Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Anime Sohbet-Tartışma

'Anime Sohbet' forumunda hdbfresh tarafından 20 Mar 2015 tarihinde açılan konu

  1. mondem (.!)
    Mesaj Sayısı 351
    Üyelik Tarihi12 Ara 2008
    Benim de aklıma ilk o geldi ama bir yandan da paramparça oldu, nasıl birleştirecekler de çalışacak o diyip emin olamadım. Kolu yaralanmıştı sanki, yanlış görmediysek ondan öyle bir çıkarımda bulunduk eşimle. İlk başta konduramadım gelecekteki konumundan ötürü ama zaman çizgisi neleri neleri değiştirdi şimdiye kadar, bunu mu değiştiremeyecek. Okabe Amerika'ya gider mi dersin? Bu karakterler(Maho, Leskin, kadın profesör) burada bitmeyecek bence, onların tekrar gelmesindense bizimkiler oraya gidebilir gibi geldi.
     
  2. AntiNewEra Askere gittim dönücem.

    AntiNewEra (Askere gittim dönücem.)
    Mesaj Sayısı 861
    Üyelik Tarihi4 Ara 2017
    Harddiskin içindekiler açığa çıkmayacak olsa, şişkonun kızı hala çatıda olmazdı. Bu yüzden bi şekilde harddiskin içindekiler kullanılacak şuanki zaman çizgisinde. Okabe Amerika'ya gitmeyecek, çünkü zaman makinesi Japonya'da şuan. Yani makinenin inşaası da şu anki zaman çizgisinin geleceğinde Japonya'da yapılacaktır. Tahminlerim bu şekilde, bakalım nasıl ters köşeler yiyeceğiz :confused:
     
  3. mondem (.!)
    Mesaj Sayısı 351
    Üyelik Tarihi12 Ara 2008
    Olabilirdi. Yapılan zaman makinesi Hashida ve Okabe'nin çalışmalarının bir ürünü, Amerikada olacak olanların değil. 3. Dünya Savaşı olmasa da Okabe her şeye rağmen Kurisu'yu kurtarmaya uğraşırdı, zaman makinesinin tetikleyicisi 3. Dünya Savaşına mani olmak değil de Kurisu'nun hayatını kurtarmak olurdu bu sefer. Dediğin mantıklı Okabe'nin Amerika'ya gitmemesi için ama zaman makinesi yüksek ihtimalle Japonya'da yapılacak olsa da Amerika'da da yapılabilirdi bence, bilgileri işleyip kafana attığında neresi olduğunun az fark eder. Tabi bölüm sayısına bakınca Amerika'ya gidip&gelmeye yetecek kadar değil, sadece gitme olursa olur, zaman makinesinin de şu anki zaman diliminde seri bitmeden kullanılacağı kesin gibi bir şey olunca evet, muhtemelen gitmeyecek. O zaman bi 6-7 bölüm sonra bu karakterler tekrar çıkacak piyasaya, özellikle Maho, kadın profesörün ise yaptıkları söylenecek.
     
  4. AntiNewEra Askere gittim dönücem.

    AntiNewEra (Askere gittim dönücem.)
    Mesaj Sayısı 861
    Üyelik Tarihi4 Ara 2017
    Dediğin gibi, gider gelir yapar en kötü, haklısın. Şu da var aslında şimdi bi düşündüm de, bilgisayara sıkan ekip (Amerika) potansiyel bir 3. Dünya Savaşı'nı baştan engellemek için değil, gelecekten istihbarat aldıkları için bu hareketi yapmış olabilirler. Amerika'da ayrı bir zaman makinesi bulunabilir yani. Bakarsın Okabe Amerika'da yapar bi makine, Japonya'ya gelince de bunu yapar falan. Aaa bu daha mantıklı oldu bak :D
     
  5. AntiNewEra Askere gittim dönücem.

    AntiNewEra (Askere gittim dönücem.)
    Mesaj Sayısı 861
    Üyelik Tarihi4 Ara 2017
    The Tatami Galaxy'i beğendim ya baya, 1-2 bölüm izledim de. Mad House bi başka resmen.
     
  6. Crowley Üye

    Crowley (Üye)
    Mesaj Sayısı 2,411
    Üyelik Tarihi14 Eki 2012
    Bu bir anime karakteri mi?

    [​IMG]
     
  7. DARTSS Üye

    DARTSS (Üye)
    Mesaj Sayısı 236
    Üyelik Tarihi19 Mar 2013
    Overlord'un 3. sezonu çıktı. Fena bölüm değildi.
     
  8. Baryshx Barış D. Baryshx

    Baryshx (Barış D. Baryshx)
    Mesaj Sayısı 2,557
    Üyelik Tarihi29 Haz 2014
    :oleyo:
    Watashi'nin aforizmalarına maruz kalacan bol bol :p Ya Johnny :oleyo2:
    Favori serilerimdendir bu anime ;)
     
  9. AntiNewEra Askere gittim dönücem.

    AntiNewEra (Askere gittim dönücem.)
    Mesaj Sayısı 861
    Üyelik Tarihi4 Ara 2017
    Bebop tadını verdi bana valla.
     
  10. Millennium Wizard King of Dressrosa

    Millennium Wizard (King of Dressrosa)
    Mesaj Sayısı 13,680
    Üyelik Tarihi21 Tem 2009
    Trigun izle.Bebop tadı dendi mi nedense aklıma o geliyor tadı damağımda kalmıştı.
     

Bu Sayfayı Paylaş

Konuyu Okuyanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık