelen Tatar)
    Mesaj Sayısı 6,451
    Üyelik Tarihi4 Tem 2012
    Hakkında güzel bir teori var. Shanks'ın gözündeki yara izi, Marshall D. Teach'in katlettiği 3 arkadaşının intikamını almaya çalışırken oldu denmiş.

    Elindeki aletle önce arkadaşlarını, en son da Shanks'ı çizmiş :D

    [​IMG]


    Smoker da çeviri de yazmıs.

    Shanks'ın gözündeki yara izi, Teach'i gördüğü zaman sızlamaktadır.


    Shanks'ın kişiliği de ortaya çıkıyor böylece. Eğlence'ye düşkün, aslında gülmesinin nedeni acı çekmesi olan, arkadaşlarına zarar geldiğinde geçmisinde yaşadıklarından ötürü acımayan bir tip. Luffy'nin kimse'yi kaybetmeyecem lafı da oturuyor böylece. Hasır Şapkayla beraber, arkadaşlarını kaybeden Shanks'ın iradesini de taşımış oluyor :good:

    Aha son cümle :D

    [​IMG]




     
  5. Acacia Li Xin Site Yetkilisi

    Acacia (Li Xin)
    Mesaj Sayısı 2,170
    Üyelik Tarihi11 Ara 2008
    Soyut bir yorum olmuş. Bu teorinin üzerinden bir de Teach, Shanks'ı yenerse çok adaletsiz bir durum olur. Bunu kimse de istemez. Kaldı ki, böyle bir şey olursa Teach One Piece'in kötülük abidesi olarak anılır. Oda'nın o kadar ileri gideceğini sanmıyorum.
     
  6. Marco Izuku Midoriya

    Marco (Izuku Midoriya)
    Mesaj Sayısı 4,176
    Üyelik Tarihi25 Oca 2015
    Böyle bir durumda Shanks Teach'i asla yaşatmazdı. Güçlenmesine izin filan vermezdi. Muhtemelen bir Roger-WB savaşında karşılaştı bunlar.
    Teach zaten kötülük abidesi değil mi ki? Teoriye ihtimal vermiyorum ama bence Teach o sıfatı aldı bile. :D
     
  7. Acacia Li Xin Site Yetkilisi

    Acacia (Li Xin)
    Mesaj Sayısı 2,170
    Üyelik Tarihi11 Ara 2008
    Teach'in henüz yeterli derece kötülüğünü görmüş değiliz. Wb olayında planları doğrultusunda yaptı. Kimseyi öldürdüğünü de görmedik. Ancak Shanks olayı yukardaki gibi olursa işte o zaman nefretle anılan karakter olabilir.
     
  8. Riful Nishi no Rifuru

    Riful (Nishi no Rifuru)
    Mesaj Sayısı 2,126
    Üyelik Tarihi22 Nis 2015
    Shanks gibi bir adamın Teach'e kin gütmesi enteresan zaten. Normal şartlarda Shanks'ın kaybetse dahi takmaması lazım, sonuçta kendi söyledi Teach o yarayı hakkıyla açmış. Yani Shanks gibi iyi sınıfında diyebileceğimiz bir karakter hakkı ile aldığı bir yara ya da hakkıyla kaybettiği bir dövüşten ötürü boş bir şekilde kin gütmez ama Shanks açık açık Teach'i çekemiyor.

    Bu durumda aralarındaki mesele bir yara izinden daha derin olmalı. Bu arkadaş teorisi mantıklı geldi bana. Tam açıklaması olur durumun.
     
  9. yyolcu Üye

    yyolcu (Üye)
    Mesaj Sayısı 1,947
    Üyelik Tarihi29 Haz 2015
    Bence böyle bir şeye gerek yok yani Oda'nın BB veya başka bi karakterden iğrendirmeye çalışmasını istemem.
     
  10. Mug1wara things you own end up owning you

    Mug1wara (things you own end up owning you)
    Mesaj Sayısı 1,165
    Üyelik Tarihi19 Mar 2013
    Shanks... İleri görüşlülüğünü hep Atatürk'e benzetiyorum.
     

Bu Sayfayı Paylaş

Konuyu Okuyanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık