Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili sorusu olan, şifresini unutan üyelerimiz "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

[Spoiler] 956: Büyük Haberler

'Bölüm Yorumları ve Spoileri' forumunda yyldz tarafından 19 Eyl 2019 tarihinde açılan konu

?

Bölüm Nasıldı?

  1. Bölüm gibi bölüm.

    209 oy
    76.3%
  2. Sıradan çinko karbon pil gibi bölüm.

    43 oy
    15.7%
  3. Beklemeye değmeyecek bölüm.

    22 oy
    8.0%
Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.
  1. Keyserav Üye

    Keyserav (Üye)
    Mesaj Sayısı 483
    Üyelik Tarihi6 Haz 2009
    Vallahi hocam benim kafamda ki resim şöyle şekillendi. Zaten 5 adet kalmıştı bu 7'liden. Kuma'yı bir tarafa bırakalım. Ki Devrim Ordusu timinden bir grup en azından Karasu Kuma ve Bonney ile kaçmış olmalı. Ama Kuma'yı muhtemelen etkisiz eleman olarak görüyorlardır.

    Buggy... Eh Buggy işte. :) Çok İmpel Down'a girer, bir efsane gibi karşılanır, 6. Katta Doffy ile çıkacağı günü falan bekler :)

    Weevil görevine devam eder. Marco'yu araya dursun, Weevil için ancak bir Amiral gitmesi gerekiyor ki onlar da zorlanabilir. Hem de Weevil'ın eski Shiro-Hige korsanlarını yok ediyor olmasından dolayı muhtemelen onu rahat bırakırlar. Eğer Bakkin denen cadaloz resmin içinden çıkarsa, Marco ve diğerleri Weevil'ı kafalaya da bilebilirler. Ancak ben Bakkin'in de Rox tayfasından olduğunu düşünüyorum. Muhtemelen Rotacılarıydı ve çok zeki bir kadın. Aynı zamanda çok da güçlü olmalı. Denizciler bir güzellik yapıp bu ikisini ayırırlarsa, Weevil Marcolarla beraber ileride Kuro Hige tayfasını zorlayabilir.

    Mihawk... Mihawk'a hiç bir şey olmaz. Mihawk için garantili olması açısından iki amiral göndermeleri lazım, şu an da devrim ordusu tehlikesi devam ederken denizciler kıllarını bile kıpırdatamaz diye düşünüyorum. Mihawk da bu arada biraz kafa dinlemek için Shanks ile takılabilir. Oturur içer, sohbet ederler. Shanks'ın tayfaya falan katılmaz tabi, ama yanında takılabilir.

    En tehlikede olanın Hancock olduğunu düşünüyorum. Çünkü sabit bir yerleşim yerinde ve istese bile bırakamaz. Kolay kolay orayı alamazlar tabi ki, ama Vegapunk'ın yeni silahı için çok iyi bir deneme-test alanı olabilir. Koby-Hancock görüşmesi çok belirleyici olacaktır.

    Bir noktadan sonra zaten hemen hemen bütün Shichibukailer son savaşta Luffy safında yer alacağından, ona doğru güzel yol yapıldı gibi bu bölüm. Wano bittikten sonra Luffy'ye destek veren ayrı bir Levely bile organize edilebilir. Hali hazırda WG üyesi 5, toplamda 10 krallıktan pozitif desteği var, Wano sonrası 12-13'e çıkabilir. En azından benim beklentilerim bu yönde.
     
  2. Lordianp Nami

    Lordianp (Nami)
    Mesaj Sayısı 1,075
    Üyelik Tarihi29 Eki 2011
    Hele hele hele coby hancock'a mi dalacakmis hele.
    Yeni biblomuz hayirli olsun.Dua etsin de hancock luffy'nin arkadasi diye ona acisin.
     
  3. Eric Cartman Screw you guys, I'm going home!

    Eric Cartman (Screw you guys, I'm going home!)
    Mesaj Sayısı 8,216
    Üyelik Tarihi25 Oca 2015
    Şimdi çok büyük konuşmayayım ama eğer Oda Coby'ye daldırttıysa orada muhakkak bir şey olur. Yani ilk akla gelenlerden farklı bir şey olur.

    İlk akla gelenler neler?
    "Hancock Coby'yi paket yapar."
    "Hancock ile Coby Luffy fanlığında yarışırlar."

    Bunlar zaten tahmin edilen şeyler. Oda Coby'yi Hancock'a yollamasa niye Coby Hancock'a gitmiyor demezdik. Coby herhangi bir yere gitmese de niye gitmiyor demezdik. Amiral gitmiyor la bir yere. :D

    Beklenen dışı bir şey olacaktır. Coby gidip yener demiyorum. Ama mangaka belirttiyse bunu boşuna yapmaz.

    Mesela Burgess devrim ordusu merkezine gitti. Şimdi yorumlar nasıl yapıldı hatırlamıyorum ama Blackbeard umursar mı devrimcilere dalmayı diye tartışmıştık burada. Ama gitti daldı ve devrimciler karargah değiştirmiş oldu.
     
  4. samsun daa (Üye)
    Mesaj Sayısı 443
    Üyelik Tarihi9 Mar 2019
    Donanma karargahı rütbeleri
    Filo amirali (donanmanın başı) sakazuki
    Amiral (en büyük ikinci yetkili) fujitora filan
    Koramiral tümamiral tuğamiral
    Albay yarbay binbaşı
    Yüzbaşı üstteğmen teğmen
    Kıdemli başçavuş
    Er miço acemi er

    En yetkiliden en yetkilisizine sıraladım cobynin tümamiral olduğu açıklandı tümamiral koramiral ile ayni yetkiye sahip sanırım. Hancockun koramiral gücünde olduğunu söylemiş oda yani coby vs hancock normal
     
  5. arsız maymun (Üye)
    Mesaj Sayısı 5
    Üyelik Tarihi29 Ağu 2019
    sabonun öldüğü vivre karttan anlaşılır. anlamadığım luffy de vivre kartı var dragon ve devrimcilerde vivre kartı yok mu
     
  6. İtachi_27 (Üye)
    Mesaj Sayısı 668
    Üyelik Tarihi18 Tem 2019
    Shichibukailer amirallerden sonra gelir. Garp gibi sırasını savan ya da amiralliğe yükselmeyi bekleyen istisna birkaç kişi olabilir. Sende Shichibukaileri fazla gömdün ama.
     
  7. Hyakuju no Kaido The Strongest Creature

    Hyakuju no Kaido (The Strongest Creature)
    Mesaj Sayısı 943
    Üyelik Tarihi13 Ağu 2015
    Yok artık :)
     
  8. Smoker the White Hunter Site Yetkilisi

    Smoker (the White Hunter)
    Mesaj Sayısı 19,800
    Üyelik Tarihi22 Nis 2009
    Dünya Hükümeti için Hancock tarzı bir adaya konuşlanmış korsanları yok etmek sorun olmaz. Sitenin geneli bireysel insan gücü ile olaya yaklaşıyor, ancak Hükümeti'in sahip olduğu silah ve teknoloji ona daha çok avantaj sağlıyor. Mesela eğer Hükümet Hancock ve halkını yok etmek isteseydi, Amiral falan göndermek ile uğraşmazdı. Aşağıdaki gibi bir hamle yeterli olurdu.

    [​IMG]

    Amazon Lily çok güçlü diyenlerin, bunun daha ufak halinin koca Mink Kabilesi'ne ne yaptığına tekrar bakmasını tavsiye ederim.
     
  9. Hyakuju no Kaido The Strongest Creature

    Hyakuju no Kaido (The Strongest Creature)
    Mesaj Sayısı 943
    Üyelik Tarihi13 Ağu 2015
    iyi demişsinde reis, Teach'in adasının, BM'nin adasının, Kaido Reisin, Balık adam adasının yeri belli. Buraları neden bombalamıyorlar?
     
  10. İtachi_27 (Üye)
    Mesaj Sayısı 668
    Üyelik Tarihi18 Tem 2019
    Her haliyle güzel yinede. :utan::good:
     
Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.

Bu Sayfayı Paylaş

Konuyu Okuyanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık