Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
  1. One Piece 875 Türkçe İndir
    Uyarıyı kapat
  2. Hasır Şapka Korsanları'nın Arkeoloğu Nico Robin Tıkla-Oku
    Uyarıyı kapat
  3. Okumadan Geçmeyin: Korsanfan Deyimleri Sözlüğü Tıkla-Oku
    Uyarıyı kapat
  4. One Piece Dünyası Zaman Çizelgesi İçin Tıklayınız
    Uyarıyı kapat
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Mihawk'ın Seviyesi?

'Karakter Analiz' forumunda Dragon tarafından 26 Eyl 2012 tarihinde açılan konu

?

Mihawkın gücü ?

  1. Amiralleri yenemez...

    25.0%
  2. Amiral gücündedir.

    43.0%
  3. Amiral üstü gücü vardır...

    16.1%
  4. İstese Yonko olur.

    8.5%
  5. İstese Korsanlar Kralı Olur...

    7.3%
  1. Historia Tik Tak

    Historia (Tik Tak)
    Mesaj Sayısı 144
    Üyelik Tarihi1 Ağu 2017
    Saygı duyarım. Böyle düşünen birine açıklama yapma zahmetinde bulunmam sadece saygı duyarım.
     
  2. Mesaj Sayısı 4,648
    Üyelik Tarihi15 Ağu 2015
    Bir de kılıç mı tutuyor, wuuu diye dalga geçilmesi yok mu ? :oops:

    Mangaka yonkoulardan ikisine kılıç tutturmuş ki bir tanesi için Mihawk'la mazisi var deyip kılıç ustalığı hakkında bilgi vermiş.

    Serinin en önemli 2. karakterinin hedefini kılıç ustası yapmış.

    Kılıç konusunda bir ünvan yaratmış.

    900 bölüm olmuş Mihawk'ı saklamış.

    Korsan kralın sağ kolunu kılıç ustası yapmış ve bu adama EFSANE deyip Beyazsakal'la aynı cümle içinde kullanmış.

    Wano diye bir memleket çizip burayı kılıç ustalarının diyarı yapmış.

    Haki ve douriki gibi güç unsurlarının yanına kılıç ustalarına özel güç unsuru olan şeytani ruh diye bir şey çizmiş. Bununla da kalmamış kılıçları 3 kategoride sınıflandırmış, hepsine isim düşünmüş falan.

    Hee he, elinde kılıç var ve çok karizma. O yüzden çoh güjlü :fool:

    Amiraller totalde neredeyse aynı güçte tasarlanmışlar. Lakin hepsinin kendine göre avantaj dezavantaj çerçevesinde güçleri var. Bu da farkı belirleyecek şey olur.

    Bu seride 7-8 tane güç unsuru varken X hızlı, Y dayanıklı, ne olacak şimdi demek sağlıklı bir bakış açısı değil. Teach poposuna batan dikeni çıkaracam derken Kizaru ona Sahara çölünden diken getirir. Ne olacak ? Kizaru»Teach mi diyelim ?
     
    Son düzenleme: 12 Ağu 2017
  3. Historia Tik Tak

    Historia (Tik Tak)
    Mesaj Sayısı 144
    Üyelik Tarihi1 Ağu 2017
    İşte bak doğru yere bastın avantaj ve dezavantaj önemlidir dövüşlerde yani mihawk her amirali yenemez hepsine karşı avantajlı olsa biraz saçma olmazmıydı. Bak dikkat ettiysen mihawk güçsüz demiyorum adamın ünvanı var bu ünvan öylesine verilmedi herhalde. Bu arada amiraller aynı güçte olduğunu sanmıyorum amiralliğe ulaşmak için belirli bir güç ve zeka gerekir bu aşamaya gelince amiral olunur. Amiral olduktan sonra kendini istediğin kadar geliştir yine amiral kalırsın çünkü daha yüksek mertebe yok. Filo amiralini de 5 gorousein seçtiğini düşüniyorum.
     
  4. Mesaj Sayısı 4,648
    Üyelik Tarihi15 Ağu 2015
    Amiralle içinde Kaido gibi bir adam yok ki Mihawk fiziksel güçte geri kalır diyelim. Mihawk yavaş bir karakter değil ki Kizaru buna tur bindirir diyelim. Kısacası amiralle içinde meyvesiyle ya da bahsettiğim özellikleriyle Mihawk'a ters gelen biri yok ki. Bu nedenle hiçbir amirale karşı dezavantajlı konumda gözükmüyor şu an için.

    Kuzan-Saka denkti. Kizaru çoğu kişiye göre en az bu ikisi kadar güçlü. Aşağı kalır yanı yok yani. Birbirlerine karşı avantajları vardır sonuçta biri kazanır ama Sakazuki Kuzan'ı yendi Kizaru'yu da yener, Kizaru Kuzan'ı yener öyleyse Green Bull'u da yener gibi bir şey söyleyemeyiz. Yine de kişisel görüştür birbirlerinden net farklarla ayrıldığını düşünebilirsin elbet.

    Filo amirali işi dediğin gibi olabilir :bilmem:
     
  5. Jenque King of Dressrosa

    Jenque (King of Dressrosa)
    Mesaj Sayısı 1,693
    Üyelik Tarihi16 Şub 2013
    Bu yorumu neye dayanarak yapıyorsun. Luffyden daha mı fazla Kk olma potansiyeline sahip Mihawk.
     
  6. Historia Tik Tak

    Historia (Tik Tak)
    Mesaj Sayısı 144
    Üyelik Tarihi1 Ağu 2017
    Bencede saka ve kuzan hemen hemen aynı güçtedirler 10 gün süren bir savaşta bi zahmet bir sonuç çıksın :) E.oda da oyunu akainuya kullandı. Mihawkın mf deki tavrı beni çok sinir etti vistaya takılmasına mı yanarsın veya shanks gelince gitmesine mi. Shanks gelince mihawkın kardeşim sen hayırdır demesini beklerdim.
     
  7. Sogotoh Gevşek Karakter Sevenler Lobisinden

    Sogotoh (Gevşek Karakter Sevenler Lobisinden)
    Mesaj Sayısı 924
    Üyelik Tarihi20 Oca 2016
    Gerekli bala sahip değilse neden istese yonkou olur deniyor ? Bal gerekli dememiş miydin, gerekli bal yoksa istese de olmazmış demek ki. Ben de bundan gerekli bala sahip diyorum, istese yonkou olabilecekse olması gerek yani.
     
  8. Alpamis Monkey D.Luffy

    Alpamis (Monkey D.Luffy)
    Mesaj Sayısı 7,463
    Üyelik Tarihi8 Eki 2014
    Tartışmak istemiyorum.

    Ama gitmişler kıçı kırık Mihawk'ı Luffy ile bir tutmuşlar. Gulemedim bile aksine üzüldüm.:(
     
  9. Montana Reis kene vermez kene alır

    Montana (Reis kene vermez kene alır)
    Mesaj Sayısı 1,487
    Üyelik Tarihi8 Nis 2014
    Ben bile böyle sert giydirmedim Mihawk'a :D kıçı kırık ne yav? ahaha
     
  10. Caesar Master

    Caesar (Master)
    Mesaj Sayısı 677
    Üyelik Tarihi29 Ağu 2015
    Adam çok haklı :artiz:
     

Bu Sayfayı Paylaş

Konuyu Okuyanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık