Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

[Tartışma] Plan Nasıl Ortaya Çıktı?

'Teori, İnceleme, Tartışma' forumunda William cutting tarafından 14 May 2019 tarihinde açılan konu

?

Hain kim?

  1. Mink Tarafından

    20.5%
  2. Samuray Tarafından

    11.4%
  3. Korsan Tarafından

    9.1%
  4. Kyoshiro

    15.9%
  5. Hain yok. Kin'emon'un yapacağı plandan ne beklersin

    36.4%
  6. Diğer

    6.8%
  1. Siyah Ateş (KING)
    Mesaj Sayısı 3,278
    Üyelik Tarihi23 Nis 2013
    Söylediklerini gayette anlıyorum ama kabul etmek durumunda değilim. Ne olursa olsun olgun bir adamın şok anında ileri geri konuşan bir kadını tolere edebilmesi gerekir. Kaldı ki Law'ın adamlarını itham altında bırakan tek kişiydi o kadın, başka destekleyen olmadı, Kanjuro bile Shınobu'ya müdahale etti ve susturdu, hal böyleyken Law bütün ittifakı sorgulama ihtiyacı hissetti, tek bir kişinin hatasını bütün ittifaka mal etmek ne kadar doğru? Law'ın yaptığı o kadının yaptığından daha büyük bir yanlış.
     
    Son düzenleme: 15 May 2019
  2. traokun Surgeon Of Death

    traokun (Surgeon Of Death)
    Mesaj Sayısı 1,313
    Üyelik Tarihi21 Eyl 2018
    Seni ikna etmek durumunda değilim. Shinobu'yu susturmayıpta ne yapacaktı. Aferin tamam ölsün diyecek hali ya da susacak hali hiç yoktu. Yoldaşlarının Law için manevi değeri baya yüksek. Bunu anlamak için önce Law'ı benimsemek sonra empati kurmak gerek. Aynı şey Luffy'nin başına gelse lafla kalmaz orada yumruğu geçirirdi. Ailene laf atılması gibi bir şey bu.

    Bence tartışmanın da artık manası yok. Ne sen ne ben bir yere varamayacağız.
     
  3. Siyah Ateş (KING)
    Mesaj Sayısı 3,278
    Üyelik Tarihi23 Nis 2013
    :sapkali:
     
  4. Marco So Daro ?

    Marco (So Daro ?)
    Mesaj Sayısı 1,583
    Üyelik Tarihi10 Haz 2018
    Son günlerde gördüğüm en güzel yorumdu.
     
  5. Eric Cartman Sanji fanı isen gel beri.

    Eric Cartman (Sanji fanı isen gel beri.)
    Mesaj Sayısı 6,019
    Üyelik Tarihi25 Oca 2015
    Mink tarafından diyenleri kınıyorum, bu adamlar Raizo'yu vermemiş isimler. Biri verseydi kimse niye verdin demezdi.

    Samuray tarafı diyorum, mert olanı çok öert ama işin Orochi tarafı da var.
     
  6. Sir_Croco23 Hisashiburi dana. Mugiwara

    Sir_Croco23 (Hisashiburi dana. Mugiwara)
    Mesaj Sayısı 374
    Üyelik Tarihi3 May 2018
    Benim yorumlarım/tahminlerim:
    Bence hilal mevzusu Alabastadaki kola sarılan bant gibi durum. Kaidoya çalışan birkaç kişini böyle yapmış olması ve sonra bu dağıtılan kartları hilal sahibi(gerçek) birini sorgusundan öğrenmişler.
    Zou konusunda zouyu bulmaları vivre card ile ama kimin vivre cardı olduğunu tartışsak daha iyi olur.
    Hamam basma çok zor bi durum değil yonkou olmanın temel kuralı güçlü bi bilgi ağı ve yönettiği bi bölge(bölge yönetmede bilgi ağından geçer.). 5. yonkou hariç bu böyle.
     
  7. William cutting quien ríe de último, ríe mejor

    William cutting (quien ríe de último, ríe mejor)
    Mesaj Sayısı 2,318
    Üyelik Tarihi25 Ara 2018
    Aslında şifreyi çözmesi zor değildi. Kin'emon zaten her wanolu bunu anlayabilir diyor. Mesele nasıl ele geçirdikleri. Kin'emon'a göre çok dikkatli davranmışlar. :/ Kağıdı alan herkesi de tutsak olarak almışlar. Kağıdı bir çok yerde çıkarmasına rağmen bir Kyoshiro tutsak değil.
     
  8. Sir_Croco23 Hisashiburi dana. Mugiwara

    Sir_Croco23 (Hisashiburi dana. Mugiwara)
    Mesaj Sayısı 374
    Üyelik Tarihi3 May 2018
    Kyoshironun hangi taraf olduğu bence net değil. Adam hiyoriyi kurtarıyo=> o zaman bizim tarafta, Hilali ifşa ediyo=> Kaido tarafında. Yani nasıl baktığına bağlı. Adam başına buyruk biri gibi duruyo. Bakalım nasıl biri çıkacak.
    Benim dediğimde bi ihtimal. Bakalım nasıl çıkacak.
     
  9. Alpamis Monkey D. Luffy

    Alpamis (Monkey D. Luffy)
    Mesaj Sayısı 15,458
    Üyelik Tarihi8 Eki 2014
    İnu ve Neko çıkmaz. Oden'e ihanet edeceklerine ölürler daha iyi. Mink'lerden biri çıkabilir belki.

    Law da olamaz. Olsa olsa Samuray'lardan biridir.
     
  10. ROGER Üye

    ROGER (Üye)
    Mesaj Sayısı 787
    Üyelik Tarihi30 Kas 2011
    Shinobi mi ne var ya law’a çemkiren şişko ninja, bence hain o kadın bir sinsilik hissediyorum.
     

Bu Sayfayı Paylaş

Konuyu Okuyanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık