Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shooter rpg fikrini pek sevmedim ama cd prject red en azından dünyayı ve yan görevleri güzel yapar bundan eminim.

Şuanki halinde oynanış rakamlara dayalı olacak gibi görünüyor. Daha gerçekçi yapmalarını tercih ederdim.
 
Skyrim’in savaş sisteminde başka oyunlardaki skiller ve ayrıntılar yok. Ama aradaki mesafeyi ayarlama, silah ve zırhın ağırlığının hareket hızı ve stamina kullanımına etkisi, silahın mesafesinin önemi gibi temel konularda skyrim diğer oyunlardan çok daha iyi.

Şuan piyasadaki oyunların %99’unda “ulan durduğun yerden vursana ne yürüyorsun adamın üstüne” diye bağırasım geliyor karakterime.

Skyrim’in en sevdiğim yönlerinden biri buydu. Kontrol tamamen bendeydi. Elimde büyük kılıç varsa aradaki mesafeyi koruyarak oynayabiliyordum. 3-4 vuruştan sonra karakterim düşmana bıçak sokacak mesafeye geldi diye geriye doğru yuvarlanmama gerek kalmıyordu. Temel konularda savaş sistemi iyiydi. İframe saçmalığına da gerek yoktu.

Vuruş hissiyatı düzelse, stamina kullanımı magicka gibi olsa (1 staminayla power attack yapılmasa) ve stamina kullanarak yapılabilen kısa bi dodge olsa bana yeter.

Oyunun crafting skilleri çok kötüydü. Oyunu onlar bozdu bence. Warrior olanlar mesafeye, staminaya falan bakmadan tek atarak ilerledi. Büyücü olanlar da ilizyonla falan uğraşmayıp sadece enchant yapıp sınırsız ateş topu atarak ilerledi.

Smithing, enchanting ve alchemy birbirini desteklemese oyunun savaş sistemi daha çok sevilirdi bence. Oyunda overpowered olmak kolay olunca stratejiyle uğraşmaya gerek kalmadı.
Legendry oynayıpta Warrior ile tek ata ata ilerleyen tek bir babayiğit göster bana. Oyun kolaysa, zorluğu arttır ;)
 
Niye her animeden sadece iki iyi bir kötü karakter daha önemlisi Sabo niye sanjiden daha güçsüz gözüküyor
Oyun hâlâ geliştirme aşamasında daha çok karakter gelir HxH karakterleri işte Gon ve Hisoka yeni geldi. Bir de Sabo neden Sanji'den güçsüz görüküyor ? Valla oynu ben yapmıyorum bilemeyeceğim.:bilmem:
 
Legendry oynayıpta Warrior ile tek ata ata ilerleyen tek bir babayiğit göster bana. Oyun kolaysa, zorluğu arttır ;)
Legendary’de bile çoğu düşmana tek atılıyor maalesef ama konu o değil.

Oyun ilk çıktığında o zorluk yoktu. Crafting de o kadar dengesizdi ki hasarlar milyonlara çıkıyordu. Oyun o haldeyken bitirip “skyrim’in dövüş sistemi çok sıkıcı” diyen milyonlarca insan var. Bundan bahsettim ben mesajda. Oyunun dövüş sisteminin sevilmeme sebebi buydu.
Aynısı DA:inquisition’a da olmuştu. 2 tane oyun açığı varken (tempest’in skill spam’ı ve knight enchanter’ın ölümsüzlüğü) insanlar onları kullanıp bitirdi oyunu. Savaş sistemini öğrenmekle uğraşmadı kimse.
_____________

Skyrimin en büyük sorunu kolaylıktan çok dengesiz olması. Zorluk seviyeleride anlamsız. Zorluk senin hasarını düşürüp düşmanınkini arttırmaktan başka işe yaramıyor.

Craftingi düzgün yapsalar legendary zorluğa gerek kalmazdı. Alchemy enchanting’i, enchanting alchemy’i ve bu iki skill de smithing’i etkilemesin işte. Gereksizdi ve bu yüzden legendary zorluk çıktı. Bununla uğraşacağına zorluğu expert’e indirsen kendini o işkenceden kurtarmış olursun. Yani crafting’le uğraşıp legendary oynamak ile crafting’i boşverip expert’te oynamak aynı sayılır.

En büyük sorun da şu ki büyülerin gücü smithing ve enchanting’den etkilenmiyor. Bu yüzden bi noktadan sonra illusion, destruction ve conjuration çok güçsüz kalıyor. Enchanting sayesinde ateş topu spamlasan da her düşmana 30-40 tane atmak sıkıcı oluyor. Legendary zorluk büyücülerle oynanmıyor bu yüzden.
 
Legendary’de bile çoğu düşmana tek atılıyor maalesef ama konu o değil.

Oyun ilk çıktığında o zorluk yoktu. Crafting de o kadar dengesizdi ki hasarlar milyonlara çıkıyordu. Oyun o haldeyken bitirip “skyrim’in dövüş sistemi çok sıkıcı” diyen milyonlarca insan var. Bundan bahsettim ben mesajda. Oyunun dövüş sisteminin sevilmeme sebebi buydu.
Aynısı DA:inquisition’a da olmuştu. 2 tane oyun açığı varken (tempest’in skill spam’ı ve knight enchanter’ın ölümsüzlüğü) insanlar onları kullanıp bitirdi oyunu. Savaş sistemini öğrenmekle uğraşmadı kimse.
_____________

Skyrimin en büyük sorunu kolaylıktan çok dengesiz olması. Zorluk seviyeleride anlamsız. Zorluk senin hasarını düşürüp düşmanınkini arttırmaktan başka işe yaramıyor.

Craftingi düzgün yapsalar legendary zorluğa gerek kalmazdı. Alchemy enchanting’i, enchanting alchemy’i ve bu iki skill de smithing’i etkilemesin işte. Gereksizdi ve bu yüzden legendary zorluk çıktı. Bununla uğraşacağına zorluğu expert’e indirsen kendini o işkenceden kurtarmış olursun. Yani crafting’le uğraşıp legendary oynamak ile crafting’i boşverip expert’te oynamak aynı sayılır.

En büyük sorun da şu ki büyülerin gücü smithing ve enchanting’den etkilenmiyor. Bu yüzden bi noktadan sonra illusion, destruction ve conjuration çok güçsüz kalıyor. Enchanting sayesinde ateş topu spamlasan da her düşmana 30-40 tane atmak sıkıcı oluyor. Legendary zorluk büyücülerle oynanmıyor bu yüzden.
Craft falan boş iş, benim gibi oyna oyunu. Oyunun cılkını çıkaran, bug arar. O kadar ileri gitmeye gerek yok, elindekiylen yetinmek lazım. Ben şahsen set yapıp oyunu bırakacağım zaman o işlere de son bir kez bakıyorum, yoksa hile açıpta oynamak daha zevkli.

Gerçi benim nezdimde hikaye ve detay önemli olduğundan, dövüş mekaniği o kadar da önemli değil. Genel itibariyle; Vur, kaç, öldür ve yola devam et tekniğiyle oynamak zevki bozmuyor. Aksine hiç bilmediğin bir oyunu köküne kadar zorlanarak oynamak, zevk için değil de ego için oynamaktan farksız. Ha zorluğu en aşağı alıpta oynamak, herkese tek atmanın da zevksiz olduğu bir gerçek. Genel itibariyle önce oyunu öğrenmek için orta ayarlarda oynarım, oyunu kavrayınca zorluğu arttırırım. Nitekim Skyrimi 3. kez oynadığım vakit epey zor olacağını bilsem de Legendry'de başladım, sonuna kadar da gittim. Herhangi bir Enc. vs. de yapıp oyunun buglarından yararlanmadım, bunun yerine oyunun bütün dövüş mekaniğini kullanarak sınırları zorladım ve gayette keyif aldım, her dövüşte farklı bir teknik geliştirdim. Benim gibi hikaye meraklısı birini bile mest etti Skyrim'in dövüş mekaniği.

Son olarak, Skyrim'in DM'inden tatmin olmayan adam, hangi oyunun DM'inden tatmin olmuş acaba? Bence çoğu oyundan daha kaliteli bir DM'e sahip Skyrim.
 
Craft falan boş iş, benim gibi oyna oyunu. Oyunun cılkını çıkaran, bug arar. O kadar ileri gitmeye gerek yok, elindekiylen yetinmek lazım. Ben şahsen set yapıp oyunu bırakacağım zaman o işlere de son bir kez bakıyorum, yoksa hile açıpta oynamak daha zevkli.

Gerçi benim nezdimde hikaye ve detay önemli olduğundan, dövüş mekaniği o kadar da önemli değil. Genel itibariyle; Vur, kaç, öldür ve yola devam et tekniğiyle oynamak zevki bozmuyor. Aksine hiç bilmediğin bir oyunu köküne kadar zorlanarak oynamak, zevk için değil de ego için oynamaktan farksız. Ha zorluğu en aşağı alıpta oynamak, herkese tek atmanın da zevksiz olduğu bir gerçek. Genel itibariyle önce oyunu öğrenmek için orta ayarlarda oynarım, oyunu kavrayınca zorluğu arttırırım. Nitekim Skyrimi 3. kez oynadığım vakit epey zor olacağını bilsem de Legendry'de başladım, sonuna kadar da gittim. Herhangi bir Enc. vs. de yapıp oyunun buglarından yararlanmadım, bunun yerine oyunun bütün dövüş mekaniğini kullanarak sınırları zorladım ve gayette keyif aldım, her dövüşte farklı bir teknik geliştirdim. Benim gibi hikaye meraklısı birini bile mest etti Skyrim'in dövüş mekaniği.

Son olarak, Skyrim'in DM'inden tatmin olmayan adam, hangi oyunun DM'inden tatmin olmuş acaba? Bence çoğu oyundan daha kaliteli bir DM'e sahip Skyrim.
Legendary de, Ebony Warrior zorladı mı seni ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık