Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

[Tartışma] Mihawk, Shanks ile en son ne zaman dövüştü?

'One Piece Tartışma ve İncelemeler' forumunda Siyah Ateş tarafından 25 Ara 2016 tarihinde açılan konu

?

Mihawk, tek kollu Shanks ile dövüştü mü?

  1. Evet

    8.9%
  2. Hayır

    85.7%
  3. Kararsızım

    5.4%
  1. RedTeroR Our Is The Fury

    RedTeroR (Our Is The Fury)
    Mesaj Sayısı 10,721
    Üyelik Tarihi8 Ağu 2009
    Shanks'ı övmek için Mihawk'la attığı düellodan bahsediliyor, iki yonkou arasında konuşma bu :D
    Zamanı gelince herşey rayına oturur, tartışmanızı izlemek eğlenceli ama artık bence tekrara düşüyorsunuz :bilmem:
     
  2. Millennium Wizard King of Dressrosa

    Millennium Wizard (King of Dressrosa)
    Mesaj Sayısı 16,577
    Üyelik Tarihi21 Tem 2009
    Aynen yonkoyu övmek için kullandığı kişi Mihawk.Siz küçük çocuklar düello atıyormuşsunuz falan demiyor Kaido gibi bir tavrı yok.Sanırsın deiku olmak isteyen Shansta Wb bu yüzden övüyor.:ehe:

    Fikrini değiştirmeyi pek beklemiyorum ama en azından bu konuda biraz yumuşar demiştim buna niyetli değil gibi.
     
  3. Erkan12 Pirate King

    Erkan12 (Pirate King)
    Mesaj Sayısı 4,617
    Üyelik Tarihi4 Nis 2010
    Böcek olmadığını söylemekle Amiral seviyesinde olduğunu söylemek arasında dağlar kadar fark var, sen dedin ki WB duymuş o zaman Amiral seviyesindedir, sanki WB sağır sultan da Amiral seviyesinin aşağısındaki kimseyi duymuyor adam, bu tayfasını nereden toplamış ? Squardo'yu Ace'i nereden almış ? İstihbaratı son derece güçlü bir Yonko bu, Big Mom neler yapıyor East Blue'da ki uçan kuştan haberi var siz Yonko'ları ne zannediyorsunuz, Luffy gibi aklı havada cahil değil bunlar belli başlı Denizci teşkilatı gibi teşkilatlanmış bir örgütler. Senin söylediğin şey bu sebepten saçmalıktan öteye gidemiyor anlayacağın. Başka bir örnek vereyim, PX'ler savaş meydanına çıkmadan önce WB onun bile söylentilerini nasıl olduysa duymuş, bunlar hükümetin gizli silahları mı diyordu, onu da geçtim Buggy'nin Impel Down tayfasını bile biliyor ve önemsiyor bu adam, WB'nin istihbaratı ve haber kaynaklarını baya baya küçümsemişsin.
     
  4. King Leader of CP.0

    King (Leader of CP.0)
    Mesaj Sayısı 2,912
    Üyelik Tarihi29 Kas 2014
    Yalnız Mihawk fanlarının ciddi haklı oldukları bir kısım var. Mesela WB tutupta Shanksi vay kereta Dofla attığın vsler dilden dile dolanıyor dese çok abes kaçar.
    Aynı şekilde Dof veya Kuma(örnek olarak veriyorum) KK olmak beni geçmekten bile zor dese milleti bi gülme tutar.
    Yani bence Mihawk aşağı yukarı amiral seviyesi bir karakter gibi duruyor. Hatta sıralarsam milimetrik farklarla
    Akainu>Aokiji>Mihawk>Kizaru>Fuji gibi bir sıralama var aklımda.Yani koysan gayette güzel bir amiral olur gibi.
     
  5. Millennium Wizard King of Dressrosa

    Millennium Wizard (King of Dressrosa)
    Mesaj Sayısı 16,577
    Üyelik Tarihi21 Tem 2009
    Benim fikrime göre bu adamların böyle efsanevi düellolar atabilmeleri için iki amiral gibi dövüşmeleri lazım ki Wb övgüyle bahsetsin bundan.

    Ben Wb duymaz etmez demedim zaten.Adamın duyduğu çok şey vardır.Bilgi aldığı çok kaynak vardır ama bunların yarısından çoğunun üzerinde durmaz.Mihawk düellosunun üzerinde durduğuna göre gerçekten yeni dünyada yankı uyandırmış olmalı.

    Yani beyazsakal herkese velet diyen Rockstar türevi hatta ondan çok güçlüleri hep aşağılayan kibirli bir adam.Adamın kaale alabilmesi için bana göre en az sağ kolu seviyesinde adamların dövüşmesi lazım.
     
  6. Erkan12 Pirate King

    Erkan12 (Pirate King)
    Mesaj Sayısı 4,617
    Üyelik Tarihi4 Nis 2010
    Shanks ile muhabbet ettiği için değiniyor, başkası ile konuşsa umrunda olmaz. Adam Shanks'a Buggy'yi de soruyor zaten, Buggy'de mi süper güçlü, o yüzden mi soruyor ?

    Ayrıca Rockstar orada WB Shanks'ın mektubunu yırttıktan sonra sinirlendiğinden ötürü o muameleyi gördü, ondan öncesinde Rockstar'a da doğru düzgün davranıyordu. WB kibirli değil gururlu birisi, karıştırmayasın.

    Dilden dile dolanıyor diye bir şey demiyor. Siz şu adamla düello etmiştiniz, çok eskiden olmuştu ama halen kulağımda kalmış, sonra gittin East Blue'da kolunu kaptırdın, nasıl oldu bu iş diye soruyor mesela. Adam Shanks hakkında kulağına ne geldiyse bahsetmiş, East Blue'dan, Roger'a, Buggy'den, Mihawk'a kadar, düello'yu abartması gibi bir olay yok anlayacağın. Dostça muhabbet ediyorlar, duyduklarından bahsediyor, WB'nin istihbaratı oldukça güçlü.
     
  7. shishi sonson (Üye)
    Mesaj Sayısı 385
    Üyelik Tarihi28 Haz 2012
    East blue roger buggy mihawk.Bunların arasında shanks için geçmişini geleceğini etkileyen etmenler var değil mi?East blue gelecek rogeri buldugu yer.Roger roger zaten.Buggy çocukluk arkadaşı tayfadaki ekürüsü.Mihawk ne olabilir.Zamanında önemsiz düelloları yaptığı şu anki dünyanın en iyi kılıç ustası mı?Var ki bir önemi bu adamın aile derecesinde yakınlığı olan diğer üç etmenle birlikte sayıyor mihawkı shanks için.Zirve adamlar bunlar (wb shanks) konuştukları konular boş beleş gibi gelebilir ama değil işte her söylediğinin bir anlamı vardı orada wbnin.
     
  8. Millennium Wizard King of Dressrosa

    Millennium Wizard (King of Dressrosa)
    Mesaj Sayısı 16,577
    Üyelik Tarihi21 Tem 2009

    Yanlış örnekler veriyorsun Buggy dövüşmüş mü hiç adam sadece eski günleri anıyor.Neyse kendi fikrin Mihawk bir lord amiral etmez diyorsan boşa konuşuyoruz zaten.Wb kibirli olmasa haberci adamı azarlayıp kendi gelsin demez.Altta kalmamaya çalışıyor bariz biçimde.Zaten Ace konuşmasından sonra velet işine bak dercesine konuşuyor kendi eşiti adama.
     
  9. RedTeroR Our Is The Fury

    RedTeroR (Our Is The Fury)
    Mesaj Sayısı 10,721
    Üyelik Tarihi8 Ağu 2009
    Adamın merdivenleri çıkarken karşılaştığı rakiplerden değilde, Mihawk'tan bahsetmesi başlı başına bi olay zaten. Düşün adam merdiven çıkıp yonkou oluyor ama övülmek için Mihawk ile vsniz kullağımda diyor ve ardından senin gibi güçlü bi adamın kolunu kaybetmesine herkes şaşırdı !
    Sıralama herşeyi söylüyor zaten...
    Shanks'ın hayatında kaale alınacak vs Mihawk ile olanıymış geri kalanları adamı zorlamamış bile ki merdivenleri hızlı hızlı çıktın, yerine başka bi vsden bahsetmiyor.
     
  10. Erkan12 Pirate King

    Erkan12 (Pirate King)
    Mesaj Sayısı 4,617
    Üyelik Tarihi4 Nis 2010
    Yani sana göre Mihawk'tan bahsetmesi için Mihawk'ın illa Amiral seviyesinde falan mı olması gerekiyor ? Sana göre WB sadece Mihawk'tan bahsetmiş çünkü karşılaştığı en güçlü rakip Mihawk. Bu adam belli ki Kaido ile Big Mom ile de karşılaşmış, karşılaşmasa onu orada Yonko etmezler zaten. Onlar olmasa bile 1 tane Amirale denk gelmiştir heralde. Senin söylediğine göre Mihawk bu adamlardan bile üstün konumdaki WB sadece ondan bahsediyor.

    Mihawk'tan neden bahsediyor, çok eski bir olay olduğu için diyor ki ''Mihawk ile düellonuz sanki dün gibi hatırlıyorum, zaman çok hızlı geçiyor'' anlamında söylüyor, yani o kadar eski ama zaman çok hızlı geçti sanki dün gibi sende o süre zarfında merdivenleri çıktın baya güçlendin diyor. Sen ise karşılaştığı rakipler arasında en güçlüsü Mihawk, 15 sene önceki olaydan o yüzden bahsetti diyorsun, ne Mihawk'mış arkadaş, yeni dünyadaki adamları bile cebinden çıkarıyor oturduğu köşkte, Shanks yeni dünyayı fethederken hiç güçlenmiyor. Ayrıca Shanks'ın 15 senelik geçen zaman süresinde hiç güçlenmemesi, Haki seviyesini yükseltmediğini düşünmen de ilginç.
     

Bu Sayfayı Paylaş

Konuyu Okuyanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık