Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yok yav 2. oyundaki daha psikopat duruyor o yürümesi sinir ediyordu beni.
Valla bu konuşuyor falanda nerede olduğu belli değilken Starsss diye ses yankılanıyor falan. Üçüncü oyun gelsin hele Bunu bir gör unutacaksın o şapkalı bey efendiyi. Yürümesi sinir edici o doğru ama yürüdüğü için sana yetişmesi zor olduğundan üstünde bir rahatlık var. Nemesis ise bir kolunda bazuka peşinden at kovalar gibi koşturuyor. Hani şimdi dönüp bakınca tabi 20 yıllık oyuna o kadar korkutuc gelmiyor ama Re 2 grafik kalitesinde görünce acayip korkutacağı kesin gibi Nemesis'in.
 
Valla bu konuşuyor falanda nerede olduğu belli değilken Starsss diye ses yankılanıyor falan. Üçüncü oyun gelsin hele Bunu bir gör unutacaksın o şapkalı bey efendiyi. Yürümesi sinir edici o doğru ama yürüdüğü için sana yetişmesi zor olduğundan üstünde bir rahatlık var. Nemesis ise bir kolunda bazuka peşinden at kovalar gibi koşturuyor. Hani şimdi dönüp bakınca tabi 20 yıllık oyuna o kadar korkutuc gelmiyor ama Re 2 grafik kalitesinde görünce acayip korkutacağı kesin gibi Nemesis'in.
Xenomorph'un tahtını alabilecek mi bakalım. Bu tarz oyunlardaki yaratıkları xeno ile kıyaslıyorum hep.
 
Xenomorph'un tahtını alabilecek mi bakalım. Bu tarz oyunlardaki yaratıkları xeno ile kıyaslıyorum hep.
Bizi kovalayan yaratıklar arasında beni en çok geren prince of persia 2 de ki Dahaka abimizdir. Biliyorum korku oyunu değil Prince of persia serisi ama ona rağmen öyle karizmatik bir abiydi ki kovaladığında acayip geriliyordum bizi.

Alien de ki yaratığın yerini alır mı bilmiyorum Nemesis ama senin için bence en azından Tyrant'ın yerini alcaktır
 
Bizi kovalayan yaratıklar arasında beni en çok geren prince of persia 2 de ki Dahaka abimizdir. Biliyorum korku oyunu değil Prince of persia serisi ama ona rağmen öyle karizmatik bir abiydi ki kovaladığında acayip geriliyordum bizi.
Aynen var öyle insanları tribe sokan karakterler.
 

Üye silindi 1004

Japonika maponika biz öyle sevdik üleyn.
Ayrıca Nemesis nasıl anime ulan aksjdlkasjdlksd böyle anime mi olur? Berserk dersen benzetirim de...
Ayrıca şu tasarımın güzelliğine bakar mısın:
Ha işte tam olarak Japonika olan kısmı bu işte. Yani Jill gibi bir polis hatta ne polisi? Biz de karşılığı özel hareket polisi gibi bir şeydi galiba. Asker bile diyebiliriz kendisine. O yıllarda böyle giyinmez. Tam bir Japon zihniyeti şöleni. Haddinden fazla stilize ve Japon gözünden batılı imajı.

Animeden kastım tam olarak bu yani :D

Re 2 de ki Leonu mecbur batıya yönelik yapacakalardı zaten yoksa Re 4 deki Leon ile arasında büyük fark olurdu Re 4 oyununda sarışın Re 2 de kahverengi saçlı falan. Re 4 ile batıya yönelik yapmaya başladılar seriyi Nemesis ise her haliyle iyi bence. Önce ki hali de olsa olurdu bu hali de olsa olur her türlü korkutucu. Eski Nemesis bu arada pek de japon kafası değil gibiydi yav. Eski leon direkt bilim kurgu serilerin de ki asker kıyafetini giymiş orası doğru da.

Ses olayındada çok haklısın Re 2 ses efektleri konusunda oyun dünyasının sayılı oyunları arasına girecek cinsten. Re 3 de biraz daha geliştirsinler tadından yenmez yeni nesil konsollara falanda gelecektir Re 3 belki orada çok daha gelişmiş ses efektleri görebiliriz. Çünkü yeni nesil konsollarda sese bayağı kasacakları söyleniyor bu nesilden farklı olarak.
Nemesis şu açıdan Japon kafası fazla canavarımsı. Eskiden insan olan birisi için fazla canavar ve kimliksiz. Fakat bu kimliksiz bi tekinsizlik ve korku yaratmıyor çünkü fazla canavar. Japonlar sever fazla karman çorman canavar.

Batılılarsa daha insan benzemesini ve tekinsiz gözükmesini sever. Yeni Nemesis'in suratı ve hatta burnu var. Yani baya bi insandan bozma ve şimdiden ağır bi tekinsizlik yaratıyor bence. Büyük risk almışlar umarım yeterince korkutucu olur. Geçen RE2'de de Mr. X'e bu yüzden fedora eklemişler hatta kararsız kalmışlar. Sonra fedoranın daha creepi gözüktüğüne karar verip bırakmışlar.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ha işte tam olarak Japonika olan kısmı bu işte. Yani Jill'in gibi bir polis hatta ne polisi? Biz de karşılığı özel hareket polisi gibi bir şeydi galiba. Asker bile diyebiliriz kendisine. O yıllarda böyle giyinmez. Tam bir Japon zihniyeti şöleni. Haddinden fazla stilize ve Japon gözünden batılı imajı.

Animeden kastım tam olarak bu yani :D



Nemesis şu açıdan Japon kafası fazla canavarımsı. Eskiden insan olan birisi için fazla canavar ve kimliksiz. Fakat bu kimliksiz bi tekinsizlik ve korku yaratmıyor çünkü fazla canavar. Japonlar sever fazla karman çorman canavar.

Batılılarsa daha insan benzemesini ve tekinsiz gözükmesini sever. Yeni Nemesis'in suratı ve hatta burnu var. Yani baya bi insandan bozma ve şimdiden ağır bi tekinsizlik yaratıyor bence. Büyük risk almışlar umarım yeterince korkutucu olur. Geçen RE2'de de Mr. X'e bu yüzden fedora eklemişler hatta kararsız kalmışlar. Sonra fedoranın daha creepi gözüktüğüne karar verip bırakmışlar.
Valla Mr x bile insanı geriyorsa Nemesis bayağı korkutur. Bir kere tip olarak çok daha ürkütücü karanlık bölümlerde salyaları aka aka peşimizden koşacağını düşünürsek. Bazuka desen var Mr x de konuşma yoktu Nemesis de o da var stars diye geziyor Koşma desen oda var.

Ses olayını umarım ileri taşırlar hani bir yaratığın sesi geldiğinde hangi odadan hangi açıdan geldiğini anlamak için illa 2 bin tl verip kulaklık almamıza gerek kalmamalı. Yeni nesil de Bunu hedefliyorlarmış bakalım. Re oyunu gibi oyunlara çok gidecek bir özellike çünkü 3d ses özelliği daha çok gerer ortamın içine çeker insanı.

Birde Re 8 nasıl olacak onuda merak ediyorum ben Nemesis Mr x sistemi tutmuşken bu sistemi bırakmazlar uzun süre. Re 8 yani asıl devam oyunun da gene göreceğizdir Nemesis veya Mr X vari bir düşman. Hatta söylentiler vardı bu sefer bir adada geçecek oyun ve gene bizi kovalayan ölümsüz bir abi olacak diye. Adada senaryo dışı keşif edilecek bir kaç bina falan olursa loot bulmamız için bizi oralarda bile kovalarsa falan bayağı güzel olabilir.
 
2’de tyrant yürüyor da bizim karakterler de zaten baya yavaş koşuyor. 3’te nemesis koşarken bizimkiler de normal insan gibi koşmayı öğrenir herhalde :D

Sesleri ben sizin kadar sevmedim ya. Katlar ve odalar sesi tuhaf etkiliyor. Belki kulaklıkla oynadım diye farketmişimdir veya benim kulaklıkta sorun vardır bilemem. Ama alt katta tam benim sağıma denk gelecek yerde bi zombi varsa sanki 2 santim yanımdaymış gibi duyuyordum onu.
Tyrant da böyleydi biraz. Duvar arkasındaki sesiyle aynı oda/koridor’daki sesi farklı. Duvar arkasıysa sadece ayak sesi duyulurken aynı alandaysa zırh sesi de duyuluyor. Bu iki ses baya karıştı ben oynarken.

2’nin kazandırdığı parayla 3’ü daha iyi yaparlar bence. 2 iyiydi ama kısa ve eksik geldi bana. Budget sorunu yaşamışlar gibi
 

Üye silindi 1004

Valla Mr x bile insanı geriyorsa Nemesis bayağı korkutur. Bir kere tip olarak çok daha ürkütücü karanlık bölümlerde salyaları aka aka peşimizden koşacağını düşünürsek. Bazuka desen var Mr x de konuşma yoktu Nemesis de o da var stars diye geziyor Koşma desen oda var.

Ses olayını umarım ileri taşırlar hani bir yaratığın sesi geldiğinde hangi odadan hangi açıdan geldiğini anlamak için illa 2 bin tl verip kulaklık almamıza gerek kalmamalı. Yeni nesil de Bunu hedefliyorlarmış bakalım. Re oyunu gibi oyunlara çok gidecek bir özellike çünkü 3d ses özelliği daha çok gerer ortamın içine çeker insanı.

Birde Re 8 nasıl olacak onuda merak ediyorum ben Nemesis Mr x sistemi tutmuşken bu sistemi bırakmazlar uzun süre. Re 8 yani asıl devam oyunun da gene göreceğizdir Nemesis veya Mr X vari bir düşman. Hatta söylentiler vardı bu sefer bir adada geçecek oyun ve gene bizi kovalayan ölümsüz bir abi olacak diye. Adada senaryo dışı keşif edilecek bir kaç bina falan olursa loot bulmamız için bizi oralarda bile kovalarsa falan bayağı güzel olabilir.
Ses olayı çok daha fazla gelişecektir bence. Mr. X'in ayak sesleri psikoloji bozduracak seviyedeydi. Gerçi RE3 fırtınalı bir günde geçmiyordu ama olsun yine dehşet olacaktır. İnsan düşman faktörünü iyi değerlendirirler umarım. RE8 için dediğin gibi ada tarzı bir yerde geçecek deniyor. Gizli üstler falan filan hatta meşhur ana karakterler yerine 7'deki gibi düz insan olacakmışız deniyordu. Fakat garantisi olmaz.

2’de tyrant yürüyor da bizim karakterler de zaten baya yavaş koşuyor. 3’te nemesis koşarken bizimkiler de normal insan gibi koşmayı öğrenir herhalde :D

Sesleri ben sizin kadar sevmedim ya. Katlar ve odalar sesi tuhaf etkiliyor. Belki kulaklıkla oynadım diye farketmişimdir veya benim kulaklıkta sorun vardır bilemem. Ama alt katta tam benim sağıma denk gelecek yerde bi zombi varsa sanki 2 santim yanımdaymış gibi duyuyordum onu.
Tyrant da böyleydi biraz. Duvar arkasındaki sesiyle aynı oda/koridor’daki sesi farklı. Duvar arkasıysa sadece ayak sesi duyulurken aynı alandaysa zırh sesi de duyuluyor. Bu iki ses baya karıştı ben oynarken.

2’nin kazandırdığı parayla 3’ü daha iyi yaparlar bence. 2 iyiydi ama kısa ve eksik geldi bana. Budget sorunu yaşamışlar gibi
Aslında eksik değildi. Sadece 90'lardaki klişe her bölüme ayrı boss yapıştır, her bölüme ayrı canavar yapıştır yapmamışlardı. Virüs kapmış güvelerle dövüşmeye gerek yoktu bence. Ya da Mr.X kızgın sıvı metala atma kısımlarının olmaması hoşuma gitmişti.

Bu arada tank kontrollerden vazgeçemezler. Korkunun önemli bi kısmı karakterimizin yavaşlığı. Umarım üçüncü oyundaki dodge özelliğini eklerler çok önemli bir özellikti Nemesis'le kapışmak için. İkinci oyunun orijinalinde de yoktur dodge. Umarım dodge özelliği gelir. Diğer türlü tank kontrollerle Nemesis bela olur.
 
2’de tyrant yürüyor da bizim karakterler de zaten baya yavaş koşuyor. 3’te nemesis koşarken bizimkiler de normal insan gibi koşmayı öğrenir herhalde :D

Sesleri ben sizin kadar sevmedim ya. Katlar ve odalar sesi tuhaf etkiliyor. Belki kulaklıkla oynadım diye farketmişimdir veya benim kulaklıkta sorun vardır bilemem. Ama alt katta tam benim sağıma denk gelecek yerde bi zombi varsa sanki 2 santim yanımdaymış gibi duyuyordum onu.
Tyrant da böyleydi biraz. Duvar arkasındaki sesiyle aynı oda/koridor’daki sesi farklı. Duvar arkasıysa sadece ayak sesi duyulurken aynı alandaysa zırh sesi de duyuluyor. Bu iki ses baya karıştı ben oynarken.

2’nin kazandırdığı parayla 3’ü daha iyi yaparlar bence. 2 iyiydi ama kısa ve eksik geldi bana. Budget sorunu yaşamışlar gibi
2 kısaydı çünkü ek içerik yok bildiğin neyse onu koymuşlardı. Bu sefer tek karakter olacağından daha uzun bir oyun bizi bekliyor. Yani re 2 2 karakterdi ama hemen hemen ikisinin bölümleri de aynı hafif farklılıkar olsa bile. Re 3 de çok daha fazla yaratık ceşitliliği var orası güzel Re 2 de bayağı kısıtlı yaratık türleri. Re 3 de mekanlar falanda daha ilginç bakalım Re 3 bence de daha iyi olacak gibi.

Ama gene de bu kadar hızlı geliştirmelerini beklemiyordum 2021 sonunda çıkar diyordum Re 3 2020 sonu deniyor yani 2 yıldan kısa süre de yetiştirecekler oyunu. Bunda tabi Re 2 de ki aynı kaplamaları sesleri grafik motorunu falan kullanmları falan da etkili. Hatta üçüncü oyunda bazı mekanlar Re 2 ile aynı polis merkezi falan o kısımlarda hazır direkt map olarak ama gene şaşırtıcı 2 yıldan kısa süre de yetiştirmek. Umarım ek bölümler olur Re 2 de neyse onu koydular içerik olarak ee malum eski oyunlar kısa artık alıştık uzun oyunlara.
 
@Yubashiri-sama

Eksikten kastım 2’den atılan boss’lar değil.

Karakterler işlenmedi mesela. Ada ve leon durduk yere aşık oldu falan. Leon’san claire ve claire’san leon oyunda yok. En başta çeperin orda 1 buçuk dk’lık “ee naber” muhabbeti var ondan sonra oyunun sonunda aynı trenle kaçıyorlar.

2 ayrı karaktere ayrı ayrı hikaye yapamamışlar. Hangisini seçersen asıl hikaye o oluyor. Ama o hikayede diğer karakter ne yapıyor hiç belli değil.

Yani leon’san claire dışarda ne yaptı? Polis istasyonuna girdiyse (2nd playthrough gibi) aynı puzzle’ları çözmeyecek çünkü onları leon yaptı. Çıkış da problem olmaz çünkü leon aşağıda çıkış kapısını açtı.
Boss’la da kapışmayacak. Sherry’i nerde buldu peki? Onu kurtarması niye uzun sürdü çünkü o kapıyı açmakla uğraşmayacak?

Mr x 1 taneymiş bu oyunda capcom söyledi. Ama 2 karakterde farklı şekillerde ölüyor. Yani leon’san mr x claire ve sherry’i kovalayıp ölmeyecek orda. Ya da claire’san leon super mr x’le uğraşmayacak.

Sherry’nin annesi de 2 karakter için farklı şekillerde ölüyor.

Claire’san ada ve leon’un durumu garipleşecek çünkü leon’a yardım lazım değil kapı açık. Leon claire’ın hikayesinde niye nest’e gitti? Adayla tanışıp virüsü almaya gittiyse sherry’nin annesi ada’yı nasıl vurdu?


Bu uzar gider. Re 4 ve 6’ya kıyasla bu oyunun genel tarzı daha hoş. Ama farklı karakterlerin hikayelerini ayrı yapıp bazı yerlerde buluşmalarını sağlamayı çok iyi yaptılar o oyunlarda. 4’te ada komikti hatta. Gameplay sırasında bile leon’ın köylülerden kaçışını görebiliyorduk. Leon’la oynarken olan birçok şey (leon’ı köylülerden kurtaran zil) ada’nın işi çıktı. Meğer varlığını defalarca hissettirmiş de farketmemişiz.

6’da 3 farklı grup var hepsinde 2 kişi oynatıyoruz. Grupları geçtim aynı gruptaki 2 kişinin hikayesi bile bu oyundaki claire ve leon’unki arasındaki farktan fazla. İstediklerinde bunu çok iyi yapabildiklerini bilmesem bişey demem. O yüzden diyorum budget yetmemiş olabilir diye.

Edit: remake olduğunu biliyorum da bu kadar da olmaz. 2nd playthrough diye bişey koymuşlar sonuçta. İlk oynanış remake ise 2nd playtrough’u 2 hikaye için örtüşecek bi hikaye yapmaya kullanabilirlerdi. Onu yapmaya çalışmışlar gibi geldi bana. O yüzden galiba budget yetmemiş olabilir dedim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık