Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Craft falan boş iş, benim gibi oyna oyunu. Oyunun cılkını çıkaran, bug arar. O kadar ileri gitmeye gerek yok, elindekiylen yetinmek lazım. Ben şahsen set yapıp oyunu bırakacağım zaman o işlere de son bir kez bakıyorum, yoksa hile açıpta oynamak daha zevkli.

Gerçi benim nezdimde hikaye ve detay önemli olduğundan, dövüş mekaniği o kadar da önemli değil. Genel itibariyle; Vur, kaç, öldür ve yola devam et tekniğiyle oynamak zevki bozmuyor. Aksine hiç bilmediğin bir oyunu köküne kadar zorlanarak oynamak, zevk için değil de ego için oynamaktan farksız. Ha zorluğu en aşağı alıpta oynamak, herkese tek atmanın da zevksiz olduğu bir gerçek. Genel itibariyle önce oyunu öğrenmek için orta ayarlarda oynarım, oyunu kavrayınca zorluğu arttırırım. Nitekim Skyrimi 3. kez oynadığım vakit epey zor olacağını bilsem de Legendry'de başladım, sonuna kadar da gittim. Herhangi bir Enc. vs. de yapıp oyunun buglarından yararlanmadım, bunun yerine oyunun bütün dövüş mekaniğini kullanarak sınırları zorladım ve gayette keyif aldım, her dövüşte farklı bir teknik geliştirdim. Benim gibi hikaye meraklısı birini bile mest etti Skyrim'in dövüş mekaniği.

Son olarak, Skyrim'in DM'inden tatmin olmayan adam, hangi oyunun DM'inden tatmin olmuş acaba? Bence çoğu oyundan daha kaliteli bir DM'e sahip Skyrim.
Kendi adıma konuşursam ben de uğraşmıyorum crafting’le. sadece savaşçı açtığımda yapıyorum ama levelim 50’ye çıkana kadar yapmıyorum. oyun da zaten bitmiş oluyor.

Legendary’de başlayıp bitirdiğim 2 karakter oldu ama expert bana daha iyi geldi. açtığım son 3 karakterde de expert’te başlayıp bitiridim ve sadece kullanacağım skill’leri belirleyip onları geliştirdim. Yani büyücü ve savaşçımda locpicking’i arttırmadım, gerekmedikçe speech ve sneak’i de arttırmadım. Hırsız ve savaşçıyla da asla büyü kullanmadım.

Aslında crafting yapmak yerine kullandığın skill’leri azaltsan oyun daha kolay oluyor. Son açtığım büyücümün tüm büyüleri 100, alchemy 60’larda ve leveli 41. Leveli düşük olduğu için de düşmanlar güçsüz. 15 levelden beri 5 saniye süren bi ejderha dövüşüm olmadı. Potion içince büyüyle tek attığım ejderhalar bile oldu.

Benim internette gördüğüm kadarıyla skyrim’in dövüş mekaniklerinin beğenilmeme sebebi insanların dövüş mekaniklerini öğrenme yerine crafting’e abanmasıydı. Senin gibi yüksek zorluğu açıp mekanikleri öğrenmekle uğraşan az insan var.

Ayrıca level atlayabilmek için kullanmayacağı skilleri güçlendirip düşmanların da level atlamasına sebep oluyordu birçok kişi. Bu yüzden düşmanların canları anormal seviyelere çıkıyordu ve tek çözüm yine crafting oluyordu.
Leveli 80 yapıp 40 ateş topu spamlayacağına leveli 30’da bıraksalar 3-4 ateş topuyla dövüşü bitirebileceklerinden haberleri yok.
 
Legendary de, Ebony Warrior zorladı mı seni ?
Neredeyse bütün dövüşlerde hatrı sayılır bir zorlanma olmuştur, nitekim bu sebepten epey tecrübe elde edip onlarca farklı teknik geliştirdim. Oyunun başlarında Kurt, Ayı gibi yaratıklar bile zorlarken, sonlara doğru öğrendiğim tekniklerle karşımdaki rakipler daima pes etmek durumunda kaldı. Zamanla o kadar çok rakibin aleyhine ve benim lehime teknik keşfettim ki en zorlu bosslar bile karşımda duramaktan illallah etti. Velhasılı kelam, Ebony de ayrı bir tecrübeydi benim için ama oyunun başlarındaki tecrübesizliğimde zorlandığım kadar zorlanmadım kendisinde.

Kendi adıma konuşursam ben de uğraşmıyorum crafting’le. sadece savaşçı açtığımda yapıyorum ama levelim 50’ye çıkana kadar yapmıyorum. oyun da zaten bitmiş oluyor.

Legendary’de başlayıp bitirdiğim 2 karakter oldu ama expert bana daha iyi geldi. açtığım son 3 karakterde de expert’te başlayıp bitiridim ve sadece kullanacağım skill’leri belirleyip onları geliştirdim. Yani büyücü ve savaşçımda locpicking’i arttırmadım, gerekmedikçe speech ve sneak’i de arttırmadım. Hırsız ve savaşçıyla da asla büyü kullanmadım.

Aslında crafting yapmak yerine kullandığın skill’leri azaltsan oyun daha kolay oluyor. Son açtığım büyücümün tüm büyüleri 100, alchemy 60’larda ve leveli 41. Leveli düşük olduğu için de düşmanlar güçsüz. 15 levelden beri 5 saniye süren bi ejderha dövüşüm olmadı. Potion içince büyüyle tek attığım ejderhalar bile oldu.

Benim internette gördüğüm kadarıyla skyrim’in dövüş mekaniklerinin beğenilmeme sebebi insanların dövüş mekaniklerini öğrenme yerine crafting’e abanmasıydı. Senin gibi yüksek zorluğu açıp mekanikleri öğrenmekle uğraşan az insan var.

Ayrıca level atlayabilmek için kullanmayacağı skilleri güçlendirip düşmanların da level atlamasına sebep oluyordu birçok kişi. Bu yüzden düşmanların canları anormal seviyelere çıkıyordu ve tek çözüm yine crafting oluyordu.
Leveli 80 yapıp 40 ateş topu spamlayacağına leveli 30’da bıraksalar 3-4 ateş topuyla dövüşü bitirebileceklerinden haberleri yok.
Dediğim gibi hocam, Crafting yapıp oyunun buglarından yararlanan adam, zaten oyunun asıl mekaniğiyle uğraşmak istemez. Eğer Crafting olmasa, hileyle falan uğraşır veya farklı buglar arar. Oyundan zevk almak isteyen adam, bütün mekanikleri keşfetmek ister. Yani hocam, isteyen buglarla oynar, isteyen oyunu bütünüyle yaşamak için hileye hurdaya bulaşmaz, önüne bakar.
 
Son düzenleme:
Neredeyse bütün dövüşlerde hatrı sayılır bir zorlanma olmuştur, nitekim bu sebepten epey tecrübe elde edip onlarca farklı teknik geliştirdim. Oyunun başlarında Kurt, Ayı gibi yaratıklar bile zorlarken, sonlara doğru öğrendiğim tekniklerle karşımdaki rakipler daima pes etmek durumunda kaldı. Zamanla o kadar çok rakibin aleyhine ve benim lehime teknik keşfettim ki en zorlu bosslar bile karşımda duramaktan illallah etti. Velhasılı kelam, Ebony de ayrı bir tecrübeydi benim için ama oyunun başlarındaki tecrübesizliğimde zorlandığım kadar zorlanmadım kendisinde.


Dediğim gibi hocam, Crafting yapıp oyunun buglarından yararlanan adam, zaten oyunun asıl mekaniğiyle uğraşmak istemez. Eğer Crafting olmasa, hileyle falan uğraşır veya farklı buglar arar. Oyundan zevk almak isteyen adam, bütün mekanikleri keşfetmek ister. Yani hocam, isteyen buglarla oynar, isteyen oyunu bütünüyle yaşamak için hileye hurdaya bulaşmaz, önüne bakar.
Bende de öyle beni Alduin kadar hiç bir boss zorlamamıştır ( Dağın tepesinde olan dövüş ), Karstaag filan buna dahil.
 
Bende de öyle beni Alduin kadar hiç bir boss zorlamamıştır ( Dağın tepesinde olan dövüş ), Karstaag filan buna dahil.
Alduin için Ateş ve Buz savunması yetiyor. Özellikle 3. seferde zaten bütün zayıflıklarını bildiğim için ona göre ayarlayıp gelmiştim Alduin dövüşüne, bu yüzden Legendry'de olmama rağmen fazla zorlamadı beni. İlk defa kesmeye gittiğimde aşırı zorlanmıştım, tecrübenin önemi çok büyük. Zamanla Alduin'in yapacağı hamleyi, Alduin'den önce kavrıyorsun, birnevi k. Haki açmak gibi :D
 
Alduin için Ateş ve Buz savunması yetiyor. Özellikle 3. seferde zaten bütün zayıflıklarını bildiğim için ona göre ayarlayıp gelmiştim Alduin dövüşüne, bu yüzden Legendry'de olmama rağmen fazla zorlamadı beni. İlk defa kesmeye gittiğimde aşırı zorlanmıştım, tecrübenin önemi çok büyük. Zamanla Alduin'in yapacağı hamleyi, Alduin'den önce kavrıyorsun, birnevi k. Haki açmak gibi :D
Aynen öyle ilk defa oynadığım da 150-200 save almıştım onu kesmeye çalışırken ama şuan 3. oynayışım, üçüncüye 80 lvl çar kasıyorum o yüzden daha rahat kesiyorum çok zorlamıyor.
 
Aynen öyle ilk defa oynadığım da 150-200 save almıştım onu kesmeye çalışırken ama şuan 3. oynayışım, üçüncüye 80 lvl çar kasıyorum o yüzden daha rahat kesiyorum çok zorlamıyor.
Alduin'i kesmeye giderken yanımda buz ve ateş sav olmasa, bir ömür kesemezdim büyük ihtimal. Buz ve Ateş sava rağmen canı yarıya indiriyordu tek seferde :D
 
Alduin'i kesmeye giderken yanımda buz ve ateş sav olmasa, bir ömür kesemezdim büyük ihtimal. Buz ve Ateş sava rağmen canı yarıya indiriyordu tek seferde :D
Ejderleri karıştırıp, Paarthurnax'ı filan aşağı indiriyordum ya eziyetti tam. Dümdüz efsunsuz itemler ile boss kesmeye gidiyordum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık